| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
28.8.2010
 1 2 3 4 5 .. 12 .. 19
29.06.10 11:34
Fernweh 

Re: 28.8.2010

@ nzwedding: Merci für diä Listä. Mir hüratä chirchläch z Einigen.
I welnä Bärgä hüratisch de du?

@kati7: Wau z Schloss Bümpliz u z Münster z Bärn. Isch ja wunderschön!

@soefeli82: Ja wär weiss, viellächt gseht mä sich ja, si no nid sicher, wo mir z apéro nahmä
nach dr zivilä Trouig.
Hoffä ganz fest, dass d Verena Brunner öich trout u de äs paar träne vergisst vor
Rührig. We di Zukünftig si ja scho kennt, isch äs so schön persönläch!
Hesch du Jahrgang 82, dass du di Nickname so gwäut hesch?

29.06.10 13:59
Soefeli82

nicht registriert

Re: 28.8.2010

@fernweh - äs wär würklech chli familiärer we si üs würd troue, aber da ig de denn wahrschinlech eh mit de tränä ds kämpfä ha, bini de froh, weni cha ines gsicht luägä wo gfasst isch Aber mir überlöh ihre diä entscheidig.

ja ig ha jahrgang 82 du o??

lg

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

30.06.10 09:25
nzwedding 

Re: 28.8.2010

@Fernweh
Im Sertigtal, Davos. Die freie Trauung findet in einer kleinen Bergkapelle statt, der Apéro anschliessend in einem Stall und das Fest im Hotel Walserhuus wo die Gäste dann auch mit uns üernachten.
------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

30.06.10 11:08
Jsnoa 

Re: 28.8.2010

Hallo zäme!

O i hürate kirchlich am 28.8.2010 im Kanton Fribourg, genauer gseit ds St.Silvester.
Zivilisch hei mir am 7. August 2010 im Schloss ds Bümpliz e Termin chönne ergattere.

Bi üs si d Vorbereitige o uf hochtoure am loufe. Am nächschte Mentig hei mir ufem Standesamt ds Vorbereitigsgspräch und am Abe när mitem Pfarrer de Termin. Weiss gar nid ob wir de mit ihm no es 2. mau de zäme müesse cho....
D Ringe hei wir zum Glück scho lenger organisiert. Si si scho es wiili bi üs deheim u warte uf de 28.8.2010
D kleidig für beidi isch oscho kouft, müesse de nume no ga abstecke, aber für das wartemer no chle, i 2 Mönet nimmtme schnell no es kilo oder 2 zue oder ab... hehe.
Wie heit dirs mit de Dekosache? Heit dir scho alles parat für am Abe? I bi äbe no chle am umesueche nach Ideen für d Namensahstecker... Mir chunt nüd rächts in Sinn... Bi scho im Baschtellade gsi aber het mir nüd ufe 1. Blick gfalle... Heit dir mir evt no Ideen? Ha hie im forum oscho e Thread gläse vode Ahstecker, aber het mir nid so ghulfe...

Grüessli Jsnoa

30.06.10 15:13
Kati7 
Re: 28.8.2010

@Fernweh, ja das mit dem Münster ist so eine Sache. Wir waren eigentlich immer so der Ansicht dort könne man nur heiraten, wenn man zu den oberen 10'000 gehört, doch dem ist überhaupt nicht so. Ich habe den Antrag auf dem Münsterturm erhalten und dann war eigentlich klar wo wir heiraten werden

Ja und sonst kann ich Euch Brütlis gar nichts neues erzählen. Habe festgestellt, dass wir seit 3 Wochen einfach nichts mehr tun müssen, irgendwie ganz ungewohnt. Natürlich werden wir immer wieder Termine wahrnehmen welche wir aber bereits gefixt haben. Insbesondere auf den Freitag von nächster Woche freue ich mich riesig, denn da wird mir die Hochzeitsfrisur als Probe gesteckt, jipiii
Betreffend Deko, wir haben die Namensschilder und Give aways an meine Mutter und meine zukünftige Schwägerin delegiert (unsere Bastelfeen). Die Anstecker sind bereits fertig, habe nicht schlecht gestaunt. Wir haben ja das Motto Grün/Weiss und in der Deko werden sich Margeriten durchs Band ziehen inkl. crème farbene Rosen. Die Anstecker sind sozusagen ein Blumenblatt und darauf wurde ein künstliches Margeritchen draufgemacht und dann wurden die Namen in weisser Schrift drauf platziert. Ich finde sie jedenfalls mega "natürlich" schön (sind ja zwar künstlich, doch ich meine damit nicht pompös). Die Abenddeko wird von einer Gärtnerin vom Hotel gemacht. Wir haben uns getroffen und sie hat mir ihre Idee gezeigt. War wirklich von Anfang an begeistert davon.
Unsere Give aways sind zugleich auch gleich die Tischnamenhalter und zwar sind es Villeroy Boch Herz-Schalen. Diese werden mit Rasen ausgelegt werden und eine echte Margeritenblüte platziert, dann auf einem Blatt stehen die Namen wieder in weisser Schrift. Diese Schälchen können erst in der letzten Woche von meiner Mutter fertiggestellt werden, denn sonst wäre der Rasen braun

30.06.10 19:32
Fernweh 

Re: 28.8.2010

@ nzwedding: Tönt romatisch (leidär keni z Graubündä schlächt). Schön fingi, dass Gest dert
übernachtä.

@ Soefeli82: Ja das isch wahr, viellächt wärs besser we öppär sehr glassä isch bir Trouig u nid
so emotionau wiä z brutpaar. Derfür wärs persönlicher, wemä diä Person kennt.
Ja ha o Jahrgang 82

@ Kati7: Isch ja würdläch romatisch dert z hüratä, wo mä dr Atrag becho het
U schliessläch si ja d Chiuchä für aui da, zahlä ja aui Chirchästür...
Potz du bisch ja mega fliessig, scho auäs vorbereitet z ha. D Deko tönt schön
mit dänä Margritli.

@Jsnoa: Wiukommä bi dä 28.08.2010 Brüt!
Wäg dä Namensastecker: Mir hei Reisefotos vo üs gno, i schöner Schrift dr
Namä drufgschriebä, usdruck u irä Härzform usstanz u nähr laminiert.
Zum Befestigä nähmä mir zwöi starchi Magnet, de müssä z Lüt ihri schönä
Chleider nid verstächä. Mi stört das aubä we ig Gast bi.

06.07.10 11:54
Soefeli82

nicht registriert

Re: 28.8.2010

Hallo Liäbi 28.08-Brüt

Wiä geits nech so? Immer schön am Pendenzä erledigä?

Mir chöi diä Wuche sehr vil groosi Pendenze abhäglä. Gester simer bim Pfarrer gsi. Mir hei ihm sehr vil über üs verzellt. Wiä mir üs kenneglehrt hei, wiä u wo mir si zämä cho, was mir gärn zämä machä, u was mir am andere liäbä. Ig bi ja gspannt, wiä är üsi Trouig mit dene informatione tuät gstaltä.

Hinech simer bim Caterer. Ds Apéro heimer bereits mal besproche ka und bim Feschtässä heimer no äs paar Sache, wo mir mit ihne wärdä aluägä.

Und ufä Donnstig fröiä ig mi irgendwiä scho no so chli Nei nid will mi Schatz denn uf Städtereis geit sondern will ig am Abe mi nöi Pass ga ga machä. Dert muesi de sicher mit em nöiä Name unterschribe Hmmmmmm ig bi ja scho fliisig am Unterschrift üäbä, aber irgenwiä tüächt mi, äs gseht chli sehr gwöhnigsbedürftig us Bi ja gspannt!!!!

Und da mi Schatz am Wucheend nid deheime isch, hani dänkt machi afange d'Tischchärtleni sowit parat, das mis Schätzeli nume no mues ds Foto drufchläbä...

Ja so langsam chunnt das guet mit usem Hochzyt.

Liäbä Gruess
Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

07.07.10 13:25
nzwedding 

Re: 28.8.2010

Hallo ihr Lieben

Den Zweittermin mit dem Theologen müssen wir verschieben, der wäre am Montag geswesen, ist aber was dazwischen gekommen.
Aber ich war gestern mein Kleid abstecken und habe Schuhe ausgesucht. Es sind die Rainbow HARRIET geworden. Superbequem.
Voraussichtlich am Samstag werden wir zum Goldschmied gehen mit ein paar Bildern von Ringen die uns ansprechen. Mal schauen wie sich das vereinigen lässt und was er für Ideen hat.

Namensanstecker
Wir sind diesbezüglich auch noch ideenlos.

------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

07.07.10 13:36
Soefeli82

nicht registriert

Re: 28.8.2010

Hey nzwedding - oooh ja, dieser Schuh ist wirklich super bequem. ich habe den selben

ich hoffe, dass du bald eine idee findest. bei uns gibts keine namensstecker...

so nun muss ich noch ein bisschen unterschrift üben. denn morgen steht der besuch auf dem passbüro an. bin ja gespannt, was mich dort erwartet und ob ich die unterschrift richtig mache und nicht den anfangsbuchstaben verwechsle

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

07.07.10 13:56
nzwedding 

Re: 28.8.2010

@soefeli
viel spass auf dem passbüro. ist eine kurze sache. aber für dich ein spezieller termin.
------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

 1 2 3 4 5 .. 12 .. 19
Ehevorbereitigsverfahre   Fernweh   bereits   Gestern   heiraten   Samstag   wünsche   Ehevorbereitigsverfahrä   Hochzeit   namensanstrecker-idee   Joghurt-Himbeer-Torte   Kirchlich   wirklich   nzwedding   Trauung   Natürlich   bearbeitet   einfach   abholen   soefeli