| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
hochzeit 2009...
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 19 .. 29
18.01.08 11:13
stupsi 
Re: hochzeit 2009...

Hee Bruut2009 das isch ja en zuefall. Mir hüratet ja vermuetlich (wän alles klapped das dä termin no frei isch und ich hoffes sooo) am 09.05.09. Gseit hanis im gschäft es paarne und mini familie weises, aber susch nanig sooo viel lüüt. Mir wänd au grad aschlüüsend id ferie, Bahamas oder Maledive , und da sich nachher au evt scho es zwergli achündet, wetti nöd zwiit flüüge..isch no schwierig hihi.

18.01.08 11:38
Sibylle 

hallo liebi 2009er brüüt!

wägem termin vom zivilstandsamt isches sehr verschiede!
bi üs (SO) chame bereits 6 monet vorher reserviere und für d samschitgstrouuige sogar 12 monet im vorus! :-)

lg

daniel & sibylle 19.01.01= 30.05.2008 / 07.06.2008

18.01.08 23:28
bruut2009

nicht registriert

Hey hoi zäme

@stupsi

hey das isch ja en mega zuefall...demfall hend ihr au mal so chli in etwa planet nach em hochziit mit em üebe azfange...
ich weiss ebe nur das mer i de erste 3 mönät nöd söti flüge und nachher so ab em 7te monat nüme....
will mier`s denn druf acho lönd findi ich s chli blöd wenn mer im november wet id flitterwuche und mer im okt. en positive test i de hand het

därf ich fräge? vo wo chunsch du und wie alt bisch?
ich bin us züri und 25gi..also am hochziit denn 26gi und min amore au...

20.01.08 09:30
stupsi 

Hoi

Ja ich bin au 25gi (innere Wuche ) und min Schatz wird 31 das jahr. Zäme simmer sit 6 Jahr und mir sind au us Züri. (Züri-Unterland)

Wo hüratet ihr, im grosse Rahme?

20.01.08 13:12
Yasi 

Hallo 2009er Brüüt

uiuiu, die einte vo oi sind jo scho mega wiiit mit de Planig. händ scho d'Kirche und de Saal buechet. also mir hüroted im Juli und sind immerno am umeluege wäge schöne Plätzli.
mir tüend im 2009 hürote damit mir nochli Zyyt händ zum Gäld uf d'Siite tue. jetzt würds nonig recht für e Hochzyyt lange.
irgendwie gohts jo no recht lang bis zum grosse Tag und trotzdem kriegi amel sones chribbele im Buuch, wäni dra dänke. gohts oi amel au eso?

21.01.08 10:27
bruut2009

nicht registriert

hallo ihr liebe....

mier hend eus am weekend für e lokation entschiede und mal prov. reseviert....
aber bi eus tüend sich scho di erst problem uf betreffend apero-lokation...und ich han immer denkt ich bin verruckt jetzt scho sache reserviere!!!
die lokation isch denn evtl. scho bsetzt und heti inedra für so viel lüüt (100-120 persone) gar kei platz...
mach mer jetzt scho en riese stress um de tag!!! grgrgrgrgrgrgrg
mier chönd erst am 15.00uhr id chile will vorher scho öpis stattfindet...denn hend mer denkt apero vo 16.00uhr bis ca. 18.30uhr bi de kirche..bi de kirche hets e fantastischi ussicht über zürich und en schöne garte zum fötele...denn chented mer (s bruutpaar) mal so ca. 30min abschlieche zum föteli mache und nachher na mit allne es paar gruppefotis mache.
nur isch jetzt s problem wenn mer nöd chönd dete de apero mache münd mer ja nach de kirche mit de autos irgendwo anne...
und wenn mier denn na weted föteli mache nach de kirche siitzed d lüüt blöd ume und münd uf eus warte...oder sind scho allei bi de apero lokation ohni bruutpaar!!!???? ich wet ebe das min amore mich erst i de kirche gseht...suscht chönted mer ja d fotene vorher mache....mmmhhhh
...so um 18.30uhr würdet mer denn ca. 10min fahre ad lokation wo s fest (50persone) isch....

@ stupsi

hey mier sind au us em züri unterland....
mier hüürated am 03.06.09 zivil und mached aschlüssend es ungezwungnigs grillfestli mit apero...chan cho wer will...
sicher eusi eltere, brüedere und trauzüüge

und am 06.06.09 denn i de kirche..mit ca. 120 persone bim apero und ca. 50 persone bim esse nachher...

21.01.08 10:46
Pilz 

Sali Brut2009
Ich würd mir überhaupt keion stress machä. Ich bin ftografin. Und ich würd dir empfelä fotänä vorher zmachä. Will dänn sinds gamcht und du muäsch niä abschlichä. Bim lestä Hochziet han ichs so gmacht da ich äs ischli organiset han mit Champus und so knabersache und dänn häd dä Brütigam det uf sini Brut gwartäd. So isch das ihrä momänt gsi wos mit niämertäm händ müässä teilä. Und dänn isch äs gmüätlich wieter gangä mit fotänä machä. Ich wett dir eifach as herz legä. Mer git so viel us das gseh ich au bi eus aber seinzigä wo dir dänn würcklich blibt sind erinerigä und fotänä. Darum nämäd eui gnuäg Ziet. Mer gsehts uf dä Fotonänä wänn ihr gstresst sind. Ich und min Schatz gsehd eus scho vorher das mir wichtig isch gnuäg Ziet zha. Ich han öpä 3h igrechnät zum standufnahmä zmachä. Da ich halt chli usgflipti sachä wett machä. Aber das isch halt Bruäfspezifisch das mir halt so wichtig isch.
LG Pilz

21.01.08 13:27
bruut2009

nicht registriert

Hallo Pilz

Vielen Dank für din Biitrag...und ich gibe Dier total recht...
Wenn mer vor de Chilä s Shooting scho macht het mer das erledigt und mer chan gmüetlich mit de Fründe und Familie an Apero...
Handumkehrt wet ich würklich nöd das min Fründ mich vorher scho gseht...und da mier eifacht es paar gueti Fotene vor de Chilä wend sööted mer sicher 30min entbeerbar sii (falls de Apero jetzt gliich dete isch) oder d Gäste chönd nach em gratuliere au na 20min warte bis mer vor de Chile (bzw. dete im Garte) es paar Fotis gmacht hend und denn all mitenand zu de Apero Lokation gönd.....
Chönted ja evtl. Champagner, Osaft und Wasser usschenke vor de Chile währed em warte....
Da mer nachher (dete wos Fest isch) au anere schöne Loaktion sind chönd mer immerna vor em Esse namal 20-30min Föteli mache....
Mir sind die gstellte Fotene nöd so wichtig...Natürlich wet ich es paar aber ich han denn lieber momentufnahme vom Fest oder em Apero vo Eus....
Was ich na muen abkläre ob euse Pfarrer s Fötele i de Chile erlaubt...
Im Vertrag staht es isch verbote und viel hend mer jetzt aber gseit das es Pfarrer abhängig isch....falls nöd gseht die Gschicht au wieder andersch us...!! Will denn bruchts sicher chli meh Ziit zum au i de Chile inne z fötele und denn muen ich evtl. gliich uf de MOMENT verzichte wo d Chiletüüre ufgaht und min Maa mich s erstmal gseht....
Vo dem MOMENT träum ich scho spoo lang das ich würklich wert lege druf...

26.02.08 17:54
Manuela24

nicht registriert

Hoi zämme

Ich finds mega lässig, dass es sooo viel Brüüt (Mehrzahl vo Bruut?!) git, wo im 09 hürate und sich bereits da im Forum agmeldet händ. Ha am Afang denkt, ich seg viel z'früeh dra, um mich mit dem Thema usenand z'setze.

Ich wird übrigens an mim 26. Geburi hürate (Mai 09) und min Schatz wird denn 29i sie. Mir sind jetzt 2.5 Jahr zämme.

Freue mich scho mega und bin gspannt, wieterhin vo eune Vorbereitige und Idee z'läse. Mir selber händ jetzt erst mal s'Datum festgleit, wieter sind mer no nöd cho. Eis nach em andere.

Liebi Grüess

Manuela

26.02.08 20:55
trulla09 

hallo zäme

ja, manuela, das han ich zersch au dänkt... mir hüratet im juni 09, dänn simmer scho über 5 jahr zäme... bin aber mit mine 23gi (nächscht jahr) eini vo de jüngschte i dem forum... aber min schatz isch halt au 6 jahr älter als ich...

wo hüratet ihr so?

liebi grüessli

1 .. 4 5 6 7 8 .. 19 .. 29
irgendwie   fotograf   reserviert   Gästetransportreserviert   definitiv   Flitterwuche   Manuela   richtig   Fischli   bäääääääääääääääääääääääääääääääääää   heiraten   hochzeit   Bruut2009   restaurant   Pfarrer   Gschäft   grüessli   organisiere   Standesamt   Trauzüge