| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
hochzeit 2009...
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 23 .. 29
09.06.08 22:08
Kaz 

Re: hochzeit 2009...

Hoi Mettenad

@Monikaroland
Ich chan nor empfähle... gang doch mol go luege! Ungeniert! Es trölleter dä vellecht luute Chleider im Chopf ume aber es esch es mega speziells und schöns Gfühl!!

@Manuela 24
Dä chömmer jo zäme Chärtli mache... Ich (do helft mer min Maa secher ned ) mache au alles sälber! Und wie du, passend natürlich. Freu mi aber scho jetzt druf, und da mer ca 60 Persone wärded ilade, bruchts es bitzeli ziit, aber so chani mini Vorfreud usläbe

Wir Heiraten am 09.05.09

10.06.08 06:51
monikaroland 

@kaz & manuela24

Also mier mache o vo A bis Z alles sälber, damit de o alles zäme passt. Bi mier no gar nid sicher was mier als Tischchärtli chennte mache. Heid ier da scho e Idee?

@kaz
hei i wirde im oigschte das Jahr o 29i... Mi Zuekünftig het o Jahrgang 79. Zäme si mier jetz scho sage und schreibe 9 Jahr.
Da mier de nächscht Jahr bereits 30i wärde, wärde mier o nime allzulang warte mit üebe... I gloibe me darf die erste Mönet scho no flige. Mi "Faschtschwägerin" ischt o no i die Dominikanischi gfloge wo si gloib im 5te Monet isch gsi, het emel scho es büchli käbe.

Üse Tätschmeister het Connection zu nem Florist, de het er de gseid är tieg de das organisiere. Wo mier üs de s lescht mal troffe hei, seid är üs, dass är üs die ganzi Bluemedeko schenkt ufs Hochzyt. Mi hets fascht us de Socke glüpft. Wie mier das aber genau wei mache, wiss mier no nid. Uf all Fäll wet is irgendwie Wyss mitere Pastelfarb gmischt.

Liebi Grüess
Monika

Mier hirate am 16. Mai 2009

Editiert 10.06.08

10.06.08 07:57
Kaz 

Hoi Monikaroland

Gäll ebe scho, spöter dass stemmt, aber bes detane darf mer scho flüüge... Ich hoffe emel es klapped gli Mini Schwö het grad vor es paar Täg eres Buscheli becho... dä gspührli ebe scho, dassi gern wöt!

Wow Hammer!! Die ganz Bluemedecko! Mega!! Da dröber hani no kei Ahnig, vellecht chli wie dä Bruutstruus... Aber au dä... Kei Rotirose, da weiss i... dä Räst, hani jo nochli ziit

Teschchärtli dueni Gläsli Sandstrahle (chas im Gschäft ebe sälber mache ). Uf dä Gläsli send dä eusi Näme druffe und's Datum und dä dueni met Rot (well alles chli rot wiis esch biä Iiladige) dä Name vom Gast no drufschribe. Het aber i dä Rundi do scho paar gueti idee. Flachi Stei, oder Spiegeli... chli omelose und luege, dä chunt der scho en idee...

Grüessli

Wir Heiraten am 09.05.09

10.06.08 11:17
bruut2009

nicht registriert

Wow Kaz...
Dini Tischkärtli töned ja ganz schön...

Mier wend au so schnell als möglich nach em Hochziitg mit üebe afange...
Freue mich jetzt scho ;o)

Wege de Blueme han ich na kei Ahnig...
Wie mached Ihr das...werded er eifacht mal ines Bluemegschäft gah und mal fräge obs Fotene oder so hend...
Weiss gar nöd wie ich da muen vorgah...

10.06.08 11:39
Kaz 

Hoi bruut09

Ja zom Glöck schaff ich i somene Busness

Ich glaub ich werd da so mache. Mer händ do im Städtli ei Bluemelade wo mer sozäge chli Kontakt händ und mer i dämm fall au "müend" beröcksechtige und ich glaube die werdes scho Katalög ha. Ich scheck der am Abig schösch no en link met Bruutstrüüs, wo ich vo einere i däm Vorum mal usgestibitzt han... Gueti Idee drenn, und u vell... Vom räste Teschdecko hani au no kei Ahnig... Ev. händ die idä Bluemeläde sogar vo sosache Fotis...? Aber mer händ jo nochli derziit...

Wir Heiraten am 09.05.09

10.06.08 14:28
bruut2009

nicht registriert

oh ja da wer ich mega froh...
ich han öpert wo mega kreativ isch und innedekoratörin isch..
sie macht mer evtl. d tischdeko am fest
über d blueme bin ich mier total unsicher
ich denke ich wet rose aber wenn ich es cremefarbigs kleid ahan find ich wissi rose passed überhaupt nöd....und denn müsst ich fast roti rose näh....weiss aber nanig ob ich das söll toll finde...

10.06.08 17:41
Kaz 

Hoi bruut2009
Do dä Link... hoffe es klappt, und wie gseit, vell spass bim dore stöbere

http://www.svatby.cz/index.php?nid=4&pho...&photo_start=64

Wir Heiraten am 09.05.09

10.06.08 23:06
bruut2009

nicht registriert

hello kaz

vielen dank für den link...
ich weiss jetzt was ich morgen zu tun habe

gute nacht und träumt schön von eurer traumhochzeit

11.06.08 18:15
Manuela24

nicht registriert

Hallihallo

@ Kaz

Ich hans no guet. Mis Mami übernimmt en grosse Teil. Sie tuet uuuuh gern bastle. Und au d'Trauzügin hät sich scho abbote zum Helfe. Min Schatz kriegt nur ein Uftrag: er muen d'Magnet abschliefe, dämit d'Namenskärtli guet dra hebet. Aber das isch ja eher werkle als bastle und das macht er no gern.

@ monikaroland

Mir händ au lang überleit wege dä Tischkärtli. Mir händ Cognac-Gläser kauft, füllet det z'erst chli farbige Sand inne, denn chunt es rotes Steiherz dri, denn wird Kerzegel abfüllt und no Glizerstei chömet dri. S'Glas selber wird denn mit em Name beschriftet. Mir werdet ebe überall uf dä Kärtli etc. Herze ha und d'Karte selber sind rot. Es wird also alles zämme passe.

@ bruut2009

Wege dä Blueme ha ich au no absolut kei Ahnig. Da ich aber so ziemlich alles allei organisiere und mini Trauzügin au unbedingt irgendöpis wet helfe, ha ich überleit, ihre das z'übergäh. Also entweder, dass sie sich mal alles zeige laht und mir denn es paar Vorschläg unterbreitet. Oder, dass ichs ihre ganz übergib und mich vollkomme überrasche lah. Muen ich mir no überlege.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)

12.06.08 11:20
bruut2009

nicht registriert

@manuela

hmm ja das isch natürlich e gueti idee..
mier isch das meega wichtig und ich wet das glaubs scho selber ussueche...
e kollegin vo mier het für ihri fründin am hochziig i de bluemebörse jensti blueme kauft und alles mega schön dekoriert.
ich stelle mier au vor, dass ich eifacht sicher de bruutstruus und d bluemeastecker im bluemegschäft mache lahn.
d deko vom abig über lahn ich dere bekannte...und de rest lueg ich au das ich öpert han wo chli s flair het wo das mega schön chan dekoriere i de chile...
bruuche nöd unbedinngt a jedem bänkli i de chlie so riese rosekuglegsteck...
vorne vilicht na es grosses gsteck us em bluemelade..
so denk ich chan mer ohni zu viel koste öpis wunderschöns mache...

1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 23 .. 29
grüessli   heiraten   Flitterwuche   Trauzüge   irgendwie   Gschäft   bäääääääääääääääääääääääääääääääääää   organisiere   Pfarrer   Gästetransportreserviert   Manuela   fotograf   Bruut2009   hochzeit   restaurant   Standesamt   reserviert   richtig   Fischli   definitiv