| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
hochzeit 2009...
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29
05.01.09 19:55
Manuela24

nicht registriert

Re: hochzeit 2009...

Hoi zämme

Ja endlich chönet mer säge "ich hürate das Jahr".

Bi üs gönd morn d'Iladige uf d'Post. Im Moment bsorget mer grad Taufschie und d'Unterlage fürs Standesamt. Und nächst Wuche händ mer dä Termin bim Pfarrer um d'Ehedokument uszfülle. Nächst Monat gits denn viel z'tue. Denn wänd mer s'Nachtesse inkl. Torte uswähle, s'Esse für dä Apéro bestimme, ich ha min Probetermin für d'Hochzietsfrisur und denn mach ich no dä Termin bim Standesamt ab um s'Verfahre z'eröffne. Und Gedanke wege dä Deko und dä Blueme söt ich mer au mal mache. Es git viel z'tue!

Lg

Manuela

Zivil am 29.05.09, kirchlich am 06.06.09 :-)

05.01.09 20:40
monikaroland 

D Zyt loift und loift....

Mier hei d Iladige no vor der Wiehnacht verschickt. D Amäldige firs ganze Fescht hei mier o scho meh oder weniger ubercho. Die vom Apéro harze no chli. Aber das chunnt de scho o no... hei ja o no chli der Zyt :-) Aber äbe so lang geits o nime....

Im Momänt bin i wie pickt uf nes Telefon vom Brutgschäft am warte, das mis Chleid da ischt. Äs sett im verloif vom Januar acho, denn no d ändrige mache und denn bin ich parat. Ha scho die ganze Accesoires und alles Zubehör :-) Mi Schatz isch o scho ikleidet. Si Azug hanget scho im Schrank.

Im Februar wärde mier nod s Gspräch mit em Pfarrer ha.

Hyt han i mi mal infomiert wäg em zivile Vorbeireitigsverfahre.. da mues i jetz de no d Termin abmache, damit i de o de niuw Pass cha ga bstelle, da mier anschliessend gad id Flitterwuche gä :-))))

Uf jede Fall gniess i jedi Minute won i mit em Hochzyt verbinde.

Mier hirate am 15. Mai zivil u am 16. Mai 2009 chirchlich

05.01.09 22:06
Lena09 

hallo a alli 2009-brütli

i chas ou chum gloube...
i hürate DAS Jahr...
i bi nonid so wit wie ir, aber bi mir geits ja "no" bis ändi juli u de isches ou so wit.
diladige heimer u jetz brüche mir no e druckerei wo se üs so druckt wie mir das wei
für zchleid gani afang februar ga luege, muess no dblitzdiät fertig mache...hi hi hi!
ja u dflitterwuche wärde drü wuche usa im herbst...
jetz geits a blueme, deko, pfarrer gspräch, was ässe, ect.
phu das git no paar endscheidige zfälle...

wünsche nech allne ganz vil spass witerhin u gniesse mer die zit, geit sooo schnäll verbi....

31.01.09 22:26
monikaroland 

Hoi Brütlis

und wie loift bi euch? Ha gad die lescht Amäldig firs Fescht ubercho. Äs hei tatsächli allizäme zuegseit. Ha maga freid.

Die vom Apéro cheme no chli harzig derhär, aber äs het ha no e bits de zyt.

Gniessets
Monika

Mier hirate am am 15. Mai ziviel und am 16. Mai 2009 chirchlich

01.02.09 05:01
silvia 

Sali zämä

Auch ich werde diesen Sommer heiraten. Wir stecken mitten in der Planung. Bis ende Februar sollen die Einladungen verschickt sein, deshalb hatten wir uns im letzten Monat mit den Themen Restaurant, Kirche, Pfarrer sowie Text für die Einladungen beschäftigt. Diesen Monat müssen wir noch unsere Wunschliste und die Homepage gestalten.
Freu mi scho mega in zwei Wuche gang i uf Hochzigskleid suechi. Sicher speziell serste mol i so nes Kleid chönne schlüpfe....
Üsi Trauzüge hend ihres Amt scho ufgnoh und understützed üs fliessig.
Am meiste gspanne bin ich uf d Reaktion vo dä Fründe, Verwanndte und Bekannte! Mir wend alli Überrasche mit üsere Iladig und drum weiss es ussert Trauzüge und d Eltere no niemert. Isch mengisch gar nid so eifach, meh muess extrem ufpasse das mer sich nid verschwätzt.
Und genau wie nier au festgstellt hend gits au bi üs no viels Plane und z Entscheide. Was jo au Spass macht.
Wenn ich euri Biträg lese wirds mir andersch, en Teil hürotet noch üs und isch scho viel wiiter mit dä Planig. Hets au no Brüt im Forum wo au no einiges müend mache?

Wünsche eu en schöne Tag
silvia

Mir hüratet am 07.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich

Zuletzt bearbeitet am 01.02.2009

01.02.09 09:19
aschera 

hallo silvia

mir hürate genau e wuche nach euch... und mir hei no mega viel zum organisiere!! irgendwie harzez bi üs aber chli im momänt... ömu mit de iiladigscharte...
mach dir kei stess, ig brobiere mir ou immer kei stress zmache... es geit ja no es haubs jahr... ig weis die mönet gö schnau verbi... aber ig dänke das mir das mit der tolle hilf vo üsne trouzüge locker wärde schaffe.

mit der homepage bini grad derhinder... leider kriegi die tricker nid ufd homepage...
d wunschliste isch bi üs schnäll erstellt, den mir wünsche üs ah baze fürd flitterwuche...

z hochzitschleid hani sit letscht wuche es isch mi troum
ig wünsche dir ganz e schöne tag wede geisch ga luege für dis chleid!

no viel spass bir planig!
lg aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

01.02.09 09:26
Manuela24

nicht registriert

Hoi silvia und aschera

Ich chan eu beruhige, ich hürate 2 Monat vor eu und ha au no extrem viel Pünkt offe. Irgendwie gits ä Wuche da chasch mega viel erledige und denn lauft wieder mal nüt. Vor allem gits au viel Pünkt, wo no gar nöd sooo viel vorher chasch mache.

Ich wünsche eu wieterhin viel Spass und gnüsset die schön Vorbereitigsziet.

Lg, Manuela

Zivil am 29.05.09, kirchlich am 06.06.09 :-)

01.02.09 13:29
aschera 

hoi manuela24

oh ja we ig da lise bini würklich beruhigt... danke....

danke ig wünsche dir ou no viel spass i euere vorbereitigs zyt!!!

lg aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

02.02.09 07:59
fraztaz 

hallo zämä

mir hei o nonig so viu vorbereitet. ideenä si zwar scho einigi vorhandä aber bi dr umsetzig harzez momentan o gad chlei. i glaube o mer darf sich eifach nid z'fescht stressä la. üsäs hauptproblem isch momentan, das mir no keis restaurant hei u drum o no kei chartä chö verschickä (nebscht dem, das mir die o no müessä machä).

mir hei uf jedäfau allnä wo iiglade sii mau xeit, sie söläd s'datum reservierä. so hei mir afo nochlei ziit. (da chame natürli nid machä, wenn me d'lüt wet überraschä )

Am 05.09.09 isch es sowiet!

23.04.09 23:20
bonita 

hallo

mir hürate am 10.10.2009

1 .. 14 .. 25 26 27 28 29
heiraten   Gästetransportreserviert   bäääääääääääääääääääääääääääääääääää   Fischli   restaurant   irgendwie   grüessli   Standesamt   organisiere   richtig   definitiv   Flitterwuche   Bruut2009   fotograf   Manuela   reserviert   hochzeit   Pfarrer   Trauzüge   Gschäft