| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2008
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 19
06.01.08 19:21
Tara 

Re: Hochzeit 2008

Hallo Novia

I bi in Gossau ufgwachse, wohne tuen in Goldach aber sit fascht 7 Johr. Isch also doch jemand us dinere Gegend do

06.01.08 20:24
novia 

jupiiiiiiiii

und wenn hürotäd ihr?!?!?

06.01.08 20:28
Tara 

Mer hürotet am 31. Juli 08 zivil und am 2. August kirchlich. Hend scho viel organisert, nur de Pfarrer hem mer no nöd, isch halt Feriezyt und sind genau denn alli i de Ferie

Und ihr?

06.01.08 20:36
novia 

hihi mir hürotäd am 03.mai 08

und wie viellicht us vorherigä nochrichtä vo mir häsch chönä lesä, laufed mini organisatione nöd so guet...

obwohl en pfarrer hend mir

wo hürotäd ihr denn,,, bzw. welles resti hend ihr gwählt ?!?!? find do i dä i därä umgebig häts nöd so gueti uswahl?!?!?

06.01.08 20:46
Tara 

Also da Problem mit de Location hem mer au gha. Irgendwenn hend mer denn eifach üsere Suchi usgeweitet und sind denn fündig worde. Fire tuend mer jetzt im Schloss Brunnegg in Kreuzlinge und für Kirche hem mer Kapelle St. Michael in Hohentannen reserviert. Zerscht het mer gern alles im Schloss Wartensee gmacht, aber die sind usbuched bis Aug 09 und mer hend unbedingt wölle im ene Schloss fire.

Und ihr hürotet in Gossau?

06.01.08 21:09
novia 

also dkirche hend mir in buechä (gmeind thal) und sresti hend mir in abtwil (säntisblick)... sind hüt au no im schloss oberberg gsi, aber am schluss häsch jo doch nüt vom schloss (hend mir denkt) und so hend mir üs hüt für dä säntisblick entschiedä!

06.01.08 21:14
Tara 

Mer hend ebe ganze Schloss für üs allei inkl. Schlossgarte. Isch uh cool döt. Sie hend eigentlich nur offe Dunnschtig und Fritig und süs macheds uf ab 10 Persone.

Säntisblick isch au schö, hesch en schöne Panorama Ausblick vo döt Mer hend zerscht wölle i dere Kapelle im Schloss Oberberg hürote aber genau denn het Schloss Oberberg Betriebsferie und denn chunsch de Schlüssel nöd über für Kapelle.

Hend ihr viel Gäst us em Usland? I ha au äs paar, a paar Irländer chömmed. Be ebe Irländerin

06.01.08 21:20
novia 

irländerin cool...

isch es nöd no tür i dem schloss!?!? blödi frog sorry...

mir hend guet dhälfti vo dä gladnä gäst us spanie, die müend mir denn ebe alli no irgendwo underbringä

06.01.08 21:30
Tara 

Es got so. Mer muend nur Konsumation zahle (also Apéro, Esse und Getränke) Nüt für de Saal oder süs Sache. Für d'Uebernachtige hem mer Zimmer i de Drachenburg in Gottlieben reserviert, isch gad 5min vo döt. Mer wönd ebe nöd, dass Lüt heifahred nochher, aber jede muess Zimmer selber zahle.

06.01.08 21:47
novia 

üsi gäst müend dübernachtige au selber zahle

und bluemä häsch dir do au scho gedanke gmacht ??

1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 19
Pfäffikon   Camilla   Grüessli   sibylle   Hochzeitsgessellschaft   Vorbereitungen   Pfarrer   viellversprechends   Kirchlich   brautkleider-online   sunneschi-shirin   eigentlich   heiraten   Hochziitschleid-Thema   Hochzeitsvorbereitungen   zusammen   Hochzeit   S`TRAUMHOCHZEIT   Hochzeitstraditionen   Grüässli