| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
hochzeit 2009...
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 23 .. 29
06.06.08 10:38
bruut2009

nicht registriert

Re: hochzeit 2009...

also min traum isch au gsi das mer eus erst i de chile gsehnd...aber de han ich denn ufgäh...
tja..es wird au so sicher en mega fantastische moment..

hehe 06.06.09 brüüt....es gaht genau na 1 jahr JJJJUUUUHHHHUUUUIIIIII

06.06.08 11:42
NaRu 

Jaja Jupppiiii :-D

Itz hört de das hoffentlech ou gli mit "Wenn hüratisch itz???" .... "im Juni nächscht Jahr".... "Ah ersch..."

Wünsche aune ä super Tag und mir chöi ja hüt scho fängs chli vorfiiire :-D

Mir troue üs am 06.06.2009

06.06.08 11:52
bruut2009

nicht registriert

ja segs nöd das nervt mich au total...
immer die blöde sprüch vo wege ah da sind er ja meeegggaaa früeh dra mit organisiere...
das chan ich nüme ghöre!!!!!

heheh ab morn hend mer nur na 364 täg ziit zum vorbereite ;o))))))

mached er hüüt öpis oder ischs für eu en tag wie jede ander..!??!?

06.06.08 17:48
Manuela24

nicht registriert

Hoi zämme

Ich freue mich au mega, dass es jetzt nur no 1 Jahr gaht!!!

Mir werdet übrigens au vor dä Kirche Föteli mache. Mir stellet üs dä Tag in etwa so vor:

12.00 Uhr Fotis zämme mit dä Trauzüge & viellicht no öpis chlises Esse
13.30 Uhr Trauzüge gönd zu dä Kirche und machet no die letzte Vorbereitge und mir stönd
eifach chli nervös ume
14.00 Uhr Min Papi füehrt mich zum Altar und Trauig findet statt
15.00 Uhr Mit dä Gäst astosse und die ersti Föteli
16.00 Uhr Abfahrt zum See
16.30 Uhr Ufs Schiff gah und det findet denn erst dä richtig Apéro statt
17.30 Uhr Verabschiedig vo dä Apéro-Gäst und Transfer zum Resti
18.00 Uhr Asprach und denn gaht s'Abigprogramm los

Im Moment bin ich jetzt no uf dä Suechi nach em Pfarrer und am überlege wege dä Musik in dä Kirche. Wo stönd ihr so mit dä Planig?

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)

06.06.08 23:31
bruut2009

nicht registriert

hmmm ihr sind ja au scho wiit mit plane...
denn bin ich wenigsten nöd die einzig...

hans mier so vorgestellt, das isch mich am morge bi mine eltere parad mache und mier (mini eltere , mini trauzüügin und ich) vor de chile vorfahred, und denn dete min maa wartet mit sim trauzüüg...
d fotografin wird denn au scho dete sii und de moment festhalte wo mier eus s erste mal i de hochziitschleider gseht...das wird so ca. um die 13.45uhr sii...
miteme glas champagner werdet mer denn sicher au na astosse...

ich begibe mich denn anen stille ort wo ich namal alles chli chan püschele und richte...
i dere ziit chömed d gäste ah und begebed sich id chile..
ich wirde also gliich min "grosse uftritt" ha (15.00uhr)...will mich ja denn ussert mini eltere, trauzüüge und min maa nanig gseh hend!!!
tja und denn so nach ca. 40min chile werdet mer ca. 30 min gratulatione entgege näh...
denn isch so ca. 16.15uhr gönd mer zum apero (grad nebed de chile)...dete werdet mer denn au zwüsched dure föteli mache....
um ca. 18.30uhr gönd mer mit de privat autos ad location wo s fäst isch (ca. 10min weg) und dete stiigt denn die gross party---

aber ich hoffe ja scho ganz schwer, das mer denn chli guets wetter hend!!! nöd so wie hüüt!!!!! bäääääääääääääääääääääääääääääääääää

07.06.08 14:28
meitli 

hallo zäme
mir stelle üs im momänt o vor, scho am morge z föttele. i finde, für d gäst isches chli müehsam, wenn si so lang ufs brutpaar müesse warte... usserdäm isch am morge d frisur no früsch und ds kleid o am saum no suber
eismau han i es päärli gseh, wo ersch es paar tag nachem hochzit nomau fötteli hett gmacht. d fötteli vo dere zwöite session si viu entspannter gsi... isch haut eifach rächt ufwändig, nomal frisur und makeup etc...

@monikaroland: ja, ha das kleid ame tag der offenen tür ime brutmodegschäft chönne probiere. es TROUMKLEID - aber das findet ja jedi brut vo ihrem kleid

heit dir o scho bestimmti vorstellige vo öiem chleid?

grüessli und es schöns tägli

08.06.08 13:17
bruut2009

nicht registriert

also ich han nanig würklich e vorstellig vo mim kleid....
so es paar ahaltspünkt aber han au na keis gseh wo ich gseit han das isch es!!!
bin aber au na nie imene bruutkleidgschäft gsi...
das mach ich den im herbst!!

wer nemed ier mit bzw. hend er mitgnoh?

08.06.08 15:17
Kaz 

Hoi Zäme.
Ich ben mol us gwunder und vorfreud met mim Mami go Chleider a luege. Eigentlich het jo sie scho wälle go, han aber nüüt degäge gha . Han leider scho 2 gseh, wo mer wöred gfalle... Jetzt frog mi, wie ich mich jee cha entscheide, öb i no söll i andere Läde go luege oder ned ec...??? Ich werd dä vellecht i 2 mt. nomol met minere Brutfüehreri ga, und stink fräch Föteli mache, damet ichs diheime no gseh. Vorstellige hani scho vom Chleid, und dank demm ich scho be go aprobiere, hani gmerkt, dass mer dä Stiil au stoht. Gnüsseds aprobiere, esch es totals cools gfühl!!

Wir Heiraten am 09.05.09

09.06.08 06:41
monikaroland 

Hoi zäme

e vorstellig vom Chleid han i scho es birebitstli, aber nur ca. wies sett usgseh. Inem Brutgschäft bin i no nid gsi. Ha mit mier abgmacht erscht im herbscht ga ds güxle.... am liebschte wurd i ja scho jetze ga... aber äbe, ha ja gnueg lang zyt. Wär i wott mitnäh? Hmm da bin i äbe chli im Clinch. Zur zyt han i zu mir mam irgendwie e chli distanz, drum han i gseid i nime niemer vor family mit, sondern mi fründin, wil mi trouzigin in vancouver wohnt. jetz merki aber geng wie meh, dass i gloib ds muetti glich set mitnäh... ehrli gseid i ha kei ahnig.

Bi üs wird die chirchlich trouig scho am 13:00 si. d wäg zum fescht brucht ca 40 minute drum hei mier d chilche scho so "frieh" agsetzt, damit mier när i aller rueh d fotos chenne mache und de apéro gniesse.

ubere summer hei mier planet d iladigscharte ds baschtle. Also d grundriss hei mier scho, äs fählt no d finschliff. bi im momänt jedoch e bits ideelos, was mier da chennte mache. Irgendwie fählt no s i-Tüpfli. Machid ier d Charte o sälber oder läht ier die la mache?

am weekend hei mier d gschwischterte gseid, wenn das ds hochzyt jetz definitiv ischt. d reaktion isch eher mässig gsi also si freue sich scho mega. aber irgendwie han i mier das anders vorstellt. aber äbe vilicht stellt me sich da o geng viel meh vor wills fr eim sälber nid schöners gid.

Grüessli
Monika

Mier hirate am 16. Mai 2009

09.06.08 19:50
Manuela24

nicht registriert

Hoi zämme

@ bruut2009

Ja mir sind au scho wiet im plane - zumindest in Gedanke. Ich wird mich au bi mine Eltere däheime parat mache. Bin sogar am überlege, ob ich d'Nacht vor dä Hochziet bi dä Eltere verbringe - denn ischs irgendwie no spezieller, min Schatz denn an üsem grosse Tag z'gseh.

Ich hoffe au, dass mer bessers Wetter als das Jahr händ. Vor allem au wegem Kleid. Ich han mega schnell kalt und muen mer denn guet überlege, was ich über d'Schultere alege wird. Vor allem au, will mer ja no uf em Schiff sind. Det chans denn no recht Winde.

@ meitli

Ganz gnaui Vorstellige vom Kleid han ich no nöd. Aber ich wet am liebste eis mit Träger oder wo hinter em Hals bunde isch. Oder das häts mer au bsundrs ahta, wet das denn unbedingt mal in echt go aluege:

http://www.meier-brautmode.ch/projekt/br...1/damasco_g.jpg

@ Kaz

Freue mich au mega ufs ahprobiere. Leider söt ich bis det hie no es bitz abnäh. Mal luege, wieviel ich bis im Oktober schaffe.

@ monikaroland

Mir bastlet d'Karte au selber. Besser gseit nöd bloss d'Iladige, mir machet au grad d'Astecker, d'Menukartene, d'Tischkarte (bzw. Gschenk mit Name) und d'Dankekärtli. Mir wänd ebe, dass alles zämme passt, drum händ mer grad alles Material ufs mal postet. Aber mir händ sehr wenig Gäst wo mer ilade werdet, da gaht das guet.

Allne wieterhin viel Spass bim Vorbereite. Ich han uuuuuh Freud...

Lg

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)

1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 23 .. 29
heiraten   Standesamt   Manuela   irgendwie   organisiere   hochzeit   Flitterwuche   richtig   Gschäft   Gästetransportreserviert   Pfarrer   Trauzüge   fotograf   grüessli   Bruut2009   bäääääääääääääääääääääääääääääääääää   reserviert   Fischli   definitiv   restaurant