| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2008
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 19
13.09.07 07:34
Viviane 

Re: Hochzeit 2008

Hoi Tapsi

Ja ich bin ebe au scho mega nervös, ich wär froh wenn scho alles eifach organisiert wär und alles feschtstaht.. häsch du dis chleid scho ?

Grüessli Viviane

13.09.07 07:41
tapsi 

Hoi Viviane

Ha uuu viel schöni Chleider gseh. Weis nöd obi eis in A-Linie söll näh oder ganz es schlichts. Mues mal chli go probiere. Ha gester no eis gseh, Fabrikneu Modell 2007 das chämti ganz günstig über (uf das luegi zwar nöd würkli bim Chleid) will die die neue Modell erwartet und d'sache wänd loswerde.Jetzt weisi nöd obi söll zueschlah oder evt auf uf die neue Modell warte..was machsch du?oder häsch scho eis?

13.09.07 08:04
Viviane 

Hoi Tapsi

ich han scho chleider probiert und han mis Traumchleid au scho, aber ich hans da i de Schwiz probiert und bschtellt hanis i de USA wills eifach viel günschtiger isch. Änderige macht e kollegin vo mir wo Schniederi isch. Wo hütratisch denn du ?

Grüessli Viviane

13.09.07 08:35
tapsi 

Ah cool was häsch dän für eis?
Häsch es föteli? *gwundrigbin*

Wo wüssemer nonig 100%. Evt. Schlachtkapelle in Sempach.
Du?

13.09.07 10:31
Viviane 

Hmm isch no schwierig zum beschriebe, ja es fötli hani scho aber das chani ja da nüd inetue oder? Gib der de Link a:

http://www.thebridalshop.com/Sweetheart_Gowns/sg2493.htm

hoffe gsehsch denn au s richtige.. g

Mir hüratet in Bonstetten, min Schatz chunnt vo dette und da mir en huufe Töff erwartet hämmer müesse chli luege wägem Platz das die chöntet Spalier stah.

Grüessli

13.09.07 11:50
lilli 

i schaffe ebe z'pfäffikon und han drum amol mit em peter zduä. aber i find ihn uuu en guätä und drum bini froh das er üse pfarrer isch. ihr sind demfall grad us pfäffikon? danke für dä hiiiwies..aber zum jucker wetti ebe drum ned unbedingt..detä häts mer eifach zviel lüüt. aber dä grieder hof hani nonig könnt...duän mi grad mol no informiere!danke!nee weiss nonig wo n'i zum coiffeur gonä..du scho? fotograf händer au scho?da chönti eui dä jutzi us hadlikon empfehle... http://www.fotojutzi.ch/

Hoi leebee

Sorry - ich han mich scho länger nüm gmolde, aber ich ha drum im Moment ziemlich viil los

Ich bi im Moment übrigens grad au scho a de Iiladige und immer wie meh a de Planig vo dem doch no wichtige Event
En Coiffeur han ich ebä au no keine - aber s hät ja au no e chli Ziit... Danke für de Tip mit em Fotograf-mol luege ob s de viilicht sogar wird...

En liebä Gruäss
lilli

13.09.07 16:29
tanja81 

[Hallo

Hey WOW das kleid isch mega schön. Mir Hüratet am 21.06.2008 und i han au scho äs paar Kleider probiert, leider das womer am beste gfallt isch logischerwis stürste! wie hesch du das bstellt vo USA? wie viel billiger % chunt den das?

13.09.07 20:56
Viviane 

Hoi hoi

Also ich han das Chleid binere Boutique in Züri gseh und probiert, dette hets mit mit de Änderige glaub 2450 CHF koschtet, denn hani gfunde gang doch mal is Web echli go luege will das isch scho viel geld für es Chleid wommer nu ein Tag ahät.. und hans genau gliche chleid wo mich mit em Verschicke vo de USA id Schwiz zimli genau 500$ choscht kauft. Chasch der selber usrechne wievil Prozent das das billiger isch..
umgrechnet isch das öppe 800.-- CHF was en drittel vo dem isch woni i de Schwiz het müesse zahle. Mini Schwöschter hät das vor 3 Jahr genau so gmacht und sie isch absolut zfriede gsi

Grüessli Viviane

Viviane & Urs heiraten am 12.09 + 13.09.2008!

14.09.07 16:30
Sonja 

Hallo zämä
Bi no ganz neu im Forum und i find's super spannänd und hiflrich...Miär hürotäd am 24.05.08 chirchlich (zivil wohrschinlich am 23.05. da stoht aber no nöd fescht). I ha mis Traumkleid au scho gseh. D'Idee wär aber, dass mini Muätter da sälbär wör naiä. Si händ miär im Ladä gseit äs segäd alli Kleider au im Internet, aber genau "mis" findi jetzt natürlich nöd...Und jetzt hani nöd ämol äs Fötteli. Dänn wird's ä chli schwierig. Dä Tip mit Amerika findi au no guät. Vielliecht händ diä da jo au. Bis jetzt hanis allerdings no nöd gfundä, aber ha au no nöd alli agluägät (es sind jo soo viel).
Uf jedä Fall freui mi au riesig. Reserviert hämmär ersch d'Chilä und s'Restaurant. Aber nögscht Wuchä fönd mär dänn zämä mit dä Trauzügä a chli meh Detail planä.

17.09.07 16:53
smile83 

Hallo zusammen

Wir heiraten am 19.07.2008 kirchlich und wollen am 04.04.08 zivil Heiraten, aber den Termin können wir erst 3 Monate vorher reservieren.

@tanja 81 Wir haben uns schon entschieden wie die Tischkärtchen aussehen, da ich will dass alles zusammenpasst, Einladung, Tischkärtchen und Menukarten, somit muss man schon bedenken, was man für eine Tischdekoration möchte, es hängt sehr vieles zusammen. Was einem im ersten Moment gar nicht bewusst ist.

Wir werden alles in weiss und bordeauxrot halten. Weisst du schon was für Farben ihr möchtet?

Gruss

1 .. 8 9 10 11 12 .. 19
Hochzeit   brautkleider-online   S`TRAUMHOCHZEIT   viellversprechends   Grüässli   Vorbereitungen   heiraten   Kirchlich   Hochzeitsgessellschaft   Pfarrer   Pfäffikon   sunneschi-shirin   Grüessli   Hochzeitsvorbereitungen   Camilla   Hochziitschleid-Thema   sibylle   zusammen   Hochzeitstraditionen   eigentlich