| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
wer heiratet am 20 juni 2009 ?
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17
16.06.09 12:41
Soefeli82

nicht registriert

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hallo liebe 20.06 braute

ich wünsche euch von herzen ein wunderschönes hochzeitswochenende und für die zukunft alles gute

liäbs grüässli
soefeli

16.06.09 22:16
trulla09 

Hallo mädels

a die wo sich da scho am verabschiede sind: wünsch euch en unvergässlich schöne und (hoffentlich) traumhaft sunnige tag!!!!!!!! mir schaffed das scho, dass die wölchli weggönd!!!

bis gli trulla

nur na 4 täg - jupidu!!!!!

17.06.09 06:42
Fischli 

Ich hoffe au, dass s Wetter äs bizli hebet. Guet isch es do meischtens so, das üsi Wetterfrösch nöd zu 100% Recht hend.

Fischli

17.06.09 08:32
trulla09 

hallo fischli

ja, nöd zu 100% rächt wär ja easy, aber JEDE seit öpis anders (wetter.com/bergfex.ch/meteocentrale.ch/meteo.sf.tv/wetterbote.ch & wetter.20min.ch)!!!!! und zwar z.T. genau s gägeteil vonenand... da weisch würkli nöd was passiere wird. egal, ich han en schirm : ) und hauptsach, es rägnet nöd ununterbroche.....

grüessli trulla

17.06.09 08:52
moda 

hey mädels

das chunt scho mit dem wetter nur positiv dänke und es chunt guet!
ich bin au ständig am wetterbricht luege und all säget öpis anders.
ich wott au nöd mitemene nasse kleid da stah.

also all ganz ganz fest dra glaube as schöne wetter und es chunt bestimmt!!!!

bis bald

ps. lönt eu nöd vom wetter d'stimmig vesaue schliesslich isch es üse tag und de isch einmalig!!!

grüessli
moda

17.06.09 16:52
Aquamarina

nicht registriert

ja, also ich glaube ich muss meiner Braut langsam ein Foular besorgen. hihihi

übrigens; ein Freund ist bei der Meteoschweiz

er sagt folgendes:

Da sind sich die Modelle noch ziemlich uneinig. Es wird auf jeden Fall einiges kühler (ca. 18 Grad Tagesmax und 8 Grad min. in der Nacht) dazu bläst eine mässige Bise. Vom Bewölkungscharakter denke ich, dass es wechselnd bewölkt sein wird. Gelegentliche Regenschauer nicht auszuschliessen. Leider ist das lokale Modell erst bis Freitag Mitternacht gerechnet, die grössräumigen Modellrechnungen gehen aber in die oben geschilderte Richtung. Wenn Du es genau wissen willst, so empfehle ich, dass Du am Donnerstag oder Freitag auf die Nummer 0900 162 333 (allgemeine Wetterberatung) oder 0900 162 737 (Flugwetter) kurz durchrufst.

18.06.09 08:46
maju 

hallo Brütli
so itze isch öiie gross Tag o vor dr Tür! I wet o no grad mau, resp. i wet no mau ä ganze Tag mis Kleid dörfe alege Aber mir läbe vo de Erinnerige! mir hei zum Beispiel di ganzi trouig la ufnäh, grad gester am Abe ha ig no mau glost wie mir üs z eheverspräche hei gä! u äs berüehrt mi immer no! äs isch eifach öpis wunderbars, we 2 Persone wo sich liebe, sich entscheide z ganze Läbe mitenand z verbringe u fürenand da d si i guete u schlächte Zyte! We dir öich bewusst sit, was dir da grad firet u für was dir öich entscheide heit, da git das so oder so ganz ä schöns u emotionals Fest u da cha kei Rege uf dr Welt öpis dranne ändere!
Hei Froue Dir hüratet i 2 Täg öii Liebi! fröiet öich druf, äs isch wunderschön so ghürate d si!

I wünsche aune vo härze ganz äs schöns Fest u das dir di einti oder angeri Überraschig überchömet u dä Tag chöit gniesse u ganz chöit öich selber si! alles gueti!

sitem 2.Mai überglücklich verhüratet, i chas mänggisch chum gloube

18.06.09 08:58
Cindy 

maju da gib ich dir zu 100 % rächt. es isch wunderbar verhürated z'sii! und ihr chönd oi wüki uf was froie, ganz egal was s'wättr macht! d'froid überwiegt sowieso!!
gnüüssed jedi sekunde und bhaltet dä moment immr fescht i oiem herze!

18.06.09 20:32
Yasi 

Hallo ihr liebe (bald nüme) Brüütlis

hey jetzt isches denn so wiit. oie grossi Tag isch do. Ich wünsche oi vo Herze es tolls Fäscht, dass s'Wetter dörf stimme, dass d'Manne zwar nervös sind aber nöd voll durestartet (gell trulla09), dass ihr eifach hammermässig uusgsehnd, dass d'Stimmig super isch,....... eifach dases unvergesslich schön wird!

Alles Gueti oi allne und ich wirde in Gedanke sicher emol bi oi debii sii.

lg Yasi

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!

19.06.09 08:03
Frangipani 

Hoi zäme!
So, nume no 1x schlafe, und dänn isch es au bi eus so wiit! Und, wie gahts eu so? Sinder scho fest nervös?? Also bi mir haltets sich würkli no in Gränze! ...aber mal luege wies dänn morn usgseht!!
Hey, was mi aber mega nervt im moment, mir händ jetzt gester und hüt doch no es paar Apéro-Gäst gha wo sich churzfristig abgmolde händ. Ich finde das so öppis vo frech!? Das weiss me doch scho chli früener öb me chan (oder vor allem wott!!) cho! Mir händ natürli em Catering scho d Azahl vo dä Gäst müesse duregeh, das heisst mir zahled jetzt au für die wo sich so churzfristig abmelded... Also ich reg mich so dermasse uf ab dene! Gahts eu da chli ähnlich?

1 .. 8 .. 13 14 15 16 17
Zivilhochzeit-Essen   hochzeitswochenende   Naturnagelverstärkung   langsam   Grüessli   restaurant   Einladungskarten   Schönschtetages-Skala   Polterabend   heiraten   Samstag   irgendwie   Bewölkungscharakter   Flüchtigkeitsfehler   hochziitsgäschtebuech   Vorbereitungszeit   heiratet   vielleicht-zukünftigen   Fischli   Vorbereitungen