| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
10.07.2010
 1 2 3 4 5 6
30.06.10 09:22
Carmile 

Re: 10.07.2010

hi schani

jo gäll es goht immer schneller ume dzit. häsch es mengisch au dass dusse umelaufsch und am liebste de ganze welt würdsch sägä dass hürotisch und sherz fast en luftsprung macht :-)?

glichzitig regt me sich au viel me uf wie wenn me nöd ide vorbereitige steckt.

du häsch zivile am nögste mi? denn denki a di, i hans am do.

wiiterfieber ;-))





30.06.10 11:00
Schani81 

Re: 10.07.2010

lach, carmile, ganz genau eso gohts mer mängisch au.
ech ben jetzt grad vorhähr mis chleid go abhole, ond denn no schnell uf d'poscht. hät am liebschte dere dame bim schalter gseid: wössed sie was ech im auto han? MIS HOCHZIETSCHLEID! *big smile*

Es passt wie en zwöiti huut, es esch eifach perfekt.
momentan beni nonig eso ufgregt ond nervös. oder besser gseid nömme!
das lieht aber do dra, dass ech no so vell im gschäft muess mache, well ech jo denn zwe woche ferie han.

momentan esch es eifach eso: ech freu mech wie es chlises chend uf wiehnachte, gebortstag ond oschtere. eifach alles zäme. wahnsenns, schöns gfühl!

jo ganz genau am mettwoch händ mer s'zivilische. das wärded mer aber im ganz chline rahme phalte. lediglech d'famelie werd debi si. aschliessend gönd mer be üs deheime go grilliere.
ben scho rächt gspannt druf, wie das werd ablaufe. mer händ weder musig no söscht öppis agäh, was mer gärn hättid. mer lönd üs eifach loh öberrasche. mer hätted alles welle ganz leger mache, well mer jo denn de samschtig druf s'grosse fäscht händ.

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

30.06.10 21:07
Pamuya 

Re: 10.07.2010

Hallo ihr liebe Brütlis

ooh Schani chan di guät verstah das du dere Dame am Schalter am liebste grad verzellt hetsch, dass du dis Chleid im Auto hesch!

Wo ichs Chleid bi go abhole heti au am liebste jedem verzellt dasi jetzt grad s Chleid gholt han

@ Carmile:

Ich hans zivile au am Do wo bi mirs au wie d Schani im chliine Rahme halte werded, sprich nur mit de Trauzüge und aschlüssendem grilliere :)

s Wätter am 10.7 zeigt nach wie vor bewölkt.aber lieber bewölkt als räge..und wär weiss vilicht schiint d sunne ja gliich für üs alli :)

*****Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******

30.06.10 21:20
wuermli 
Re: 10.07.2010

Hey liebi Brüütlis

i bi ou na so eini wo am 10.7.2010 hüratet! aber im momänt hani absolut kei ziit zum nervös si, ha nämli grad en schlimmi angina i ligge im näschtli! zum glück hei mir s zivile scho hinder üs, siit letscht friitig si mir jetz offiziell verhüratet! aber s grosse fescht (u für üs de wichtigeri teil) steit üs ja na bevor! mir freued üs so riisig! hoffe nume, dass i jetz na a aues dänke!!

Grüessli au aui 10.7.10 brüütlis u hey, i gloube immer na dra, dass für üs d sunne schiint!!!!

30.06.10 22:17
Julybride 

Re: 10.07.2010

Halli hallo Brüt

Jo mir hend au no en rechte Stress. Am mentig sind mir noch 4 wuche amerikareis haicho. isch de hammer gsi. defür gits jetzt no einiges zum mache. s'kleid hani au am mentig chönä go hole..isch mir sogar echli z'gross gsi...d.h. han in amerika abgnoh...sache gits. sie hends mir aber gad gmacht und hans noch nere halb stund chönä mitneh..juhuii..jetzt hängts im nebetzimmer und i chans jedesmol bim dürelaufe aluege. amore hät natürli zuetrittsverbot übercho

suss müämer jetzt hald no allne parteie termin bestätige und no die letschte details erledige. bomboniere bastle und chileblättli...und am fritig hemmer no en last minute privattanzkurs..hend nämmli no kein hochzitstanz

am samstig wird ebefalls poltered...keei ahnig was vor hend mit üs..aber freu mi druf!


wetter: hei, das chunnt guet. bis jetzt hät de wetterbricht amel no nie so gnau gstumme! i seg immer, wenns nu nöd regnet...und wenns denn hald glich tuet, denn mached mir s'beste druss!


@pamuya: wo hend ihr trauig z'gossau? mir sind ebe vo gossau, hend trauig aber am untersee aber mit em diakon vo gossau


*10.07.2010 - nach 11 Jahren trauen wir uns endlich!

01.07.10 08:17
cosmologia 

Re: 10.07.2010

Es isch würkli so, dass dZiit unglaublich schnell vorbiigoht. DVerlobigsziit gnüssi au in volle Züüg :)

Mis Chleid hanget bi de Trauzügin dehei und mir händ no es paar Sache besproche, was no muess entschide werde und was no gmacht werde muess. Leider hani im Gschäft recht vil ztue und da min Maa die Wuche in Norwege xi isch, hani au nöd sehr vil Ziit für mich ka. Hüt Obig chunt er aber wieder zrugg und denn muessi nur no bis nächschte Mäntig schaffe (die händ mr no dringendi Sitzige ineghaue, wo nöd die Wuche dureführbar xi sind ) Nocher hani au 4 Täg Ferie und mir chönd di letschte paar Sache erledige
Nervös bini au nöd. Es isch alles so surreal im Moment, ich glaub es wird mi erscht verwütsche, wenni am Trauort stand, wo min Maa uf mich wartet.
Apropos Trauort: mim Maa wird e verdunkleti Brille ufgsetzt, bisi bim Gang aachume, wils so en wiite Wäg isch bis zu de Gsellschaft. Erscht, wenn mir parat sind und dBruutführer aafanget laufe, wird ihm dBrülle entfernt. Und, er weiss vo dem nüt hihihihihi *freu*

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

01.07.10 08:20
cosmologia 

Re: 10.07.2010

@Würmli: herzliche Glückwunsch! Wie ischs abgloffe? Häsch en Bricht dezue gschribe?

Tuet mr leid, dass du krank bisch! Das isch natürli ganz fiis... Ich wünsch dr gueti Besserig und erhol di guet!

Lg

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

01.07.10 09:13
Carmile 

Re: 10.07.2010

morning zeme

ui hüt morge bini jetzt gad chli nervös worde. mis kleid fürs zivil, wo schatzi scho kennt, hangt dusse und i han gseit..wow, hüt inere wuche isch üses zivile. gad chli en emotionale lied gsi, do chunt im radio no sones dusel-lied und i han denkt, läck, i bin denn sicher unendlich nervös.

gest hend mer glaub um di drü stund alles üsne helferlis abgeh, erkklärt. sind 10 blätter worde mit materialliste, plän etc. mer hend soviel chlini sächelis am hochzit dass ifroh bin dass mer soviel helfer a dem tag hend, sus hettets kei chance. isch nur scho en riese koordinationsufwand zum sganz technische equipment, kerzeständer, dekozügs döt uebringe, will alles soviel platz brucht.

hüt kümmere i mi mol ums gschenkli für min liebste wo er am hochzit krieg und denn muesi no e rundi abschlussarbet investiere, möcht bis zum hochzit di erst etappe ha und mol chönne sägä über was i schrib.

schös tägli eu allne, grüesslis


02.07.10 10:47
cosmologia 

Re: 10.07.2010

Sali zäme

Bi mir isch das WE ebefalls Poltere aaxeit und siit gescht Obig hani min Maa wieder dehei. Ich han gescht Obig versuecht öbis uus ihm usezbringe, aber er loht sich nöd überzüüge. Ich weiss nöd öbs hüt Obig stattfindet oder erscht morn und wänn und wo und was und wie lang. Kein blasse... Hüt hoffi eifach nöd, wil ich eifach zu kaputt bi und e chli sZürifäscht möcht gnüsse. Mini Nerve wäred hüt eifach nöd parat für irgendwelchi Spässli, wo sich di andere usdenkt händ. Naja, sus isch Pech xi...

Allne, wo am WE poltered: vil Vergnüege und freu mi scho uf alli Bricht :D
UND, vilicht xeht mr sich ja :P

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

03.07.10 10:27
cosmologia 

Re: 10.07.2010

So liäbi Mädels

Ich warte ez uf min Polterobig, kei Ahnig wenn sie chömed. Min Maa seit immer er weiss nöd, öb er das verrote darf. Uusgschlofe hani, aber bi immerno kaputt vo de ganze Wuche und chli Chopfweh hani au. DHitz chönt drum es Problem sii... Jänu, do hoffi eifach, dass dMädels an alles denkt händ und denn chunts guet :)

Grüässli an alli und i meld mi ab für hüt. Morn chunt denn de Bricht :)

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

 1 2 3 4 5 6
verschiedene   verantwortliche   erinnerungsmail   Wettervorhersage   optimistisch-bin   schlussendlich   smile-bis-hinder-beidi-Ohre   Trauung   kirchenbüchlein   masterarbeitsstress   Parkplatzsuechi   onvergässleche   koordinationsufwand   koordinationsaufwand   cosmologia   Congratulations   Photogruppenliste   HOCHZIETSCHLEID   wahrscheinlich   3-mol-uf-Holz-chlopfe