September 2010 |
|
1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 32 .. 37
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.08.10 15:12
Papillon
|
Re: September 2010
hui leute, ihr seit alle so gut vorbereitet! ich werde langsam aber sicher nervös. ob ich an alles gedacht habe??? zum glück habe ich so suuuuper brautführerInnen. bin sehr dankbar, so muss ich selber gar nicht so viel erledigen.
Den polterabend hatte ich letzten freitag (war suuuper!) und das kleid kann ich am 20.8. holen.
ich freue mich extrem auf das fest!!! hoffen wir mal, dass wir super wetter haben werden :-)
übrigens, unsere kollekte geht an ein strassenkinderprojekt in sao paolo. ein freund von mir leitet dieses. so wissen wir wo das geld hinkommt und haben erst noch freude ihnen etwas schenken zu dürfen von unserem tag.
euch allen wünsche ich weiterhin gute vorbereitungen!....üse gross tag wird dr 4. septämber si.....
|
|
|
|
12.08.10 16:15
Aurora
|
Re: September 2010
liebi brüüt
das mit dem countdown... eigentlich hämmer organisationstechnisch alles im griff. aber so churz vorem hochzig hani es gfühl, dass eus alli namal wend eis as bei geh und drama mache und d'vorfreud vermiese!
die engste anghörige sind am umemötzle will ihne dieses und jenes plötzlich nöd passt wie sitzordnig, igladeni gäscht etc. (und mir hends vo anfang a miteinbezoge gha), de trauzüge interessiert sich nöd würkli für sini ufgabe und macht eus mehrarbeit (mir müend en grosse teil vo de abigunderhaltig namal umstelle will er sich nümme demit chan identifiziere), d'begleitig vomene gascht het eus beleidiged will mir eus vorem hochzig bi ihre gmolde hend öb sie jetzt chömi oder nöd (nachdem d'anmeldefrist scho wuchelang verstriche gsi isch), momentan simmer nume no dra zum alli beschwichtige, oder eus z'verteidige und versueched trotzdem allne irgendwie klar zmache, dass sie eus d'vorfreud nöd sölled verdärbe.
ich bin fix und fertig. ich fröge mich langsam, wie wenig feingfühl gwüssi lüüt hend zum sich so churz vorem hochzig em brautpaar gegenüber so z'verhalte. ich finde das alles ziemlich respektlos...
wir gsehnd ihr das? isch bi eu so churz vorem hochzig alles happy oder sind gwüssi lüüt au dra eu no es läbe schwer zmache?
aurora
|
|
|
|
1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 32 .. 37
|