Brauttreff 16.11.2012 Basel |
|
1 .. 5 6 7 8 9 .. 15
|
05.11.12 10:42
saerli ![](styles/default/images/1.png) ![](styles/default/images/1.png) ![](styles/default/images/1.png) ![](styles/default/images/1.png)
![](download.php?type=avatar&id=saerli)
|
Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel
Also i muess ehrlich säge, i be sälber nonie met em Auto in Basel gsi. I ghöre emmer nor, dass es ned eifach esch, wenn mer sechs ned gwohnt esch. Dezue chonnt, dasi mi öberhaupt ned uskenne. Also i cha ned beurteile ob ich was wie wo finde ![](styles/default/smilies/laugh.gif)
Was gets für Parkhüser ide Nöchi? I go mol devo us, dass die beschilderet send. Es Navi hani au, aber meistens wenn öpis sehr wichtig esch, spinnts!!!
Und je nach Verkehr schaffe mers den halt ned uf die 7ni :) Mer chömed denn eifach :)
Danke vellmol a alli wos organisiert händ ond no dra send. Be froh, das i ned muess, i ha sust scho so viel, dasi ned weiss wo mer de Kopf stoht.
Danke! ![](styles/default/smilies/love.gif)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05.11.12 18:40
Venus81 ![](styles/default/images/1.png)
![](download.php?type=avatar&id=Venus81)
|
@Saerli: Danke dir - meine persönliche Event-Planerin. Kommt sonst noch wer mit uns? Mach mich wegtechnisch auch mal noch etwas schlau - kenne Basel nämlich auch nicht:(. Smslen wir nächste Woche wegen der Abfahrtszeit? Freu mich auf euch alle Venus81
|
|
|
|
|
06.11.12 09:27
PrinzessinNnicht registriert
|
@nimbini: Ich wünsche dir wunderschöni Ferie ![](styles/default/smilies/cool.gif)
@OK-Team: Danke für die ganzi Organisation!
@all: Ich freu mich scho, eu kennezlerne...das wird en glatte Obig! Tequilla ![](styles/default/smilies/blush.gif) ![](styles/default/smilies/smile.gif)
|
|
|
|
1 .. 5 6 7 8 9 .. 15
|