| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2008
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 19
05.01.08 15:22
Camilla80 
Re: Hochzeit 2008

Hoi Mitenand

Wie ein paar von euch auch, werden wir eine "internationale" Hochzeit haben.

Ich bin Dänin und mein Freund ist Schweizer. Wir wohnen in Graubünden aber werden in Dänemark heiraten.

Das Kleid habe ich schon in Oktober gekauft - konnte einfach nicht warten.

Mein Freund redet nicht so gerne über die Hochzeit (nicht so viel wie ich jedenfalls) - schön das es dieses Forum gibt

05.01.08 18:40
novia 
Re: Hochzeit 2008

Hallo Jovia

Als erst's, dä zivili termin hend mir nonig mol,,,, echt peinlich, i glaub die schlimmscht organisatorin im ganze universum.... *schluchz*

da mit em kleid isch gad au so en ober brüller gsi... zerst hani eis gfundä da hät mir guet gfalle (hani denkt gha) denn hanis minä zwo schwes und mim mami zeigt und die hend mini meinig den schnell gänderet... denn bin i nur mit einärä kollegin is wiet umä bekannti chez janine,,, i säg dir da isch glaub dä grösst horror tag i mim läbä gsi, ha ungefähr zwanzg kleider probiert und nüt hät mi so richtig vu herzä überzüügt,,, und s'schlimmste isch gsi, dass i denä (bestimmt 5 stund) jenes brütli in lade cho sind, eis zwei kleider probiert hend und gad en kaufvertrag unterschriebe hend!!!!!!!!!!!!!!!! dä tag hät mit emä migräneafall und emä zwüschä stopp im mac donalds gendet (frust)! noch dem desaster hani mim schatz gseit, i wörf alles über dä huffä und i wöll nur no uf ärä einsamä inslä hürotä.. min schatz natürlich hell uf begeistärät... aber leider ebe nur er.. üsi familie hend fast än herzinfarkt erlitä!! jenu, bi denn zwei täg spöter nomel mit minärä kollegin inä hochziitsgschäft: maggies brautmode in herisau und öpä sdritte kleid isch denn mis gsi (und dä absolut hammer voll günstig)

sooo wie du dir chasch vorstellä, hend alli i minärä nöchi scho gär kei nervä meh mit mir und i ha mir da ehrlichgseit viel eifacher vorgstellt!!

finds echt doof das bi allnä anderä immer alles uf ahieb

häts en bestimmtä grund bi eu, dass szivile und die kirchlich trauig so wiet usänand liegt?!?

liebs grüessli novia (uf spanisch braut)

bedütät jovia au öpis?

05.01.08 22:22
jeannine79 

Re: Hochzeit 2008

hallo novia
du chasch beruhigt sie, dä zivili termin hend mir au nonig aber us dem grund well de ja glaub erst 6 mönet vorher chasch reserviere....

aber dini kleid story isch unglaublich... mis ziel isch eigentlich inen lade zgoh, so 3-4 azprobiere und denn grad MIS kleid zfinde.. wunschvorstellig oder? i glaube wenns mir so wie dir gange wär, i hett kriese becho..

bi eus klappt also au ned alles uf anhieb.. bis mir mal en chile gfunde hend, mein gott... und min fründ hett momentan no sgfühl, er heggi no alli ziit vo dr welt um sache zsueche wie obigunterhaltig, ring, floristin etc...

liebe gruess

06.01.08 10:50
novia 
Re: Hochzeit 2008

hallo jeannine

da isch jo ebe genau sProblem, min Schatz hät au sGfühl,da hegi jo alles no Ziit !!

Nei echt i ha mir da alles viel eifacher vorgstellt

mini schwe wo scho ghürotä isch hät immer gseit, wenn dis kleid ahäsch den gspürsch da (eigentlich seit dir da so ziehmlich jedä) weiss au nöd,
ha mi denn voll druf verstieft, dass i irgendwas spürä müesst

vo wo sind ihr denn?

liebs grüessli und bis bald...

06.01.08 13:46
jovia

nicht registriert

Re: Hochzeit 2008

Hi Novia

s'zivile datum isch ja ai nid so es problem - vorallem wemmer keis bestimmts wett. es hed meistens nu gnueg freii date, ai wemmer erst churzfristig aleytet und reserviert - mach dier mal da kei sorge .

das isch halt nid bi allne gleych mit em chleyd. egal öb me 50g oder eis probiert es muess eim eifach wirklich fasziniere und me muess sich grad wohlfühle dinne, susch hed es kei sinn. und das me frustriert isch wenn denn eppis nid so klappt wie me sich das gwünscht hät isch ja ai völlig normal. aber jetzt hesch ja eis gfunde und das isch d'hauptsach - eifach alles anderi vergässe und sich a dem chleid "ergötze" isch mey tipp .

ich ha meys chleyd in wicky's brautmode in rothenburg gfunde und ai scho im septämber kaift - es hed mier eifach grad passt, isch grad gsässe und denn han ich mier gseihd werum jetzt nu warte mit chaife... *grins*.

en hochzeyt organisiere bedüütet scho vill ztue, z.t. stress, a vieles dänke und de wird me sicher afigs mängisch gnärvt, aber alli wo mal ghürate hend verstöhnd das au. eifach nid zvill gedanke mache drüber. hesch es mal probiert mitere ufgabe- und erledigeliste? eifach alles biz chronologisch ufliste was nu muesch mache und wenn's erledigt hesch mit vollem gnuss dürestreyche - das wirkt mängisch wunder weil me denn ai gsehd was me scho gmacht hed und me d'übersicht ai nid verlüührt.

hey, und bi mier hed ai nid alles uf ahieb klappt... bis mier en sängeri für kile gfunde hend isch es weiss nid wie lang gange. entweder hends eys nid passt, sie sind scho buecht gsi oder hend en horrände preys welle. aber irgendeinisch hed es denn scho passt und mier hend epper gfunde. aber i dere zeyt han ich ai eppedie mal gflucht... .

bizzli en grund hed es. da mey schatz nu en weyterbildig macht hemmer s'kirchliche müesse i seyni schuelferie legge. eigentlich hemmer vorgha ändi april z'hürate, aber äbe us dem grund hed das nid klappt. denn hemmer eifach s'kirchliche uf de juli verleihd und nu es datum fürs zivile gsuecht (wo mier eigentlich bereits letscht Herbst hättid welle mache - aber de WK dezwüsche cho isch *grins*). de 29.2. hed eys gfalle weil's ja es schaltjahr isch unds so biz speziells datum isch .

hüratid ier a eychem wunschdatum? hed es für eych e bstimmti bedütig?

liäbs grüässli
jovia (wieblichi form vo bon jovi *grins* )

06.01.08 13:48
jovia

nicht registriert

Re: Hochzeit 2008

@Camilla

Hoi du

Wann heiratet ihr denn? Ich habe mein Kleid auch schon seit September . Warum warten wenn man das Passende findet??? grins

Ja es ist echt super dass man in diesem Forum sich mit anderen austauschen kann . Man erhält gute Tipps und lehrnt neue Menschen kennen...

Liäbs Grüässli
Jovia

06.01.08 18:25
Camilla80 
Re: Hochzeit 2008

Hoi Jovia

Wir heiraten am 9. August 2008 kirchlich. In Dänemark muss man nicht civil heiraten, weil wir eine Staatskirche haben.

Ich kann einfach nicht warten.

Wo in Engadin werdet Ihr heiraten?

Wir wohnen in einem kleinem Dorf, Andeer, aber nicht in Engadin - Mittelbünden sagt man, glaube ich. Ich arbeite aber in Zürich im Moment - ich hoffe dass ich bald etwas hier in der Nähe finde.

Was für ein Kleid hast du gekauft? Mein ist ein Pronovias.

Grüssli,

Camilla

06.01.08 18:35
jeannine79 

Re: Hochzeit 2008

hallo novia
du ich glaub das isch eifach sproblem vo de manne, die hend irgendwie nie stress..

mir wohnet in griefesee, ich chume aber ursprünglich us dr region bade/wettinge und min fründ isch stadtzürcher :)

vo wo sind denn ihr??? i han mi eigentlich au immer ufs organisiere vom hochziit gfreut, aber itz, na ja i weiss ja ned..

liebe gruess

06.01.08 18:36
jeannine79 

Re: Hochzeit 2008

hallo novia
du ich glaub das isch eifach sproblem vo de manne, die hend irgendwie nie stress..

mir wohnet in griefesee, ich chume aber ursprünglich us dr region bade/wettinge und min fründ isch stadtzürcher :)

vo wo sind denn ihr??? i han mi eigentlich au immer ufs organisiere vom hochziit gfreut, aber itz, na ja i weiss ja ned..

liebe gruess

06.01.08 19:09
novia 
Re: Hochzeit 2008

mir sind us gossau , glaub langsam chunt niemert us minärä region

 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 19
S`TRAUMHOCHZEIT   Pfäffikon   Hochzeitsgessellschaft   heiraten   Hochziitschleid-Thema   Hochzeitsvorbereitungen   sibylle   Grüessli   eigentlich   Camilla   Kirchlich   zusammen   Vorbereitungen   Pfarrer   viellversprechends   sunneschi-shirin   Hochzeitstraditionen   Hochzeit   brautkleider-online   Grüässli