| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September 2010
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 26 .. 37
17.06.10 09:14
Prisi9 

Re: September 2010

@Frettina: ja mengmol hät mer s Gfühl d Welt seg extrem chlii...

@Kia28: tönt aber sehr gmüetlich... wünsch Euch jetzt scho ganz ä tolls Fescht...

@cuenca: Du störsch also überhaupt nöd.
mir händ au 4 offerte i gholt. es hät extreeemi priisunterschiede geh. au ca 2000.- vom tüürste bis zum günstigste. aber chunt halt immer druf a was du wetsch. mir händ üs entschiede, das es meterbrot wird geh. halt ganz eifach. det wird mit 3-5 cm pro person grechnet. üsen apero gaht au ca. 90 minute und mir händ guet 100 lüüt. bidä häppli (spiessli) sinds glaub mit 3 pro person offeriert wordä.


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

17.06.10 10:19
cuenca 

Re: September 2010

Merci für oi Antworte. Die wo so tür isch, det händs 9 Häppchen grächnet und das find ich au mega vil, abgseh devo, dass alles so exklusivs züg gnoh händ. Debi händ mir extra gseit, mir welled lieber meh masse als exklusivität.

Ich bin mir ebe nid ganz sicher, ob 5 häppchen pro Person langed... aber defall liht mini Ischetzig nid ganz denäbed...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

18.06.10 00:04
Malu77 

Re: September 2010

Hallo liebi September-Brütlis

Wie ich do grad gsie, hetts doch so einige wo sich s'JaWort Afang Herbscht planed z'ge.
Ich han nüd grad alli Iträg welle dure lese aber mich nähmtis wunder wer no alles am 11.Sept. 2010 de grossi Tag het?

@Prisi : du bisch spontan die erscht woni grad gse han cool!!!

@Kia28: und jo, Altstätte und au Thal kenni guet. Bi ursprünglich vom Lendli grad enet am Eichberg.
Wohne aber sit 3 Johr i de Zentralschwiz (au ich han mich am Zuekünftige gfüegt)

Grüessli an ali wo no wach sind...


Das Ja-Wort fällt am 11-09-10 !!!

18.06.10 07:15
Tropicana 

Re: September 2010

Hallo Malu,

Ich han au am 11. Sept. 2010 de grossi Tag. Wohnä öbrigens au i de Zentralschwiz, also gnauer Kanton Luzern.

18.06.10 10:49
Kia28 
Re: September 2010

@Malu: Also mir hürotat ein Tag vorhär, am 10. September, aber mir hürotat "numa" zivil, drum händ mir dänn au gad am Fritig ÜSAN Tag.
Wa mer nöd allas macht für sind Schatz. I känna da Eichberg sehr guat, vor allam da Holzofabeck.


Gescht sind gad no d'M&M's cho. Freu mich mega, as truddlat immar widar öpis ina für's Hochzit.

18.06.10 11:53
Malu77 

Re: September 2010

@Tropicana: Cool! Mir wohned vermuetlich chli höcher obe, nähmlich in Engelberg
Mir fiired oises Hochzit aber i de Ostschwiz, das hani zumindescht here brocht. Defür bini do here
zoge, mim Schatz zlieb. Aber gfallt mer jo ganz guet do i de Urschwiz! Wo hüroted ihr denn?

@Kia28: Witzig! Ich will au M&M's beschrifte und sie den id Tischdeko iwirke lo. Weiss nur no nüd genau wie. Bruch no e zündendi Idee. Ich finde es passt so guet, will üsi Näme beidi mit M afanged und üses Baby au Malea heisst
Was machsch du us de bunte M&M's (gwunderig). Wie verpacksches und was schribsch?




Das Ja-Wort fällt am 11-09-10 !!!

18.06.10 11:57
ces 

Re: September 2010

@cuenca: um dich (evtl) z`beruhige, mir rechnet mit 6 häppli pro person. händ au nöd so abghobni sache bstellt und gönd eifach dävo us, dass d`lüüt nöd nur chömed, um sich dä buuch vollzschla

ui, ich han s`gfühl ziit rennt... und es tuet sich immer wieder neuimed öpis uf, was mer au no chönt/sött mache... wirde i dän nägschte wuchene einiges selber bastle (tischdeko, menuekarte, kircheheflti, etc).

hoffemer, dass wenigschtens dä (spat-)summer wettertechnisch besser wird - wenn i so us em fenschter luege, chans eigentli nur no besser cho

18.06.10 12:04
Tropicana 

Re: September 2010

@ Malu Hehe, esch jo loschtig, min Zuekünftigä chonnt au us de Ostschwiz ond esch de zu mir id Zentralschwiz züglet.
Ich wohnä eigentli grad emenä Dorf wo ad Stadt Lozärn agränzt ond mer hürotet au be eus im Dorf, inerä Kapelle.

18.06.10 12:21
Malu77 

Re: September 2010

@Tropicana: Gsesch, die cheibä Zentralschwizer(-inne) hends irgendwie in sich, he,he.

Wo ihrs grad vo Prise hend; han etz de d'Bankettbesprechig im Hotel wo mir s'Nachtesse hend. Mich nähmt wunder was ihr so usgänd fürs Menü pro Person und wie tüür ihr euen Wii / Fläschepris hend.
Nur das ich e chli en Range ha was "normal" isch und nüd z'giezig oder z'protzig...
Mir hend übrigens 80 Lüüt am Obig!

Danke für eui Inputs


Das Ja-Wort fällt am 11-09-10 !!!

18.06.10 20:24
Kia28 
Re: September 2010

@Malu: Mir werdat d'M&M's für üsi Tischordnig und Gastgschänk i einam macha.
Mir händ Reagenzgläsli mit Naturkorka bschtellt und füllat si mit da M&M's. Mir händ si in gelb und rot gmacht, well da so üsi Farba sind am Hochzit. Druf stoht uf da einta Sita: Maria & Kevin und uf da andara: 10.09.2010
Dänn bindat mir um da Korka an Bast (in rot und gelb, je noch Gschlächt) und hänkat döt as Härz us Holz ana wo mir dänn d'Näma vu da Gäscht druf schribat.

Wäg am Menu, mir händ do so nas Package wo üs CHF 153.00 pro Person choschtat.
Döt isch aber folgendes dabi:

- Probeässa für's Brutpaar
- Schaumwein-Aperitif mit Knabbergebäck
- 4-Gang-Menu
- Hochzitstorta
- Menukarta
- Rot- und Wisswi, Biar, alkoholfreii Getränk, Tee und Kaffii (vu allna Getränk sovil mer will)
- Blumadeko für da Obig
- Übernachtig für's Brutpaar
- Guatschi für's Brutpaar zum i da Kuschelsuite übernachta


Zuletzt bearbeitet am 18.06.2010

 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 26 .. 37
inerinnerungschwelgalsichnochblutjungwar   wirklich   Ehevorbeireitungsverfahren   hochzeit   eigentlich   zusammen   langsam   heiraten   wünsche   richtig   September   einfach   samstag   gestern   verheiratet   Trauung   Pfarrer   kirchliche   kirchlich   gemacht