hochzeit 2009... |
|
1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 29
|
|
|
01.10.08 06:42
monikaroland
|
Re: hochzeit 2009...
Hoi zäme
gad lescht weekend han i deicht, jetz miesst de im forum eis umhi eppis loife :-)))))
Mier si o fortloifend am plane und o scho umhi e bits wyter. Lescht samstig bin i ganz sponti ines brutmodegschäft gange und ha tatsächlich gad mis chleid gfunde :-))))) ha mega freid dranne. ga hyt am abe nois verbi zum no es föteli mache. mi schatz weiss aber no nid, dass i eis gfunde ha.
suscht hei mir d iladigscharte fertig, also so wie mier si wei mache. ds material isch jetz o daheime, jetz heissts de bastle. freu mi
im momänt si mier gad ade flitterwuche plane. respektiv macht das voll und ganz mi zuekünftig. u chunnt mi de eifach albe umhi cho update :-))) mier hei is fir indonesie und bali entschiede.
den hei mier: d chilcha d pfarrer meh oder weniger d location e filmer d turtemacher d ring s ringchüsi u no es paar chlini sache
wie gsehts bi eu mit em budget us? überall ighalte oder erhöht? ;-)))
mal no e andri frag: hed eue arbeitgäber o so doof da won ier d ferie fir nächscht jahr heid igäh... bi mier im gschäft git das mega diskussione ob i jetz die 4 wuche ferie darf näh oder nid. gä gad nach em hochzyt id flitterwuche... bis jetz han i geng no kei bscheid ubercho.
freue mi scho uf witeri bricht vo ech
grüessli monika
Mier hirate am 16. Mai 2009
|
|
|
01.10.08 08:27
bruut2009nicht registriert
|
hallo bräute
bi eus isch au alles jetzt so langsam am alaufe.... im november hend mer die erst besprächig mit eusne trauzüüge...
mier hend bis jetzt
d chile mit em pfarrer de fotograf d location für de apero (guet und schlecht wetter variante) d location für s fest s esse so grob ungefähr was mer möchted en dj (de münd mer na bueche) s chleid han ich gseh und gange denn namal go probiere d schueh han ich au scho s ringkissen s stumpfband tortenfiguren tortenbäckerei (noch nichts bestellt) einladugnskarten menükarten und namenskärtli für den tisch in bearbeitung (muen nachli bastle) d destination für d flitterwuche frisur und make up gehe ich in 2 wochen mal testen...
als nächstes werded mier eus um d flitterwuche, de dj und um d ring kümmere...
was mached ihr als nächstes...?? hend ihr schirm oder so falls es regnet??
|
|
|
01.10.08 08:41
sheila
|
Hoi zämä!
D Ziit vergaht eifach fascht e chli z schnell, weni dänkä, was alles no uf üs zuechunnd! Aber es isch e tolli Ziit ! (muess aso au gseit si!) Mich nimmts wunder, ob iehr alli üchi "Verwandte", Kollegä und so scho igweiht hend - oder ob iehr eifach s Ganze drum herum reglet und denn allne Bscheid gäbed...? Mier sind drum so langsam am verzellä, was mier nöchscht Summer vorhend. Obwohl ich irgendwie s Gfühl ha, dass mier rächt früeh dra sind.. Üsi Eltärä wüsseds, e Teil vo de Gschwüstertä und es paar engi Fründe. Möched jetzt chli so wiiter bis Wiehnachte. Die letschtä Lüüt erfahreds denn im Früehlig dur s Chärtli..
Wie gsehts bi üch us?
Liebi Grüess
Sheila
..... Es ist wie es ist, sagt die Liebe...... Miär freuid üs uf e 8. Auguscht 2009
Editiert 01.10.08
|
|
|
01.10.08 14:12
bruut2009nicht registriert
|
da ich de atrag scho a wiehnachte 2007 inkl. verlobigsring übercho han hends realtiv viel grad gwüsst....die meiste wüssets scho und üsi familie sind so stolz die verzelleds überall ume!!! eus störts nöd! bi mier im gschäft weiss es aber na niemert!!!
|
|
|
01.10.08 17:54
Manuela24nicht registriert
|
Hoi zämme
Hey cool, dass ihr mal wieder in dem Thread schriebet. Da ich im Kt. Züri wohne und im Kt. St. Galle hürate, chan ich bi dä Brüt us Basel, Bern usw. halt nöd mitschriebe.
Also bi üs wüssets ca. d'Hälfti vo dä Lüt. Da ich mis Glück mit allne teile muen wüssets scho alli. Min Schatz isch chli zrugghaltender. Sini Eltere und sin Brüeder wüssets. Dä anderne Verwandte seit ers an Wiehnachte und sini Arbeitskolege erfahrets erst mit em Kärtli.
Wenn ich so eui ufzählige gseh, sind mer fast chli hinnedri. Als nächsts werdet mer üs mit dä Trauzüge treffe, dä Fotograf no def. bueche, mal mit dene vom Restaurant es paar Frage kläre und no en Saal sueche für dä Apéro nach em Zivile.
Es paar Sache, wo ihr scho erledigt händ, werdet mer aber erst nächst Jahr mache, z.B.:
- Hochzietsturte inkl. Figure - Ringchüsi - Esse am Apéro und dä z'Nacht - Strumpfband - Flitterwuche bestimme - Iladige und Homepage fertig stelle - Probefrisur und Make-up
Lg
Manuela
Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09
Editiert 01.10.08
|
|
|
|
01.10.08 20:39
Fischli
|
Hallo mitenand
Möcht mich au zu eu gselle, und mich mit eu ustusche.
Mir hürotet au nöchst Johr. Am 12.6.09 zivil und am 20.6.09 chirchlich. Mir hend bis jetzt -Standesamt -Chirche -Pfarrer -Schönwetteraperoort -Partyruum -Iladigschärtli sind bastlet und textet
Im Moment simmer gad am Wunschbuech, Partyservice, Musik am Obig, Schlechtwetteraperoort.
Fischli
|
|
|
02.10.08 07:57
Sunshinenicht registriert
|
Wow, ör sind jo alli scho u wiit...
Mör hönd "ersch" s'Restaurant, prov. Kirche, vom Pfarrer erwarti no e telefon... und die gsanglich Gestaltig vom Gottesdienst. Und i ha afang mis Kleid. (Mör hürotet am 04.07.09)
I glaub i mine feri mues e kli öppis go.....
I wünsch eu allne witerhin e gueti Vorbereitigszit.
|
|
|
02.10.08 11:30
NaRu
|
Hallihallooo!
Langsam aber sicher tuet sech öppis :-D
Mir hei ou fängs d Chiuche reserviert (bim Formular usfülle heimer xeh, dass mer äuä mau für ne Pfarrer sötte luege.) Das het när ou grad supergäbig klappet. Z Restaurant hei mir ou scho reserviert.
Mir hei im Juni "Safe-the-Date-Chärtli" verschickt, d.h. üsi gladne Gescht wüsse itz scho alli das mer hürate. So chöi mer üs ou gäbig Zit bis im Jäner-Februar-März la mit de definitive Iiladige.
Schüsch hei mer eigentlech no nid viu.. mir tüe ou sehr viu üsne Trouzüge überla (Apéro, Unterhaltig, etc.)
Aus nächschts wei mer de provisorisch d Zimmer im Hotel reserviere. Und natürlech im Novämber ga luege für nes Brutchleid
Liebi Grüess
Mir troue üs am 06.06.2009
|
|
|
|
1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 29
|