| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
hochzeit 2009...
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 29
01.07.08 15:54
bruut2009

nicht registriert

Re: hochzeit 2009...

hello swissmiss
herzlich willkomme

denn gahts dier genau glich wie mier...han mengisch scho so die schnautze voll!! vorallem immer all mit ihrem spruch: das gaht ja na mmeeegggaaa lang und so bla bla bla
handkerum seged all bekannte wo in letschter ziit ghürate hend, das d ziit uh mega schnell verbii gaht!!!
und de vo de apero location isch na de oberhammer...zerst het er immer gseit er müsi na abkläre obs würklich frei segi denn und wo ich denn wieder aglütet han zum fräge wie wo was...het de mich doch knall hert usglachet und gmeint das heg er jetzt au na nie erlebt das öpert so früeh planet!!!! aber hallo...er isch ja de wo scho gmeint het das denn s lokal evtl. scho vermietet het!! nei ich seg der da chum ich doch grad wieder en wuetafall über!!!
bisch denn nu eifacht zumene florist gange und hesch chli gfräget was sie so empfehled...
muess das jetzt denn au mal mache....gange am beste mal i de stadt zh go luege...bi de tüüre denn chan ich mal chli idee sammle

01.07.08 17:05
meitli 

hallöli zäme

es isch so spannend, z läse, wo dir si dranne sit. anschiinend geits allne chli ähnlich. sobald me ds hochzitsdatum het, möcht me am liebste alles fix und fertig planet und organisiert ha :-)

mir hei itz no es zwöits resti für am aabe aagluegt und das gfallt üs seeehr guet. mau go test-ässe... :-)
und am letzte sunntig hei mir doch tatsächlech dr prototyp vo üsne tisch"kärtli" gmacht (si äbe steimannli, nid kärtli)

usserdäm si mir am überlege, wär vo üsne fründe dass mir für bestimmti sache frage - also mithilf bim dekoriere, apero ufstelle und abboue, musik, ev. hett o öpper es schöns alts outo etc. mir hoffe, dass mir so einersitts es sehr persönlechs fest chöi ha und zwöitens hätte mir o nid ds budget, für alles vo profis la z mache. drfür hilf i sälber itz grad a 2 hochzitte bir deko mit.

heit dir öii trauzüge scho gfragt?

grüessli, meitli

01.07.08 17:19
meitli 

... übrigens hei mir (zum Glück) keni negative Feedback übercho, will mir so früeh drann si.

höchstens es Grinse vo üsne Eltere

01.07.08 17:40
Sunshine

nicht registriert

Hey SwissMiss

üs gots ähnlich wie eu.... fühled üs genau glich... irgendwie passts bis etz eifach no nöd.... I hoff, da wörd sich no füege... Händ eifach no nöd da perfekt Rahme gfunde....

Mör hürotet im Juli 09

01.07.08 19:50
Kaz 

Hallo Zäme

Woni jo am Afang idas Forum inecho ben, beni jo voll Motiviert gsi und dor das chli gfrusted. Zom teil sender jo scho uu wiit met organisiere das het mi extrem gfuxt , und au min Verlobt het jo nor so halbe metgmacht. Aber ergendwie beni chli ruhiger worde... Und mis Geburi gschänk (meh motivation vo mim Verlobt) esch au wörklich itroffe. Er het dChele reserviert und schomal bim nöche Altersheim vo wäge Apero nachegfroget.
Ich ben aber jetzt ehrlichgseit froh, beni chli ruhiger worde!!
Ziit lauft scho schnäll, und dlüüt händ ebe scho sgfühl, ah erst... aber!!! Es macht wusch... und es esch Mai 09!!
Blueme Decko, händ er dä bereits gneueri Vorstellige?? Gaht mer das wörkli scho jetzt go usesueche? Mer händ alls chli in Rot und wiis, und so dänki werded au dBlueme decko dä Chele si, und am Abig natürlich au.
Momentan studieri meh am Hochziitschleid ome, mer gfalled die Chleider im Katalog womer mol gfalle händ nämmli nömme und so hani ergendwie sgfühl ich fend keis womer gfallt!!

Grüessli

Kaz

01.07.08 20:11
Sunshine

nicht registriert

Kaz, do muesch glaub kei Angscht ha, dass du dis Traumkleid nöd wörsch finde.... Du häsch jo no so lang da Zit und i glaub wennt gosch go aprobiere, gfalled der viellicht no ganz anderi Kleider. I wünsch der uf allfäll viel Glück dabi! I sälber bi no nöd sowit... i dänk, i wör im Herbscht emol go ineluege ine Brutmodegschäft... uf da freui mi etz scho

meitli: mer frogid d'Tauzüge da Wuchenend. Bi gspannt, wies wörid reagiere

Liebe Gruess

01.07.08 20:33
Manuela24

nicht registriert

Hoi zämme

@ bruut2009

Demfall muen ich au mal no uf Nettoreisen go luege. Bi Direktreisen sind mer ebe im Club, drum krieget mer no Rabatt und Sitzplatzreservation etc. Aber zerst müend mer üs mal für dä Ferieort entscheide.

Mir zahlet übrigens 750 Franke für dä Fotograph (6 Stund). Isch aber eher günstig. Han scho ähnlichi Agebot für 1800 Franke gseh.

In mim Fründeskreis wüssets alli. Sine Verwandte werdet mers denn an Wiehnachte säge. Drum langets guet, wenn mer d'Iladige erst im Januar verschicket.

@ SwissMiss

Mir werdet üs mit em Thema Blueme erst im Februar oder März beschäftige. Das isch für mich eis vo dä letzte Themene. Ich chan aber guet verstah, dass ihr euch jetzt scho Gedanke machet, wenn ihr d'Hauptblueme ufs Iladigskärtli wänd drucke. Händ ihr denn kei Lieblingsblueme? Will d'Hauptblueme muen ja nöd unbedingt vo enem Florist vorgschlage werde. Es muen ja nöd öpis sie, wo all an ihrere Hochziet händ. Es söt ja ä Blueme sie, wo ä Bedütig für eu hät. Also das isch mini Meinig.

@ Meitli

Schön, dass ihr no keis negativs Erlebnis gha händ. Mir zum Glück au nöd. Also min Vater häts chli früeh gfunde mit em plane. Aber wo mir denn um es Haar s'Restaurant nümme übercho händ, will scho fast alles usbuechet gsi isch, isch denn sogar er mal verschrocke und verstaht üs jetzt. Trauzüge händ mir übrigens scho im April gfräget, sie freuet sich scho mega.

@ all

Lönd eu d'Vorfreud nöd kaputt mache. Die schön Ziet chan üs niemert wegnäh!

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)

01.07.08 23:14
meitli 

hallo zäme

auso bi üs gitts o sache, won i ganz bewusst no muess warte - z.B. äbe miter Bluemedeko. Sit mir üs verlobt hei, hett mini "Traum-Deko" sicher scho 5 mal gänderet und i dänke, das wird si o witterhin, o wenn i scho so e Idee hätt

@kaz: i spekuliere im Herbst uf abegschribeni Kleider, drum isches ja gar nid so schlimm, we me no nid genau weiss, was me möcht... u ar "normale Frau" gseh si eh nomal anders us als im Katalog - drum fröi i mi ufs Probiere!

so, und itz isches scho wider so spät, i sött eigentlech uf grossi Prüefige lere und nid duurend am Hochzit umestudiere - aber es isch so viu spannender Lere...

Grüessli, Meitli

02.07.08 08:07
Sunshine

nicht registriert

Guete Morge mitenand

@meitli: weisch du, wenn das Kleider abegschribe wöred? I ha nämlich da glich Gedanke ka wie Du Ha aber kei Ahnig, wie da i da Brutgschäfter so lauft. Cha mer öpper witerhälfe?

Liebe Gruess

02.07.08 08:38
SwissMiss 

Guete morge

@Manuela: ich weiss mir sin frieh dra mit de Blueme, ich möcht jo au gar nid scho genau wüsse wie's zämmegstellt wird sondern nur was möglich isch. Ich ha ebbe e rächt konkreti Vorstellig gha, aber irgendwie het das denn eifach nid funktioniert. Mini Lieblingsblueme isch Pfingstrose, die gits in dr Schwiz aber nüm ändi Juli. Ich weiss aber, dass in Ängland jetzt grad Hochsaison für die Blueme isch, aber hesch s'Gfühl irgendeine isch gwillt wenigstens zluege öb me die könnt importiere........ Jo, isch jo glich mir hän jetzt alles gänderet und hän jetzt e Kompromiss gfunde.

@Kaz: Mis Problem isch glaub ehnder, dass mir so vieli Kleider gfalle. Und vor allem ganz verschiedenigi Stil. Weiss gar nid wie me sich do denn söll entscheide.

Göhnd dir scho go Flitterwuche bueche? Ich ha gmeint das könn me erscht viil spöter mache. Es git jo so Agebot wo d'Bruut weniger zahlt aber do muess me denn jo s'Ufgebot zeige. Oder nid?

Griessli

1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 29
richtig   restaurant   hochzeit   reserviert   Bruut2009   Standesamt   Manuela   organisiere   heiraten   Pfarrer   bäääääääääääääääääääääääääääääääääää   Gästetransportreserviert   Trauzüge   Fischli   Gschäft   irgendwie   Flitterwuche   grüessli   fotograf   definitiv