hochzeit 2009... |
|
1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 29
|
02.07.08 08:41
SwissMiss
|
Re: hochzeit 2009...
Ah jo hät i fascht vergässe:
@Bruut2009: Jo ich bi eifach zu de Floriste gange (e bitz die türere will i dänkt ha villicht sin die e bitz kreativer und gäbe mir Idee won i ka vo billigere lo umsetze lo ) und ha gseit ich heig es Thema für d'Hochzyt, ich stell mir das ungefähr so und so vor was är drvo haltet und was är sunsch no für Idee heig. Was für Blueme in Froog chömme und so Zügs halt. Aber ebbe, dr Erfolg isch ehnder mässig gsi.
|
|
|
|
02.07.08 15:46
bruut2009nicht registriert
|
also ich denke das ich mich mal i de nächste wuche zumene florist begibe und denn mal luege was die mier so vorschlönd!!!
was meined ihr zumene champagner/nöd ganz wiise chleid und eme bruune azug...was würdet denn ihr für blueme näh?? ich denke ich lahn mier sicher en bruutstruus mache und für vorne es schöns gsteck (für i de chile) und s autogsteck...de rest (bänkli deko) wird ich luege das mer das öpert chan selber mache... das sparrt natürlich enormi köste...!!!!
|
|
|
|
02.07.08 23:02
bruut2009nicht registriert
|
nei ich han mis chleid nanig... isch aui tragisch...han nanig mal es chleid und mach mer scho gedanke über d blueme
han mer ebe au überleit das wiis vilicht gar nöd emal soo schlecht chent passe zu mene nöd ganz wiise chleid.... chunt denn natürlich ufs kleid ah....mal luege.... denke rot oder wiis und denn vermuetlich rose!!! han ebe scho mega schöni iladigskärtli gseh mit kalas oder wie au immer die heisset, aber denn müssti s ganze fest i dem ghalte si und das isch glaubs na recht tüür und au ziemlich edel!??! das passt denn nöd so zu eusem rahme... zumal ich mier na chent vorstelle das mier zbsp. roseblätter streued und das mit rose vom märt...i allne mögliche farbe!!! wiis, rot, gääl, rosa, orange usw. das würd denn na passe wenn mer eini vo dene farbe als hauptrose nimmt! ebe zbsp. wiis...(bruutstrus, autoschmuck, anstecknadel bräutigam, kirche)?
|
|
|
07.07.08 22:00
meitli
|
hallo mitenand da bin i o wider mal üsi brutfüehrer hei definitiv zuegseit, mir hei u fröid!
@sunshine: i gloube im herbst (oktober, november) hett das gschäft, won i möcht gah, immer d kleider abegschribe. isch meistens när im schaufenster usgschribe, dass usverkauf isch. weiss aber nid, ob das überall so isch oder nume bi däm gschäft.
@bruut2009: mir geits gliich, dass i mängisch fasch meh über d blueme als übers kleid nachedänke... e bruune anzug zume cremefarbige kleid find i wunderschön. wäg de blueme / brutstruss: chunnt gloub o no chli uf d haarfarb a, was zur brut passt. mir gfalle im momänt hellrosa rose am beste, und zwar teerose, also settigi mit chliine blüete
mir wärde o nume dr struss und ev. ds altargsteck vome gschäft la mache, dr räste (wenns klappt) vo fründe
grüessli und witterhin vil spass meitli
|
|
|
13.07.08 18:00
ska79nicht registriert
|
Vor 2 Wochen an unserem 2. Jahrestag habe ich einen wunderschönen Antrag von meinem Freund bekommen und nun sind wir verlobt!!!! Wir werden im September 2009 heiraten und ich bin schon jetzt nervös!! Bin für alle Tipps dankbar. Grüessli karin
|
|
|
14.07.08 20:02
Manuela24nicht registriert
|
Hoi Karin
Zerst mal herzlichi Gratulation zur Verlobig!
Als ersts würd ich mir mal überlege, ob ihr zivil & kirchlich oder nur zivil hürate wänd. Und denn sötet ihr eu für dä Ort entscheide, wo ihr s'Fest wänd verbringe. Die beliebte Restaurants sind hüfig 1 Jahr vorher scho usbuechet. Und dä Rest hät nach und nach Ziet. In dem Forum findsch ganz viel Tipps & Tricks.
Lg
Manuela
Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)
|
|
|
15.07.08 21:19
izzy
|
Hallo Karin
I gratuliere!!!
Leider hani no ke Atrag becho, i weiss aber, dass dä no chunnt!! Mir wei o im 2009 hürate, ehm, auä so im Früehlig.... I wet äbe im Tessin ga hürate, de Ziviler wärde mer z Thun ha u ds chiuchliche im Tessin...
Mir gö öpe tuusig sache düre chopf u i weiss gar nid gnau, wo dasi söu a fah.... Wirde morn mau uf z Zivilstandesamt ga Infos hole u i bi scho am Brutchleider luege... U du??
Grüessli Izzy
|
|
|
15.07.08 21:31
izzy
|
Hallo Ladys!!!
Ich werde auch im 2009 heiraten....
Bin schon jetzt nervös und mir gehen millionen von Sachen durch den Kopf... Weiss gar nicht, wo ich anfangen soll........
Ihr seid alle schon soo weit.... püüh...
Gruzz Izzy
|
|
|
16.07.08 15:13
hurricane_w
|
hey ihr lieben
ig schliesse mi hie dämfau ou no a, mir hürate am 09.01.2009 :)) nervös bini ou scho mega, aber s geit ja no es zytli ;)
ig wünsche öich aune e schöni, stressfrei (soweit möglich ;)) vorbereitigszyt!!
liebi grüess
Editiert 16.07.08
|
|
|
|
1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 29
|