September 2010 |
|
1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 26 .. 37
|
|
|
|
|
18.06.10 07:15
Tropicana
|
Re: September 2010
Hallo Malu,
Ich han au am 11. Sept. 2010 de grossi Tag. Wohnä öbrigens au i de Zentralschwiz, also gnauer Kanton Luzern.
|
|
|
|
|
18.06.10 11:57
ces
|
@cuenca: um dich (evtl) z`beruhige, mir rechnet mit 6 häppli pro person. händ au nöd so abghobni sache bstellt und gönd eifach dävo us, dass d`lüüt nöd nur chömed, um sich dä buuch vollzschla
ui, ich han s`gfühl ziit rennt... und es tuet sich immer wieder neuimed öpis uf, was mer au no chönt/sött mache... wirde i dän nägschte wuchene einiges selber bastle (tischdeko, menuekarte, kircheheflti, etc).
hoffemer, dass wenigschtens dä (spat-)summer wettertechnisch besser wird - wenn i so us em fenschter luege, chans eigentli nur no besser cho
|
|
|
18.06.10 12:04
Tropicana
|
@ Malu Hehe, esch jo loschtig, min Zuekünftigä chonnt au us de Ostschwiz ond esch de zu mir id Zentralschwiz züglet. Ich wohnä eigentli grad emenä Dorf wo ad Stadt Lozärn agränzt ond mer hürotet au be eus im Dorf, inerä Kapelle.
|
|
|
18.06.10 12:21
Malu77
|
@Tropicana: Gsesch, die cheibä Zentralschwizer(-inne) hends irgendwie in sich, he,he.
Wo ihrs grad vo Prise hend; han etz de d'Bankettbesprechig im Hotel wo mir s'Nachtesse hend. Mich nähmt wunder was ihr so usgänd fürs Menü pro Person und wie tüür ihr euen Wii / Fläschepris hend. Nur das ich e chli en Range ha was "normal" isch und nüd z'giezig oder z'protzig... Mir hend übrigens 80 Lüüt am Obig!
Danke für eui Inputs
Das Ja-Wort fällt am 11-09-10 !!!
|
|
|
18.06.10 20:24
Kia28
|
@Malu: Mir werdat d'M&M's für üsi Tischordnig und Gastgschänk i einam macha. Mir händ Reagenzgläsli mit Naturkorka bschtellt und füllat si mit da M&M's. Mir händ si in gelb und rot gmacht, well da so üsi Farba sind am Hochzit. Druf stoht uf da einta Sita: Maria & Kevin und uf da andara: 10.09.2010 Dänn bindat mir um da Korka an Bast (in rot und gelb, je noch Gschlächt) und hänkat döt as Härz us Holz ana wo mir dänn d'Näma vu da Gäscht druf schribat.
Wäg am Menu, mir händ do so nas Package wo üs CHF 153.00 pro Person choschtat. Döt isch aber folgendes dabi:
- Probeässa für's Brutpaar - Schaumwein-Aperitif mit Knabbergebäck - 4-Gang-Menu - Hochzitstorta - Menukarta - Rot- und Wisswi, Biar, alkoholfreii Getränk, Tee und Kaffii (vu allna Getränk sovil mer will) - Blumadeko für da Obig - Übernachtig für's Brutpaar - Guatschi für's Brutpaar zum i da Kuschelsuite übernachta
Zuletzt bearbeitet am 18.06.2010
|
|
|
|
1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 26 .. 37
|