| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September 2010
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 27 .. 37
21.06.10 10:27
Zorrolino

nicht registriert

Re: September 2010

D'Ziit raset wie verruckt. I zwei Monät händ mir euses zivile scho verbi und müend den nur na knapp zwei Wuche bis zum kirchliche warte .
Die Wuche lauft bi eus total vill. Morn gangi go s'Hochziitschleid abstecke und di restliche Accessoires ussueche und s'letschti Mal go d'Haar schniide. Am Mittwuch lahni de neu Pass mit em neue Name la mache und z'Abig chunnt na de Pfarrer fürs Vorbereitigsgspräch.
Je nächer de Tag ruckt, desto me Details chömmer plane. Das macht mi aber amigs zwüschedine au richtig nervös

22.06.10 14:56
ces 

Re: September 2010

ui zorrolino, da häsch ja einiges vor...

bi mir stönt vorbereitige grad echli a - han sit em letschtä friitig min papi uf dä intensivstation. er hät en unfall gha. es chunt wieder guet, aber isch trotzdem e schrecklichs wuchenend gsi... s`guetä a däre sach - wämer däm so chan säge - isch, dass mer uf eimal wieder merkt, was würkli wichtig isch. und nöd alles immer eso perfekt planed sii muess, sondern dass mer sött dankbar sii, wenn alli verwandte und fründe z.b. am hochziit chönd däbii sii. han eimal meh gmerkt, dass das nöd selbstverständlich isch...

grüessli

22.06.10 15:00
Soefeli82

nicht registriert

Re: September 2010

ou ces das isch ja furchbar! Wünsche dim Paps gueti Besserig u das är wider fit isch a öiem Hochzyt!

LG Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

22.06.10 21:01
Dee 

Re: September 2010

Liebi Ces, au ich wünsche dim Papi vo Herze gueti Besserig!

GLG Dee

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

23.06.10 07:16
ces 

Re: September 2010

jö, merci viel mal! aber ich han eigentlich dämit wellä säge, dass mir euis alli sötted richtig freue und z`gnüsse, am hochziit mit euisne liebschtä chöne z`fiire und nöd müend so ufgregt sii, dass euis fascht schlecht wird

28.06.10 14:18
ces 

Re: September 2010

emal e frag a alli: wie viel vor em hochziit sött mer go s`chleid abstecke/ändere la??? ich han vom bruutgschäft no nüt ghört...ich mein, es gaht ja scho no 2 mönet, aber so langsam wirdi was das abetrifft biz chribbelig

28.06.10 19:19
Kia28 
Re: September 2010

Also i bi gad au am Fritig go froga und si hät gseit: Ihna hani au no wölla alüta.
Si isch afangs 8.ta Monat schwanger mit Zwillinga und do goht's glaubs nüma lang, bis zur Geburt.
Si hät gseit, entweder afangs Juli odar endi August. Han mi für da 6. Juli (also morn inara Wucha) entschida, well mir endi August zu knapp isch. Freu mi risig und han gad nomol chöna is Kleid schlüfa mit da Schuah woni zuafälligerwis dabi ka ha, wellis gad vum Schuahmacher gholt ha, ha da Absatz 1 cm chürza loh.

29.06.10 09:35
Prisi9 

Re: September 2010

@ces: bi mir händs bim ussueche gfraget (da ich nöd han müesse ufs kleid warte weils sie's nöd händ müesse bstelle, isch die optimal grössi gsi für mi und äs einzelstück) wie guet ich chön mis gwicht hebe. ob ich immer glich schwer seg. wo ich gseit han, das ich da keis problem hegi, hät sie gmeint, denn segs guet weni im juli chäm go abstecke. sust wärs wohl eher denn im august gsi, chli kurzfristiger. das het mir au gar nöd passt, viel zu kurzfristig. hoffe denn nur, das mer us nervosität nöd zu viel gwicht verlüürt.

dörf au scho bald wieder i mis kleid schlüpfe: 09.07. isch es bi mir so wiit und ich freu mich sooooooo druf!! weiss scho gar nüme wies usgseht... hehe

<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

29.06.10 09:37
Prisi9 

Re: September 2010

@all: händ ja gester übrigens üsen termin gha ufem zivilstandsamt und sind jetzt offiziell vorem gsetz verlobt... min zuekünftige name isch au scho ufeme blatt papier gstande. hani uh cool gfunde... und au no biz ungwohnt. hehe


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

29.06.10 10:52
ces 

Re: September 2010

@Prisi9: Super gell, wenn s`erscht mal dä volli (neui) Name so gsehsch?! Geschter hani bereits Poscht übercho, won mit em neue Name agschriebe gsi isch... kei Ahnig wieso...

Hm, also wenni bis Endi Wuche nüt vom Bruutlade ghöre, dänn lüüti mal a. Möcht eifach sicher gah, dass das Kleid au rechtziitig da isch und alli Abänderige chönd gmacht werde (es muess sicher enger gmacht werde und ich han dä Usschnitt andersch mache la als bim Modell, chan also sii dass es au detä no Änderige git, hans ja no nie gseh!).


******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******

Zuletzt bearbeitet am 29.06.2010

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 27 .. 37
wünsche   langsam   richtig   gestern   kirchliche   wirklich   hochzeit   September   Pfarrer   zusammen   verheiratet   einfach   Ehevorbeireitungsverfahren   heiraten   gemacht   inerinnerungschwelgalsichnochblutjungwar   kirchlich   Trauung   samstag   eigentlich