hochzeit 2009... |
|
1 .. 14 .. 25 26 27 28 29
|
12.11.08 11:18
bruut2009nicht registriert
|
Re: hochzeit 2009...
hallihallo
also bi eus gahts au so in langsame schritt immer chli vorwärts...han jetzt mal n namens"kärtli" prototyp gmacht und muen das nachli verbessere denn han ich mal na en prototyp gmacht für s d esskarte und sobald de pfarrer mal bi eus gsi isch chan ich mich denn au as chileprogramm mache.....
d ring werdet mer hoffentlich na i dem jahr in uftrag gäh.....
was staht bi eu als nächsts ah?!
hend ihr für eui gäst en transport miteme fahrzüüg oder so?
|
|
|
|
|
18.11.08 08:14
|
was nemed ihr für gschmacksrichtige bi de turte....
hend ihr s rahmeprogramm total de trauzüüge überlah oder hend ihr au na öpis organisiert während em apero und oder em fest am abig...
|
|
|
|
|
18.11.08 18:43
Manuela24nicht registriert
|
Hoi Kaz
Kei Panik, mir händ s'Esse au no nöd und d'Torte isch grad s'letzte Thema wo mich beschäftigt.
Endi Monat gönd mer mal ins Restaurant go dä Ablauf bespreche. D.h. nöd dä Ablauf vom Abig sondern bis wenn mir was gmacht ha müend bzw. bis wenn sie üsi Entscheidige bruchet. Die letzte Details werdet mer wohl no im Mai entscheide. Am Schluss grat ich sicher no in Panik.
Aber jetzt sind mer zerst mal am Ildadige drucke, dass mer die denn im Januar verschicke chönet. Eis nach em andere.
Lg
Manuela
Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09
|
|
|
19.11.08 14:41
schoefli
|
Hoi zäme
Ich möchte mich hier auch noch anschliessen. Wir heiraten an Auffahrt, und am Mittwoch vorher gehen wir aufs Standesamt. Nach langen Studieren haben wir uns für ein zweigeteiltes Fest entschieden: Am Mittwoch nur mit Familie, Standesamt, Zwischenprogramm, edles Abendessen. Am Donnerstag auf einem Schloss mit gaaanz vielen Leuten, mit Tanz, Musik und einer Trauungszeremonie (nicht kirchlich).
Das hat den Vorteil dass ich das Brautkleid zweimal anziehen kann, hihi...
Grüessli Andrea
Wir heiraten am 20. und 21.5.2009.
|
|
|
|
25.12.08 21:01
Fischli
|
So ich bin fertig ikleidet. ha jetzt mini Strümpf, Unterhose wo zu minere bereitsvorhandene Corsage passt und Schueh poschtet. Am Sunntig werdet mir denn D Chärtli usdrucke das mir di erste Mitte Januar chönd verteile.
di nöchste Sache wo mir müend mache sind: Wunschbuech fertig mache, Transport vo dä Chile zum Festort organisiere und für S Esse luege. Und denn wird min Schatz im Januar au no wegem Azug go luege.
Grüessli Fischli
Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009
|
|
|
05.01.09 16:25
|
hallo bräute
wie geht es euch!!!
hey wir heiraten DIESES JAHR!!!!
juhhuuii...
bei mir gehts nicht mal mehr 5 monate bis zum standesamt und morgen in 5 monaten ist kirche angesagt
juppi
nun nimmt aber auch der vorbereitugnsstress zu... die einladugen sind fertig,...jetzt warten wir noch auf die speziellen etiketten damit wir selber briefmarken drucken können...ich hoffe das wir nächstes wochenende die einladungen auf die post bringen können.... sie sind echt super schön gewordne und ich freue mich wenn die gäste sie nun endlich in der hand halten können...
am sonntag ist bei uns noch hochzeitsmesse... ich erhoffe mir von dort noch einige guten adressen oder ideen und tipps.. mal schauen....
wie weit seid ihr?
bei uns steht als nächstes die tischdeko, aperobesprechung und anzugseinkauf auf dem plan....
|
|
|
|
1 .. 14 .. 25 26 27 28 29
|