Hochzeit 2008 |
|
1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 19
|
05.01.08 15:22
Camilla80
|
Re: Hochzeit 2008
Hoi Mitenand
Wie ein paar von euch auch, werden wir eine "internationale" Hochzeit haben.
Ich bin Dänin und mein Freund ist Schweizer. Wir wohnen in Graubünden aber werden in Dänemark heiraten.
Das Kleid habe ich schon in Oktober gekauft - konnte einfach nicht warten.
Mein Freund redet nicht so gerne über die Hochzeit (nicht so viel wie ich jedenfalls) - schön das es dieses Forum gibt
|
|
|
|
05.01.08 18:40
novia
|
Hallo Jovia
Als erst's, dä zivili termin hend mir nonig mol,,,, echt peinlich, i glaub die schlimmscht organisatorin im ganze universum.... *schluchz*
da mit em kleid isch gad au so en ober brüller gsi... zerst hani eis gfundä da hät mir guet gfalle (hani denkt gha) denn hanis minä zwo schwes und mim mami zeigt und die hend mini meinig den schnell gänderet... denn bin i nur mit einärä kollegin is wiet umä bekannti chez janine,,, i säg dir da isch glaub dä grösst horror tag i mim läbä gsi, ha ungefähr zwanzg kleider probiert und nüt hät mi so richtig vu herzä überzüügt,,, und s'schlimmste isch gsi, dass i denä (bestimmt 5 stund) jenes brütli in lade cho sind, eis zwei kleider probiert hend und gad en kaufvertrag unterschriebe hend!!!!!!!!!!!!!!!! dä tag hät mit emä migräneafall und emä zwüschä stopp im mac donalds gendet (frust)! noch dem desaster hani mim schatz gseit, i wörf alles über dä huffä und i wöll nur no uf ärä einsamä inslä hürotä.. min schatz natürlich hell uf begeistärät... aber leider ebe nur er.. üsi familie hend fast än herzinfarkt erlitä!! jenu, bi denn zwei täg spöter nomel mit minärä kollegin inä hochziitsgschäft: maggies brautmode in herisau und öpä sdritte kleid isch denn mis gsi (und dä absolut hammer voll günstig)
sooo wie du dir chasch vorstellä, hend alli i minärä nöchi scho gär kei nervä meh mit mir und i ha mir da ehrlichgseit viel eifacher vorgstellt!!
finds echt doof das bi allnä anderä immer alles uf ahieb
häts en bestimmtä grund bi eu, dass szivile und die kirchlich trauig so wiet usänand liegt?!?
liebs grüessli novia (uf spanisch braut)
bedütät jovia au öpis?
|
|
|
|
|
|
06.01.08 13:48
jovianicht registriert
|
@Camilla
Hoi du
Wann heiratet ihr denn? Ich habe mein Kleid auch schon seit September . Warum warten wenn man das Passende findet??? grins
Ja es ist echt super dass man in diesem Forum sich mit anderen austauschen kann . Man erhält gute Tipps und lehrnt neue Menschen kennen...
Liäbs Grüässli Jovia
|
|
|
06.01.08 18:25
Camilla80
|
Hoi Jovia
Wir heiraten am 9. August 2008 kirchlich. In Dänemark muss man nicht civil heiraten, weil wir eine Staatskirche haben.
Ich kann einfach nicht warten.
Wo in Engadin werdet Ihr heiraten?
Wir wohnen in einem kleinem Dorf, Andeer, aber nicht in Engadin - Mittelbünden sagt man, glaube ich. Ich arbeite aber in Zürich im Moment - ich hoffe dass ich bald etwas hier in der Nähe finde.
Was für ein Kleid hast du gekauft? Mein ist ein Pronovias.
Grüssli,
Camilla
|
|
|
|
|
06.01.08 19:09
novia
|
mir sind us gossau , glaub langsam chunt niemert us minärä region