| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September 2010
 1 .. 16 .. 29 30 31 32 33 .. 37
24.08.10 10:19
Prisi9 

Re: September 2010

Hallo Ladies

wenn Ihr den Polterbericht lesen möchtet bitte einfach eine PN... ich sende Euch gerne den Link.

Vieli Grüässli Prisi

<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

24.08.10 10:24
sniffi 

Re: September 2010


bin ich froh, bin ich nicht die einzige - in meinem Bekanntenkreis schütteln schon alle den Kopf ab mir

_________________________________________________________
seit 01.04.2010 zivil verheiratet - die kirchliche Trauung folgt am 04.09.2010

24.08.10 11:13
Prisi9 

Re: September 2010

und in 3 tagen kann auch ich unter wetter.com mitfiebern... denn dann erscheinen auch unsere tage langsam aber sicher... jipiiiii !!!!

<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

24.08.10 12:35
ces 

Re: September 2010

bin auch die ganze zeit schon am draufschauen leider sieht das wetter für diesen freitag nicht ganz so gut aus, aber wirklich wichtig ist ja dann samstag in einer woche


******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******

24.08.10 14:14
sniffi 

Re: September 2010


@ces - ich drücke Dir die Daumen, dass es keinen Regen gibt!!! und geniesst Eure zivile Trauung, wünsche Euch schon heute einen ganz tollen Tag!

_________________________________________________________
seit 01.04.2010 zivil verheiratet - die kirchliche Trauung folgt am 04.09.2010

24.08.10 16:54
Tropicana 

Re: September 2010

@ ces
Wie eschs eigentli gsi bem Probefrisierä die letscht Woche? Besch zfredä gsi?

25.08.10 09:16
silver83 

Re: September 2010

Hallo brütlis

melde mich auch mal wieder, den in genau 1nem monat ist unster grosser tag

habe es etwas schleifen lassen, den ich war in der planung einfach viel zu weit und konnte gar nichts mehr machen. aber seid einem monat bin ich wieder voll dabei, habe die namenstäfeli gemacht und die tischgläsli brauchen auch nur noch eine schleife, angeschriben haben ich sie schon.

nun werde ich langsam nervöser, oder besser gesagt hibeliger. und freue mich darauf den letzten monat nochmals so richtig das hochzeitsfeeling aufzunehmen

bei denen die die tage ja schon an der fingern abzählen können, seid ihr schon nervös?

Lg silver

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

25.08.10 09:36
gab1510 
Re: September 2010

hoi zäme

so ich mäld mich au wiedermal... bin hüt irgendwie chli gnervt.... hüt morge hani dä zuug verpasst, dänn isch mer s ganze linsemittel idä täsche usgloffe und d helfti über d hose und jetzt stüürmet alli im gschäft no ume.... und irgendwie bini eifach langsam chli chribbelig... dänn gömmer doch mal chli is forum....:-)

han gester min letzte termin gha zum s chleid probiere, s passt perfekt. und äs isch ja soooo äs schöns gfühl. ha zwar zerst chli s gfühl gha, s isch chli äng zum schnuufe, aber das isch glaub normal.

ha no ä frag, wie isch das ganu mit dä bluememeitli? sie laufed bim ii und uuszuug vor eus. richtig? und blüemli streue tüends aber erst bim uuszuuug, oder au scho bim inelaufe? wie möched ihr das?

liebe gruess und än schöne morge

Zuletzt bearbeitet am 25.08.2010

25.08.10 10:09
Kia28 
Re: September 2010

Hallo gab1510,

so Täg gits leidar, am beschta hüt Obig stricha und morn gseht d'Wält scho widar andarscht us.
Und das hibbelig bisch, isch jo langsam würkli normal.

Bi mir isch da au so, eigentlich bini nöd so nervös gsi, aber as frogad mi jeda Tag x-Lüt öbi nervös bi und gescht isch au scho s'erschti Chärtli itroffa. Drum fangts au langsam ah.

Wäg da Bluamameitli, mir händ keini, well mir bi üs leidar nünt streua dörf uf am Schloss.
Aber grundsätzlich isch da glaub scho so wias du beschriba häsch, si laufat bim I- und Uszug vor eu und streuad aber erscht bim usalaufa.
Natürlich chasch as du au andarscht macha, wenn dir öpis andars liabar isch, as isch jo schliasslich euan Tag.

Liabi Grüassli,
Kia

25.08.10 10:39
Prisi9 

Re: September 2010

hallo septemberlis und alli andere ladies!!

uiui, ufem kalender rückt ÜSEN monet immer nöcher und nöcher...
langsam fangt so chli s finisch a und ich muess säge, ich bin no nöd würkli "nervös" i dem sinn.
mich fraged pro tag au ehlend viel lüüt "bisch scho nervös"... aber ich muess denn säge, nei no nöd. ich han irgendwie s gfühl, jetzt han ich mich so lang druf gfreut und gfieberet... nimme das gar no nöd wahr das es scho soooo bald so wiit isch. uh komisch, chas nöd beschriebe... aber ihr wüssed sicher was ich meine!

am fritig chani hoffentlich (wenn alles sitzt) s kleid hei neh... ja und denn jede tag aluege bis ichs denn endlich dörf alege.

ä gueti fründin vo mir hät am 14. august ghürote und au ä corsage gha im kleid (drunter au nünt ussert s hösli, klar) sie isch die ganz ziit am umäzüpfle gsi und ich ha immer gmeint, es seg ihre z lugg. doch s gegeteil isch dä fall gsi. sie hät uh wenig chöne esse, weils zu eng gsi isch. ha chli bedenke das das bi mir denn au so isch. aber wie ihr au säged isch das wahrschinlich eifach so.

grüässli septemberli prisi



<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

 1 .. 16 .. 29 30 31 32 33 .. 37
hochzeit   kirchlich   einfach   kirchliche   langsam   samstag   gemacht   Trauung   eigentlich   wirklich   September   Ehevorbeireitungsverfahren   zusammen   Pfarrer   wünsche   richtig   verheiratet   inerinnerungschwelgalsichnochblutjungwar   heiraten   gestern