| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
28.8.2010
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 19
10.08.10 14:43
Kati7 
Re: 28.8.2010

Hy Jsnoa, auch herzliche Gratulation von mir zur Zivilen Hochzeit!! Ich ein sehr schönes Foto, gefällt mir sehr gut in so einem Park mit einem glücklichen Ehepaar!

@Soefeli, ja nervös bin ich wirklich auch nicht, sondern wie Du kann ich es kaum noch erwarten und freue mich riesig. Hihihi als Schlumpf, bin ja gespannt. Ja das mit Barcelona ist einwenig verrückt aber es haben alles gleich gesagt, wir wissen ja wo es hingeht, da wir immer davon gesprochen haben, dass wir das machen wenn ich heirate. Natürlich cool wenn alles so klappt und die Swiss ist uns sehr entgegen gekommen mit dem Preis, denn ab 10 ist man eine Gruppe und wir sind genau 10 Ladies.

Countdown läuft, nur noch 18 Tage! Ja und das Wetter wurde ja von uns allen vorbestellt, so kann es nur gut kommen

10.08.10 15:28
cosmologia 

Hallo Jsnoa

Herzliche Glückwunsch zum Zivile! Ihr zwei xehnd sehr hübsch uus
Ich wünsch dr no en guete Schlussspurt. Es tönt ja so, als ob alles nach Plan verlauft und nümme vil ztue isch. Lang gohts nümme...

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##

11.08.10 10:40
mini84 

Jsnoa: Ganz es schöns Fötteli!! wo isch dänn dä Park? gseht uh schön us!! Ganz Herzlichi Gratulation zum Zivile!!!!!!!

ich wünsch eu allne mega vill Spass idä letschte züüg vodä Vorbereitige!!! (gnüüüssseds!!!!)

zum thema schueh, ich han dä Metropolitan gha vo Else (Rainbow).. er isch eigentli uh bequem gsi, aber am abig bin ich dänn au froh gsi dass ich no wissi ballerinas däbi gha han, well min sch**-halux doch scho zimli rot gsi isch....
mues däzue aber säge, das ich d schueh nöd iiglaufe han.... hans irgendwiä verhängt und usserdem chamer bi eus dihei ufem steibode nöd guet mit absätz umelaufe, well susch eusi nachbere undedra grad duredreihed... ;-)

ja also wiä gseit liebi zuekünftigi Brüütlis! ich wünsch eu no alles alles gueti idä Vorbereitige!

~~~~~sitem 17. Juli 2010 glücklichi Ehefrau~~~~~~~

11.08.10 13:27
Jsnoa 

Merci für die viele Glückwünsch!

Wir si im Schloss Bümplitz ds Bern gsi am Ziviler. Ds Foto isch ufem Brüggli zum Restaurant gmacht. Ja de Schlosspark dert isch würklich wunderschön gmacht und pflegt. leider hets am vergangene Samschtig extrem viel Trauuige gha. All halb Stund öpper anders u das vom morge am 9i bis am abe am 5i......

Min Tipp bezüglich schueh: i ha d schueh woni am 28.8 wirde ahlege oscho am Ziviler trage: Resultat trotz ca 2 Wuche vorem Ziviler ihlaufe: Ds mitternacht hani ufgschwullni Füess gha! Es het mir jedoch nid weh ta aber bi glich froh gsi woni du när ha chöne useschlüffe.
Also d schueh unbedingt ihlaufe und no es paar Reserve mitnäh! :)

12.08.10 21:30
Fernweh 

Hallo zämä

Läck da geit viu ungär däm Tread ir letztä Ziit.

Bi üs loufts guät bidä Vorbereitigä, morn hei mir no Blumäbesprächig u nähr si mir eigentläch praktisch nachä.

Am Samsti hani mi Pouterabä gha, isch super gsi! Bi ersch am füfi iz Bett, das merki geng no.

@Jsnoa: Isch würkläch äs schöns Foto. Wo hüratisch de chirchläch?

Machets guät

13.08.10 16:23
Soefeli82

nicht registriert

WOW ich muss das hier verewigen Unsere Ringe sind fertig! Das langersehnte SMS ist vor 3 Minuten reingekommen! Sie sind fertig und ich werde die Morgen abholen.

Morgen wir ein schöner Tag -> Kleid abholen, Ringe abholen!

Sorry aber ich platz glich vor lauter Freude! Hätte nie gedacht, dass mich das aus der Bahn werfen könnte

LG Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

13.08.10 16:26
elchalten 

hei soefeli: freu mich mit dir!!!!! was fuer ein tag!!!!
lg

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11

13.08.10 16:42
Soefeli82

nicht registriert

Danke elchalten! Ein Super-Tag wird das morgen. Hoffentlich auch für mein Schatz! Sein Polterabend beginnt bereits um 10.15 Uhr!

So meine Damen - ich weiss noch genau (fast wie es gestern war/28.02.2009), wie ich meinem Schatz den Antrag gemacht habe. Und nun steht mein letztes lediges Wochenende vor der Tür! Extrem, wie die Zeit vergeht. Jetzt (16.55 Uhr) in einer Woche kann ich sagen, ich bin frisch verheiratet. Unsere Trauung beginnt um 16.30 Uhr.

Ich wünsche euch ein wunderschönes Wochenende!

LG vom Soefeli, welches wirlich fast platz vor lauter freude und vorfreude!

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

Zuletzt bearbeitet am 13.08.2010

13.08.10 16:44
mini84 

hui Soefeli! das wird ja ein geiler tag für euch beide!!!! Als wir die Ringe holten, musste ich alle zwei Min. nochmals ins Schächtelis schauen weil ich so Freude hatte! (hab den Ring ehrlich gesagt auch 100 mal anprobiert!!
zum Glück.... wir mussten ihn dann ja noch einbisschen ausweiten....

wünsche dir morgen einen tollen Tag und deinem GG ganz viel Spass an seinem Poltertag!!!

~~~~~sitem 17. Juli 2010 glücklichi Ehefrau~~~~~~~

13.08.10 22:11
nzwedding 

Soefeli, ich wünsche dir morgen einen erfolgreichen Tag!

Ich erhielt heute dieselbe freudige Nachricht von unserem Goldschmied, dass wir morgen unsere Ringe abholen können. Juhuuuuu, ich freue mich soooo!
Morgens gehe ich zum Coiffeur meine Meches noch auffrischen und am Nachmittag holen wir die Ringe ab.
------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

1 .. 7 8 9 10 11 .. 19
namensanstrecker-idee   soefeli   nzwedding   Samstag   Kirchlich   Joghurt-Himbeer-Torte   Ehevorbereitigsverfahrä   wünsche   Natürlich   heiraten   wirklich   Trauung   bearbeitet   einfach   Gestern   bereits   abholen   Hochzeit   Fernweh   Ehevorbereitigsverfahre