| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2008
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 19
06.01.08 21:50
Tara 

Re: Hochzeit 2008

Jo also de Brautstruss und de vo minere Trauzeugin tuen i denn in St. Galle bstelle, isch so en kline Lade im Klosterviertel hine gad bim Resti Alte Post. Mini schwöster het ebe das Johr ghürote und sie hets vo döt gha. Sind wunderschön gsi und für Kirche frog i evtl. Blume Iseli in Amriswil. Min Schatz bringt mer immer Blume vo döt

06.01.08 21:58
novia 

glückspilz

chum eigentlich nie bluemä über... z z z

dörf i frogä, wie das bluemägschäft heisst in st.galle?? ha leider no kei blüemli

07.01.08 11:04
jovia

nicht registriert

Hi Camilla

Ah so, ist halt in allen Ländern anscheinend bisschen verschieden .

Kann dich gut verstehen - die Zeit bis zur Hochzeit kommt einem sehr lange vor, aber wenn der Tag dann da ist, ist er viel zu schnell wieder vorbei .

In Pontresina. Kennst du es? Andeer sagt mir gar nichts momentan, muss mal meinen Freund fragen .

Ich habe mein Kleid von Brautmode Wicky, aber ehrlich gesagt weiss ich die Marke gar nicht .

Von Pronovias höre ich viel, hat sehr schöne Kleider - ganz verschiedene. Was hast du denn für einen Stil gewählt?

Grüässli
Jovia

07.01.08 13:52
Tara 

Hallo Novia

Ha di nöd vergässe, muess no mini Schwöster froge wie de Blumelade heisst. Chumm uf di zue.

07.01.08 19:13
Ninic 

Hallo zäma.

Bin us am Wuchaend zrugg:
Miar händ üses Gspräch mit am Pfarrer gka, isch super gsi. Hüt händ miar denn no da Azug für min Fründ gkauft und an dr Hochziitsmess han i au no vieli Ideen chöna mitneh.

...denn chömend miar hei, luagend E-Mail a und sch...... Mit da Papier us Holland gits jetzt no meh Problem. I han fascht nümma chöna. Miar hüratend in 3 1/2 Monat und nüt klappet..... (Sorry, han i eifach mal wieder min Fruscht müassa ablaa).

Ansuschta gaht's üs aber guat

An schöna Abig Ninic

07.01.08 19:38
novia 

he ninic

kopf hoch da wird scho guet cho, es git ein dä loht eim nie im stich

häsch du mir en guetä tipp wo mer für dä brütigam en priswertä azug erhalte chan? min schatz isch nämlich letscht fritig bi "fabula" gsi und hät döt näbis schöns gseh, aber festhalte für 1700.- franke,,, scho no happig nöd?!?!? oder bini do die einzig wo so denkt?!?!?

liebs grüessli novia

07.01.08 19:41
novia 

@tara

he scho guet.. bi uf jedä fall für jedä tip dankbar

torte hani denkt hol i mir mol ä offerte im gehr und em roggwiler in st.galle ih...

häsch du dött au scho irgend än beck is aug gfasst??!?

07.01.08 19:42
cheesy 

HAllo novia.

Ig ha dir ä Tip füre azug. Mi MAa het dr Azug für 700-800Fr. Im Schild kouft. Mir hets gfaue u är het eifach umwärfend usgseh.
Zivil 23.4.07/ Chirchlich 19.5.07

07.01.08 19:51
novia 

he cheesy, super du bestätigsch mi gad wunderbar ha hüt mim schatz gseit, dä schild wär doch no näbis... hät er beidi det kauft zivil und kirche oder sind ihr zivil au ganz schlicht gange?!?!

mir hüroted am 03.Mai kirche und s'standesamt hani nonig jenu.. seb isch für mi eh nöd so wichtig, wett am standesamt nöd zviel beachtig schenkä, find ghürotä isch mer doch erst noch dä kirchä so richtig (insofern mer beides macht)

07.01.08 19:55
cheesy 

Am zivile si mir relativ leger gange. Mi schatz het scho äs schöns neus Hemli ane gha u schwarzi Jeans.
U i ä Bruni JAgge u Bruni Hosse u ä Roti Bluse. Isch mega bequem gsi.

Mi MAa het sich o guet la berate für z Hochzyt im Schild. I finge är het mit sim dunkle azug u sim dunku rote Hemli mega guet usgseh. Hätsch auso nid gseh wieä tüür dä Azug isch gsi. U i gloube är het dä Azug ersch ume ane we de d Toufi aschteit.

Zivil 23.4.07/ Chirchlich 19.5.07

1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 19
Grüessli   brautkleider-online   Hochziitschleid-Thema   S`TRAUMHOCHZEIT   sibylle   Hochzeit   sunneschi-shirin   Kirchlich   Pfarrer   Hochzeitsgessellschaft   Pfäffikon   zusammen   viellversprechends   Hochzeitstraditionen   Camilla   eigentlich   heiraten   Hochzeitsvorbereitungen   Grüässli   Vorbereitungen