| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ
 1 2 3 4 5 6
28.01.11 11:54
Prisi9 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

Ich freue mich au schon sehr und bin gespannt!

Nun ja, etwas hat ja wohl jede dabei an diesem Abend, was von der Hochzeit ist... Und zwar den Ehering.

Schade chichi, jetzt lernen wir uns wieder nicht kennen. Habe schon gehofft, dass Du dieses Mal auch dabei sein kannst.

Alle die neu dabei sein werden: Freue mich natürlich Euch kennen zu lernen!

Soefeli82: Wirst Du auch dabei sein???


** Wir haben geheiratet: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 **
<3 Zwei unvergessliche, wunderschöne Tage! <3

28.01.11 17:03
calla 
Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

@sheilyn
schick mir deine mailadresse, dann informiere ich dich genauer über das treffen.

@alle
sollte jetzt nachträglich noch jemand mit dabei sein wollen, bitte um entsprechende info (gilt auch für die, die sich im doodle eingetragen haben und am besagten tag eigentlich nicht dabei sein könnten) ich habe für eine gewisse anzahl personen reserviert und müsste die anzahl ggf. anpassen.

danke für euer verständnis...

@mitnehmen
ja, ich glaube - es soll jede so handhaben wie sie möchte. die welche ein accessoire mitnehmen/anziehen wollen, sollen dies machen . ich würde mich jedenfalls sehr über fotos der anderen bräute freuen und evt. einem müsterli der dankeskarte (gilt vorallem für die, mit dem roten faden durch alle karten )

herzlichst, calla

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

Zuletzt bearbeitet am 28.01.2011

28.01.11 22:12
bettinli 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

wiä gsehts us brüütlis... nimmet ihr s'ganzi fotialbum mit? han chli angscht dases wüescht wird...

äs goht jo no sooooooo lang bis da treffe endli isch :-(

********** Unser Fest fand am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

29.01.11 17:28
speedy 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

Also ich bi jo was Thema Sache mitbringe agoht eh en Spezialfall. Wenn ihr das Mottoträffe wänd durezieh (und ich fänds ebe würklich no cool, de Chällner nomol chli z überastränge) denn hätt ich no es Tischkärtli und es Namensschildli, de Ehering hani zwor au no aber azieh wird en nüm.

Hey, aber an alli wo um irgend öppis Angscht händ: Lönds ruhig dehei! Sones Hochzitsalbum zum Bispil isch nun mal öppis ganz speziells. Und wie ich uns kenn wärde mir gnueg azluege und in Erinnerige z schwelge ha, au wennd zum Bispil eifach e paar Bilder uf eme normale Blatt usdrucksch.

Ich freu mich mega uf euch alli!!!

31.01.11 07:27
sniffi 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

Ich bin au sehr gspanne uf Eu, wer sich alles hinter dä Nickname verbirgt und uf all die schöne Gschichte und Erzählige vom schönste Tag vom Lebe

Ich wirde äs Fotibuech vo üsem Tag mitneh, äs Album hend mir no keis. Mir wend eis selber mache und hend no kei Ziit gha defür. Aber so d'Iladigs- und Dankeschärtli etc. wäri no ä cooli Idee

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

31.01.11 09:26
nimbini 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

ach ladies, schad dass ich nöd au chan debi si, ich wird dänn vermuetlich grad öppe in thailand stecke ;o)!

wünsche eu aber bereits jetzt viel spass, hett mich also scho au wunder gnoh, wer wer isch

liebi grüessli us laos
nimbini

31.01.11 12:34
bettinli 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

nimbini.. mir chönd jo föteli mache und den dir zeige (mit Beschrieb wer wer isch) :-)

********** Unser Fest fand am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

31.01.11 13:00
nimbini 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

hihi danke bettinli, aber wie die meischte usgsehnd, weiss ich ja scho vo de hochzytsbricht ;o)

villicht gits ja dänn irgendwänn emal es brüütli 2010-schwangerschaftsträffe

31.01.11 15:22
sheilyn 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

@calla
hast du meine mail bekommen?


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

05.02.11 14:44
cuenca 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

Hallo zusammen

Vielleicht habe ich das jetzt auch nicht alles richtig gelesen. Aber ich habe noch nicht herausgefunden, wann der Treff nun ist. Ich habe zwar im Doodle mitgemacht, aber anscheinend ist es auf ein Datum gefallen, an dem ich eigentlich nicht kann. Ich würde es trotzdem gerne wissen, wer weiss, vielleicht kann ich es mir ja noch einrichten.

Viele Grüsse

cuenca

_____________________________________
Wir heirateten kirchlich am 4. September 2010

 1 2 3 4 5 6
Nachbearbeitung   Doodle-Umfrage   September   BRAUTTREFF   OSTSCHWEIZ   bearbeitet   kennenzulernen   Ex-Schwiegermueter   °oO°oo°   vorbereitigsphase   Hochziitszüügs   tazk3ybxxb5923c8   überglücklichi   natürlich   eigentlich   hochziits-accessoire   perzuuuuuuefall   kirchlich   2010-schwangerschaftsträffe   dmail-adressene