| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September 2010
 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 37
13.08.10 10:05
cuenca 

Re: September 2010

wir waren gestern im Restaurant und haben das Menue bestellt, Wein probiert und festgelegt, alles andere noch geklärt, etc. wir müssen erst 2 Tage zuvor die genaue Personenzahl melden, die Sitzordnung machen... das gibt uns zum Glück noch etwas Luft...

aber auf dem Nachhauseweg kam dann wieder gute Stimmung auf. Das Restaurant ist der Hammer (wir waren bis jetzt 3 mal dort, waren nie enttäuscht weder vom Essen noch vom Service und gestern waren fast alle Tische besetzt!). Wenn an unserer Hochzeit alles so läuft im Resti werden wir es einfach geniessen können. Wir haben leckeren Wein und über das Menu gibts gar nichts mehr zu sagen . Wir freuen uns ab diesen Sachen. das andere lassen wir mal beiseite...
_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

13.08.10 11:12
Carmile 

Re: September 2010

hey prisi

no so chli als ufmunterig. jetzt gönd der all die gedanke im kopf ume wer abseit, wer müähsam tuet etc. und ade und noch de hochzit wirsch gseh, denn gsehsch va. wer sich bemüäht hät, wer eu freud macht, wer awesend isch.

i bin mengisch au schier ufd krise cho, no e wuche vor em grosse tag. no so jensti chlini müähsami sache, absage usw. i glaub das isch normal. me vertreit mit de zit au nümm glich viel, wills e aneinanderreihig vo chline müäsame sache ebe isch. im nochhinein denksch sicher, dass alles nomol so würdsch mache wie jetzt, es grosses fest und nöd nur im chline kreis mit de trauzüge.

und jo, es hät au vorteil. bi üs sind au es paar nöd cho und somit hend mer gspart bzw. me geld gha und das denn möse für anders usgeh wo no am tag selber türer cho isch :-) (me trunke worde wäg dä hitz usw.).

chunt also scho guet ;-) und fokussier uf di schöne, tolle erlebnis, denn verschwindet di andere plötzlcih




13.08.10 13:25
Tropicana 

Re: September 2010

Ich go höt Obig go Probeschminkä ond Probefrisierä, be jo scho uh mega gspannt ond freu mi druf. Nöchscht Friitig chani de mis Chleid go abholä.

13.08.10 13:27
cosmologia 

Re: September 2010

Hey Prisi

Ich verstoh din Fruscht vollkomme!! Das isch ja so en riise Vorteil vo dem Forum, wil alli, wo das nöd scho selber duregmacht händ bzw. am duremache sind, chönd das nöd würkli novollzieh. Also, ei mol vo mir e riiise grossi Umarmig

I bi gescht ame Polterobe xi (öbe 15 Fraue gmüetlich bi ihre dehei mit Dildo-Party ) und ich han 4 Fraue troffe, woni zu üserem Apero iiglade han. Keini vo dene isch cho. 2 händ sich abgmeldet ka, 1 aagmeldet und nöd cho (hät e gueti Entschuldigung ka & hät es Chärtli gschickt *versön*) und en anderi hät gar nüt vo sich ghöre loh. Woni sie xeh han, hani natürli stinkfrech gfrogt, öb sie nöd mini Iiladig becho häg, ich han gar nüt vo ihre ghört. Weder vorher no nocher! Do hät sie gmeit, dass dIiladig irgendwie undergange isch. Ihri Erklärigsversüech: Zersch vergesse, denn für en anderi Hochziit am gliiche Tag aagmeldet und denn wieder vergesse. Ich bi also nöd emol es Mail oder en SMS wert xi. So Sache giits und es isch schad. Uf dr andere Siite muessi eifach säge, sie isch mir nöd so wichtig, dassi mi drüber ufrege söll. "What goes around, comes around" Wenn sie sowiit isch, wirds ihre genauso ergoh und denn denkt sie vilicht wieder a mich.

Ich wünsch dr für de Schlussspurt vil Geduld und vil Freud!! DVorbereitigsziit wird immer intensiver und mr chan sicher liächter greizt werde. Versuech an Tag selber zdenke, wil es wird unglaublich schön!! *Motivationsstubs*

Grüässli,
cosmologia

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##

13.08.10 15:31
Prisi9 

Re: September 2010

@vivala: leider leider ist es nicht immer so einfach mit den geschiedenen eltern. doch ich habe mich schon immer darauf vorbereitet, wenn ich einmal heirate, das es wohl nicht sehr harmonisch sein wird. denke da genau gleich wie ihr alle. man tut es an diesem tag der tochter zu liebe, denn es ist unser/ mein tag. aber wenn der vater nicht ganz so "erwachsen" denken kann, dann ist es leider so wie bei uns. meine mutter ist da total unkompliziert, denn sie kommt wegen MIR. ihr wäre es sogar egal direkt neben meinem dad zu sitzen, denn immerhin waren sie über 20 jahre verheiratet. doch was möchte man machen... mit der ersten ex frau konnte er ca 20 jahre nicht im gleichen raum sein... bei meinen eltern ist es jetzt 8 jahre her... somit dauert das wohl noch.
ich bin nur schon froh, kommt mein vater meinem wunsch nach, mich in der kirche zum altar zu führen!!!!

@carmile & cosmologia: vielen vielen herzlichen dank für die aufmunternden worte!! und das von erfahrenen ehefrauen die alles schon erlebt und durchgemacht haben... hm... was ihr schreibt mit dem schneller gereizt sein stimmt absolut. mag nichts mer verträääge!!!! bin einfach froh, wenn unser tag naht und wir uns nicht mehr mit so dummem zeug herumschlagen müssen. habe mir auch gesagt, absagen musst du nicht hinterhertrauern... aber die nerven liegen blank. und wenn dann noch alles hinterdurch geschnorrt wird und nichts zuerst und direkt zu uns/ mir gelangt, dann NERVT mich das!!!! denn das letzte was ich in den wochen noch mache ist jemanden hinterher zu telefonieren... habe ich schon bei jenen wenigen nicht gemacht die sich nicht an den apéro angemeldet haben.
versuche wie ihr meint, mich an den schönen dingen festzuhalten... und zu meiner vorfreude (ganz weg ist sie natürlich nicht, aber es trüübt die stimmung) zurückzugelangen!

hey, wir haben uns entschieden in die lastminute flittis zu fahren!!!! drückt uns bitte die daumen das das angebot noch verfügbar ist!!!!! DANKE mädels!!!!!! bin froh mitglied in so einem tollen forum zu sein!!!!

<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

13.08.10 15:49
Dee 

Re: September 2010

oje Prisi, das tuet mer so leid, dass sich din Dad nid chan zämeriisse... ich hoffe doch, dass es alles so chunnt wie ihr eu das wünsched!
Ich bin am Samstig anere Huusiiweihig gsi, das sind die gschidne Eltere vo ihm, wo sich sit 30 jahr nid gseh händ und sit 20 jahr kei kontakt meh gha händ, iglade gsi ohni dass sie gwüsst händ, dass de ander au det sii wird! am schluss sind sie zäme am singe gsi und händs uu lustig gha!

vo wäge a-und abmäldige oder gar nid mälde:
mir händ au öpper mit begleitig, obwohl mer die gar nid känned, as fäscht iiglade. mer muen dezue säge, dass mer eus chli verstritte händ, sie aber mit mim maa ufgwachse isch und ihri ganz familie iiglade isch. sie hät sich denn mal gmolde und gseit, sie wüss nid, ob sie chan cho, sie hät denn ev. prüefige... uf jede fall han ich bis hüt, 6 woche vorher, nüt meh vo ihre ghört...
naja, selber schuld, ich plane jetzt gar nüt für sie, weder en platz, no gastgschänkli, no brief mit instruktione vo de trauzügin....
wenn sie halt denn doch chunnt isch päch gsi.....

eigentlich isch es truurig, dass mer so muen dänke, aber wenn sie würd wele cho, denn wärs a ihre, sich z melde, ich renn ihre sicher nid hinderher und gang go fräge, ob sie jetzt chunnt oder nid....

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

13.08.10 15:53
ces 

Re: September 2010

Jö, Prisi...wollte dir eigentlich noch viel Spass an deinem Polterabend wünschen (haben ja das gleiche Datum ) und dann lese ich das...
also falls es dich noch ein wenig mehr tröstet: meine Eltern sind auch geschieden. Leider ist es bei mir die Familie von meiner Mutter, die mir etwas Bauchweh bereitet... in der ganzen Vorbereitungszeit hat sie mich nicht einmal gefragt, wie es denn läuft... Aber so langsam sage ich mir einfach, dass es genügend andere Menschen gibt, die sich wirklich für uns/mich interessieren und konzentriere mich einfach mehr auf das. Also ich versuche es...

sooo, habe nun platz in meinem kleiderschrank geschaffen - am nächsten Dienstag kann ich mein kleid abholen! juhuuuu!!!!!!!


******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******

13.08.10 16:03
sniffi 

Re: September 2010


Bin etwas in der Zwickmühle - an den Apéro werden auch Arbeitskolleginnen von der Arbeit erscheinen. Nur habe ich jetzt erfahren, dass diese eine Arbeitskollegin und Freundin von mir ziemlich fertigmachen. Sie sind hinter ihrem Rücken zum Chef und haben sie angeschwärzt anstelle direkt mit ihr zu sprechen. Dabei wäre der Grund wirklich einer gewesen, worüber man mit ihr hätte reden können. Ich finde dieses Verhalten ziemlich daneben, da meine Freundin nun vom Chef zusammengestaucht wurde.

Eigentlich habe ich gar keine Lust mehr, dass diese Personen am Apéro teilnehmen werden, auch etwas aus Schutz für meine Freundin. Wie würdet ihr da reagieren?

Kenne das übrigens auch mit den geschiedenen Eltern aber von der Seite meines Mannes her. Sein Vater kommt auch nicht an die Trauung, da er seinen Geschwistern und seiner Exfrau, also der Mutter meines Mannes nicht über den Weg laufen will naja.......

Ich wünsche Euch trotz allem ein ganz wundervoller Endspurt und geniesst die Vorbereitungszeit trotz allem!!! Es geht so schnell vorbei!



_________________________________________________________
seit 01.04.2010 zivil verheiratet - die kirchliche Trauung folgt am 04.09.2010

13.08.10 16:33
Carmile 

Re: September 2010

hey ces

schön wenn mer bald skleid chan abhole, gell :-) häsch du denn eis mit schleppe? i han mis zerst au in schrank welle hänge, sie hät aber gseit das giengi nöd, i mös dschläppe chönne legge, also dass sie nöd ufghenkt isch, sondern usbreitet, das gäb sus wüästi bück dri. somit hanis denn minere fründin heigeh. nur so als tipp, will i do recht überrascht gsi bin und sowas nöd plant gha han.

grüesslis

13.08.10 22:27
ces 

Re: September 2010

....ui, kei ahnig!!! hoffe, es hät platz im schrank. es hät au e chliini schleppe, ja. aber es isch us taft-seide (gseht so biz knittrig us), denke also, dass es da nüt sött mache... fröge aber namal na, wennis gahn go hole. merci, für dä tipp!!!

******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******

 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 37
gemacht   richtig   wirklich   Ehevorbeireitungsverfahren   verheiratet   zusammen   hochzeit   September   inerinnerungschwelgalsichnochblutjungwar   Trauung   gestern   Pfarrer   kirchliche   einfach   heiraten   wünsche   eigentlich   samstag   langsam   kirchlich