| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
hochzeit 2009...
 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 29
07.10.08 06:43
monikaroland 
Re: hochzeit 2009...

hoi fischli

also mier hei üs o entschiede d föteli erscht nach der chilche ds mache! Und mier gä am 13:00 id chilche. I stelle mier dä momänt o u spannend u schön vor wed id chilche chuscht und die zuekünftig vore steit. Ha irgendwie ods gfiehl, dass sig dä spezielli momänt a däm tag.

uf dene hochzyte wo mier bis jetz si gsi. ischs brutpaar o meischtens während em apéro vertubet zum fötele und irgendwie het me das gar nid wahrgnu. d gescht si sich e am unterhalte. Bim Hochzyt vo mier si trouzüge gsi hei mier das o so frs bruutpaar organisiert. Si hei das u e gueti idee gfunde wil si de mal es paar minute fr sich käbe hei und de momänt richtig hei chenne gniesse.

hoffe di schatz efillt dier di wunsch :-)

ha mis chleid o sid eir wuche bstellt. ha jetz o es föteli won i ab und zu agugge. den han i immer en riese smile uf em gsicht. Weiss di schatz scho, dass du s chleid hescht?

schöns tägli
monika

Mier hirate am 16. Mai 2009

Editiert 07.10.08

07.10.08 08:04
SwissMiss 

Hallo zämme

Mir mache d'Föteli vor dr Kirche. Ha bis jetzt au nid gwüsst, dass me das so macht, aber jede Fotograf het uns dringend agrote, dass eso zmache. Mir wärs au lieber gsi, dass mir uns ganz klassisch erst in dr Kirche gsehn. Aber ich ha sälbermiesse igstoh, dass es villicht besser isch andersumme. Ich möcht jo au so viel Zyt wie möglich mit de Gäst verbringe und nid eifach wärend em Apéro drvolaufe zum Paarföteli go mache. Und vor de andere will is au nid mache. Isch mir irgendwie peinlich. Es het alles Vor- und Nochteil. D'Gruppeföteli wärde denn aber uf jedefall während em Apéro gmacht.

Schöne Tag

Wir heiraten am 27.06.09

07.10.08 08:28
Kaz 

Hoi Mettenand

Also mer mached dFöteli vor dä Chele und zwar us paarne Gründ.
Mol chorz euse Ungefähri Ziitplan.
14.30 Kirche
15.30 Apero
17.30 Abfahrt zum Restaurant
do esch no en eventueller Unterhaltigsblock ibaut vo dä Trauzüüge.
18.30 - 19.00 Eintreffen im Restaurant.
19.30 Essen

Mer erwartet velli Lüüt am Apero und so werds scho es ziitli go met Gratulationen, Spieli, Gruppenfotos und und... so werded die 2h wie im Flug verbi go, ohni grossi Spröng. Länger wämer dä Apero ned mache (au Ziitlichi Grönd) aber mer händs ebe au scho erläbt, dasses wie en toti Ziit gä het und fast chli langwiilig gsi esch för dGäst, wells Bruutpaar no am Fötele gsi esch.

För s Fötele hämmer je nach dem 1.5 - 2h iplaned. Dänke au da gaht Ziit wie im Flug verbi (obwohl min Zuekönftig öberhaubt ned gern Fötelet)!!

Dä Momänt wo er mich dänn bi mine Elter dihei werd go aghole werd secher sehr Speziell si, aber ich dänke troz demm dass mer eus scho vorher gseh werded, werd dä Momänt idä Chele sehr Emotional und unvergässlich! Het au en wechtigi Bedütig för eus, au scho desswege.

So, söt chli Schaffe.

Grüessli Kaz

05.05.09 / 09.05.09 Juhui nömme so lang wie au scho :-)

07.10.08 08:38
tess 

hallo zäme

aso för üs esch scho emmer klar gseh das mer dföteli vo üs vor de chele wärdid mache. das hett verschednigi grönd. 1. well denn dfrisur ond so no alles frösch esch, 2. well mer denn rechtig ziit hett ond verschiednigi locations cha fötele, 3. well mer grad im früehlig amene hochzig gseh send wo si dbruutpaarföteli ersch noch de chele gmacht hend ond zletscht effektiv zwenig ziit gha hend ond nor no es paar gmacht hend ond 4. was üs am wechtigschte esch - dä momänt wo mer üs s'erschte mol as bruutpaar gsänd wette mer ned müesse met de ganze hochziggsellschaft teile sondern nor för üs ha...

secher esches ou schön wenn mer sech erscht ide chele gseht, aber ech dänke ned weniger schön esches wenn mer das vorhär macht.... esch haut asechtsach...

gruess tess
*mer hürote am 5. September 2009*

07.10.08 18:08
Manuela24

nicht registriert

Hoi zämme

Also mir werdet nach dä Kirche, d.h. sogar nach em Apéro go fötele gah. Während em Apéro werdet mer Fotene mit dä Gäst mache. Nach em Apéro werdet d'Gäst d'Hotelzimmer bezieh bzw. sich en Drink an dä Hotelbar gönne. Allefalls chönets au mit üsne Trauzüge no öpis für dä Abig vorbereite. Mir wüdet z.B. gern so Himmelslaterne stiege lah und denn chöntets die ja beschrifte oder was au immer. Während 30 - 45 Minute wänd mir jedefalls Paar-Föteli mache. Da mir zwei Fotografe händ, chan dä eint mit üs mitcho und dä ander chan d'Gäst fotografiere. Somit verpasset mer nüt.

Ich chan aber alli guet verstah, wo vor dä Kirche go fötele gönd. Ich finde es hät au immer no en Zämmehang mit dä Azahl vo dä Gäst. Die meiste händ soooo viel Apéro-Gäst, dass eh fast mit niemertem rede chönet. Wenns denn no verschwindet zum fötele ischs würklich schad. Mir machet ebe nach em Zivile dä Apéro mit Arbeitskollege und fernere Bekannte. Am Kirchliche händ mer denn nur ca. 40 Gäst däbi, wo au am Abig däbi sind. Mit dene chönet mer üs denn in Rueh während em Apéro unterhalte und es wird sicher niemert störe, wenn mer nachher kurz verschwindet.

Ich hoffe natürlich eifach, dass mis Kleid denn no suuber isch und mini Frisur / mis Make-up no sitzt.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09

09.10.08 15:28
Tina 

Hallo

Ich möchte Euch auch kurz Berichten wie weit wir sind.
Wir heiraten am 20.06.09 und haben bereits,
Pfarrer
Kapelle
Grotto fürs Apéro
Restaurant fürs Nachtessen
und das Hochzeitskleid, musste schmunzeln als ich den Bericht von "monikaroland" gelesen habe, ich habe mein Traumkleid gefunden und gehe es nun heute noch einmal mit meiner Schwester anschauen, da sie es noch nicht gesehen hat. Bin gespannt was sie dazusagt. Auf jeden Fall will ich auch ein Foto machen, damit ich es ebenfalls immer wieder anschauen kann, gehe auch regelmässig im Internet das Kleid anschauen, kann es einfach kaum erwarten es zu tragen.......

Das nächste wird dann wohl die Einladungskarten sein, da ich überhaupt nicht begabt bin beim Basteln, möchte ich das in der Zentralschweiz machen lassen. Vielleicht hat ja jemand spontan einen Tipp........

Es Grüessli

10.10.08 20:37
Fischli 

Danke für euri Feedbacks betreff vorher oder noch dä Chile fötele.
Mir hend üs jetzt entschide, mir machet wies min grosse Wunsch isch, d Föteli noch dä Chile.
Morn hemmer üses erste Treffe mit dä Trauzüge, bi scho richtig gspanne.
Und am Mäntig machet mir üs as Wunschbuch, Wünsch go uslese und fötele. Freu mi au scho riesig. Und denn müemer au no d Offerte vom Partyservice studiere.
Wenn denn s Wunschbuch stoht und dä Partyservice fix isch, und mir ä schlechtwetter Aperovariante hend, denn chömer denn glaub für da Johr mol d Füess ächlihochlegge. Au nöd ganz dä Transport vom Apero zum Ruum müend mir au no plane.

Fischli

Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009

11.10.08 17:27
Kaz 

Apropo Füesshochlegge
Mer mached das momentan au chli, ich han aber ergendwie sgfühl, ich vergessi öppis!!?? Kei Ahnig, händ er das gfühle au?? So nüüt Organisiere esch komisch
Guet, ich muen no bastle für dIladige, Tischnämeli (Nahmesastecker hani no kei Idee gha )!! Guet au för Tischnämeli hani no e hüüfe Ziit aber die Cheibe Iiladige gänd schono ztue, und mer wänd sie so nach Weihanchte verschecke. Aber osser Bastle hämmer nüüt meh vor das Johr... Chont mer ergendwie komisch vor

Grüessli Kaz

05.05.09 / 09.05.09 Juhui nömme so lang wie au scho :-)

14.10.08 18:59
Meitschi 

Zitat:

Hallo zäme
mir sind,oder besser gseit ich bin au wieder än schritt witter. Bi hüt mit minere Trauzügin go s Brutchleid usläse. ich bin scho vorab go umeluege und ha 2 idi änger Uswahl gno, und hütt han ich mich entschiede. Ich bin richtig glücklich und freu mi scho richtig bis ichs wieder dörf alegge.

i Sache Zeremonie hemmer nonig gross überleit. Min Zuekünftige wird aber sicher idä Chîle vorem Altar uf mich warte und ich lauf mit mim Papi inne.

ä Frog a alli 2009-er Brütlis: wenn machet ihr d Paar-Föteli vor oder noch dä Chile?
Min Wunsch isch äbe noch dä Chile, aber min Zuekünftige hätt Angst das mir kei Zitt hend däzue. Wie machets ihr?
Hüt han i au no am Partyservice aglütet und wart jetzt ufd Offerte.
Jojo äs got öppis.

Fischli

Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009

Hallo Fischli

Mer maches eso, dass mer üs am morge träffe und das set e ganz spezielle momänt wärde- eifach nume üse. Und denn wärd mer zyt ha üs zgniesse und dr fotograf nimmt sech denn schön zyt für üs. I finges no schön enander vorhär zxseh, wiume nang eifach angerscht cha gniesse glaubi.

22.10.08 20:46
herzli76 

hallo zämä ich hürote au am 20 juni 2009 :)

1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 29
fotograf   Flitterwuche   Standesamt   organisiere   bäääääääääääääääääääääääääääääääääää   Trauzüge   definitiv   Fischli   Gästetransportreserviert   Manuela   hochzeit   Gschäft   Bruut2009   grüessli   irgendwie   richtig   reserviert   heiraten   restaurant   Pfarrer