| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 15
27.02.08 11:08
topolina79 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

hallo zusammen

ich wäre dabei das wir es verbinden mit einem nachtessen, aber ich finde es wäre besser wenn wir reservieren würden.

28.02.08 08:23
smil09 

Vo mier us au gern mit Nachtässe. I het eigentlich dänkt, dass mer üs dänn spontan entscheidet wo anä, wil's halt eifacher wär als alles über's Forum abmache. Aber häsch natürlich scho au recht, topolina79.Mier händ au scho feschtgstellt, dass d'Restaurants au under dä Wuchä chönnd voll si und miär sind jo immerhin ä paar Lüt. Het dänn öpper än Vorschlag? I mue sägä, i schaff zwor sit ämänä guetä Johr z'Baden und wohn sit drü Johr i dä Gegend, kenn aber z'Baden genau zwei Restaurant. Eis isch z'wit wäg und s'ander isch da wo mer dänn üsäs Hochzitsässe werded ha. Isch sehr guet aber asiatisch. Di guete Italiener in Baden kenni nöd, wär bi Italienisch aber uf jede Fall au debi.

28.02.08 11:37
topolina79 

hallo zusammen

mir ist egal ob asiathisch oder italienisch. ich kenne mich in baden auch nicht gross aus, da ich ja eigentlich von zh komme (wohne einfach seit ein paar jahre im ag). ich werde mich erst in 1 woche wieder melden, da ich morgen in die ferien gehe. lg

29.02.08 15:11
jeannine79 

also a italienische restaurant gäbtis zum biespell sgottardo oder s da franco
mexikanisch spepitos...

29.02.08 15:17
Pfu

nicht registriert

Zitat:

mexikanisch spepitos...

Pepitos gibt es schon lange nicht mehr. Es ist neu renoviert worden und heisst jetzt Lemon. Hat eigentlich nichts mehr mit dem Pepitos zu tun.

29.02.08 16:46
jeannine79 

Zitat:

Zitat:

mexikanisch spepitos...

Pepitos gibt es schon lange nicht mehr. Es ist neu renoviert worden und heisst jetzt Lemon. Hat eigentlich nichts mehr mit dem Pepitos zu tun.

EHREWORT? gsesch i bin feng sooo selte in bade, isch ja unglaublich...

06.03.08 13:38
smil09 

Hallo zämä
Ich ha mich no chli berotä lo betreffend italienische Restaurant in Baden. S'Gottardo söll guet si (s'Da Franco au, aber vor allem im Summer schön). Sölli dött mol reserviere? Zum Ässe aber viellicht glich nöd ganz eso früe, oder? Aber au nöd z'spot wil di meischte vo üs am nögschte Tag wieder müänd schaffe...18.30? 19.00? Oder lieber früener und vorher no öppis go trinke?

Petitos hani übrigens au guet gfunde. Git's aber würklich nüme.

06.03.08 15:06
jeannine79 

hallo smil09
also für mich wär 19.00h ok.. i hett en vorschlag, mir chönds ja so mache, dass du (danke) im gottardo duesch reserviere, es söllet sich jetzt eifach nomol all melde, dass du weisch, für wieviell. und die wo früehner in bade sind, chönd ja im paparazzi (da isch ggü em gottardo) en apero go näh?

was haltet ihr davo?

10.03.08 09:24
topolina79 

guten morgen zusammen

so bin retour von den ferien. für mich wäre 19:00 auch ok.
smile09 danke fürs reservieren.

grüessli

10.03.08 10:03
madmadi 

Hi liebi Brüt

Gaaanz blöd, i cha leider ned cho am Mittwoch... Mischt!!! Na ja, velecht händ ehr jo denn es paar Tipps und News, wo sich im Forum wieder finde lönd...

Ich wünsche öich en tolle Obe ond werde a öich dänke!

Grüessli
madmadi

Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!

1 .. 7 8 9 10 11 .. 15
Bahnhof   abendunterhaltung   jeannine79   heiraten   Gesucht   Topolina   treffen   hochzeitsmesse   Hochziitsvorbereitig   eigentlich   zusammen   Viviane   eingetragen   Jeannine   Vorbereitigsstress   Grüessli   organisatorisches   hochziitsgeplapper   sfkm3nqda8hdsg8u   Infoaustausch