September 2010 |
|
1 .. 16 .. 29 30 31 32 33 .. 37
|
|
|
|
|
|
|
24.08.10 16:54
Tropicana
|
Re: September 2010
@ ces Wie eschs eigentli gsi bem Probefrisierä die letscht Woche? Besch zfredä gsi?
|
|
|
|
25.08.10 09:36
gab1510
|
hoi zäme
so ich mäld mich au wiedermal... bin hüt irgendwie chli gnervt.... hüt morge hani dä zuug verpasst, dänn isch mer s ganze linsemittel idä täsche usgloffe und d helfti über d hose und jetzt stüürmet alli im gschäft no ume.... und irgendwie bini eifach langsam chli chribbelig... dänn gömmer doch mal chli is forum....:-)
han gester min letzte termin gha zum s chleid probiere, s passt perfekt. und äs isch ja soooo äs schöns gfühl. ha zwar zerst chli s gfühl gha, s isch chli äng zum schnuufe, aber das isch glaub normal.
ha no ä frag, wie isch das ganu mit dä bluememeitli? sie laufed bim ii und uuszuug vor eus. richtig? und blüemli streue tüends aber erst bim uuszuuug, oder au scho bim inelaufe? wie möched ihr das?
liebe gruess und än schöne morge
Zuletzt bearbeitet am 25.08.2010
|
|
|
25.08.10 10:09
Kia28
|
Hallo gab1510,
so Täg gits leidar, am beschta hüt Obig stricha und morn gseht d'Wält scho widar andarscht us. Und das hibbelig bisch, isch jo langsam würkli normal.
Bi mir isch da au so, eigentlich bini nöd so nervös gsi, aber as frogad mi jeda Tag x-Lüt öbi nervös bi und gescht isch au scho s'erschti Chärtli itroffa. Drum fangts au langsam ah.
Wäg da Bluamameitli, mir händ keini, well mir bi üs leidar nünt streua dörf uf am Schloss. Aber grundsätzlich isch da glaub scho so wias du beschriba häsch, si laufat bim I- und Uszug vor eu und streuad aber erscht bim usalaufa. Natürlich chasch as du au andarscht macha, wenn dir öpis andars liabar isch, as isch jo schliasslich euan Tag.
Liabi Grüassli, Kia
|
|
|
|
|
1 .. 16 .. 29 30 31 32 33 .. 37
|