hochzeit 2009... |
|
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 29
|
03.10.08 18:14
susanna
|
Re: hochzeit 2009...
Hallo zusammen
Wir haben bis jetzt:
- Kapelle - Restaurant reserviert - Brautpaar Fahrzeug reserviert - Gästetransportreserviert - Pfarrer angefragt (erwarten nächste Woche Antwort) - Kleider anprobiert, aber noch keins sicher gefunden
Liebe Grüsse, Susanna
Wir heiraten am 05.09.2009
|
|
|
|
|
05.10.08 12:07
Karin
|
Hallo
I be neu daim Forum! Mer hürate am 07.08.09 sind au scho voll i de Planig!
Han nachli müeh met de Zeremonie gstalltig! We möchid ihr das!
Mer hend fang d Iladige, s Lokal de Pfarrer, s standesamt und chile! Be de Blueme nachli am usprobiere! und jetzt bin i chli stahbliebe!
Grüessli Karin
|
|
|
|
06.10.08 17:45
Manuela24nicht registriert
|
Hoi zämme
Wo ihr grad s'Thema Blueme händ. Ich han scho ziemlich gnaui Vorstellige, was ich für en Bruutstruss wet und wie d'Blueme uf dä Tisch bim Nachtesse usgseh söllet. Demnach wird ich nächst Jahr mal in es Bluemegschäft gah und ä Offerte mache lah.
Werdet ihr in mehreri Gschäfter gah oder wie machet ihr das? Wüsset ihr scho gnau, wo ihr anegönd? Ich kaufe suscht Blueme immer im Migros oder so. Ha also absolut kei Erfahrig mit Bluemegschäfter.
Lg
Manuela
Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09
|
|
|
06.10.08 18:02
Fischli
|
Hallo zäme mir sind,oder besser gseit ich bin au wieder än schritt witter. Bi hüt mit minere Trauzügin go s Brutchleid usläse. ich bin scho vorab go umeluege und ha 2 idi änger Uswahl gno, und hütt han ich mich entschiede. Ich bin richtig glücklich und freu mi scho richtig bis ichs wieder dörf alegge.
i Sache Zeremonie hemmer nonig gross überleit. Min Zuekünftige wird aber sicher idä Chîle vorem Altar uf mich warte und ich lauf mit mim Papi inne.
ä Frog a alli 2009-er Brütlis: wenn machet ihr d Paar-Föteli vor oder noch dä Chile? Min Wunsch isch äbe noch dä Chile, aber min Zuekünftige hätt Angst das mir kei Zitt hend däzue. Wie machets ihr? Hüt han i au no am Partyservice aglütet und wart jetzt ufd Offerte. Jojo äs got öppis.
Fischli
Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009
|
|
|
06.10.08 18:48
meitli
|
Hallo mitenand auso mir si no nid so wit, aber mir hürate ersch im oktober09 und hei no es paar mönet meh zit als die meiste hie. usserdäm hoff i, dass im oktober o dr "run" uf die beliebte orte chli chliner isch als ir "hauptsaison".
mir wüsse fängs: - motto: härzli us allem, was d natur so här gitt (isch chli es hobby vo üs) - weli kirche / aperoort - wele pfarrer mir wärde frage - wo mir am aabe ässe - wär mir möchte frage, ir kirche no es lied z singe - wie mir ungefähr d iiladige wei gstalte - tischdeko am aabe: steimannli und rosa rose oder orchidee - wo dass mir zivil hürate - einigermasse es budget hei mir o, schliesslech müesse mir wüsse, was einigermasse drinn ligt u was äbe nid...
die meiste sache si in planig, no nid definitiv, aber es chunnt guet :-)
@manuela24: für d blueme / deko wärde mir fründe frage, i möcht nume ds grosse gsteck für d kirche und dr brutstruss vor floristin. wirde eifach mal ine lade gah, wo mir d sache im schaufenster gfalle :-)
@fischli: mir wei o VOR dr trouig föttele. i dänke, dass mir dr momänt, wo mir üs z erste mal gseh, besser chöi gniesse, wenn nid e kirche voll lüt zueluegt. u i dänke, dass i entspannter bi, wenn mir am morge gnue zit hei. usserdäm isch frisur&makeup denn no früsch...
grüessli und bi gspannt, was dir süsch no so aues machet im momänt... meitli
|
|
|
06.10.08 19:20
Karin
|
Hallo zämme Wow danke für die Imputs! D website vo www.kirchenhochzeit.ch/ablauf esc mega guet gsi!
Naja i glaub da chunt scho met de ziit!
I weiss s ine laufe met mem papi isch scho mal klar¨! ben me na chli am ablauf vo de Zeremonie i de chile am hirne, aber vellecht chan mer da au de Pfarrer na tips ge!
@manuela24: I lan d blueme vo de Schwöschter vo mim Schatz mache¨ Sie isch Floristin! han mini idee was i mer vorstelle und de rest lan i ere freie hand! Lan gad als det mache! Deko i de Chile, Gsteck am Apero, Brutstruss, tisch deko im Restaurant,usw...
@fischli: Mir mached d Föteli nach de Chile! Ich find de partner sött eim ned gseh vorher! isch doch de reiz ide chile, wenn er det vorne wartet, un mer ine lauft! wenn mer enand aber vorher scho gseht isch das doch weg! ich fänd das schad! Nachher gits immer na gnue ziit zum Fötele! d gsellschaft söt ja den au na debi si! Mir gönd den uf em Wäg is Lokal wo mer am abe hend na z zweite en abstecher ga mache u nd mached dört na allei Föteli¨
Grüessli
|
|
|
06.10.08 19:36
Fischli
|
Hallo Karin
so wie du stell ich mir s Fötele au vor. Wieviel Ziit rechnet ihr denn zum Fötele? Und um welli Ziit gönder id Chirche?
Fischli
Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009
|
|
|
06.10.08 19:55
Karin
|
Hallo Fischli
Mir gönd am 15:00 id chile!
Den wenn us de chile chunsch Wirsch ja met glückwünsch erscht beschäftigt si! und a stosse und und und Nachher s Fötele mit de Gsellschaft wir den nachher wenn e als chli ruhiger isch. de erschti Rummel dure isch. da gaht öpe halb stund! A hochziite wo i bes jetzt gsi be het da forig glängt! Me mus eifach chli vorbereitet si! s Brutpaar staht den eifach immer det und das rundum wechslet ab je nach dem wer mer i wellere konstelation wet druf ha! Sött halt viellicht uf me zettel parat sie! Zum Biespiel! Foti mit Trauzüge, den mit Fründe, den nür Familie, ...... Im Summer hesch ja ziit de musch ned pressiere wird ja ned Dunkel! und mir denke jetzt wenn mir uf em wäg sind zum resti werde mir irgenwo ame süesse Waldafangs plätzli ahalte und na in rueh und Idylle na es paar nur vo eus zwei mache!
Wenn hend ihr den d Chile? Vor was meint din Partner heg er kei Ziit me! ga ässe gasch ja e ersch so 6i oder 7ni!
Grüessli Karin
|
|
|
|
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 29
|