Bräute 05.06.2010 |
|
1 2
|
|
|
|
|
|
|
|
25.08.09 11:24
Nadine123
|
Re: Bräute 05.06.2010
Da isch aber au voll doof.... Tja, i denk, do mönd mir no paar Kompromiss schlüsse betr. HZ. Also üs isch jetzt Datum wichtiger wiä alles andere.... Aber i ha ebe au panik ka, dass i denn spoht dra bi, well i do ghört ha, dass än teil scho ca. 1 Johr vorher reserviert hät. Also, händ mir denn im Frühling entschiede und reserviert... Aber meinsch i hät diä Bestätigung übercho. Zerscht Email. Nix retour cho, denn Tel. jo dä PC sägi abgstürzt, dass darum villicht email nöd cho sägi. Sie schicks mir per Post. Aber sie hägis igschriebe... Nix cho. Do bin i denn mit minere Mueter und Trauzügin gange go esse... Jo sie hägis igschriebe do (MIT BLEISTIFT) irgendwiä händ mir denn sie scho dezue brocht no mache... Aber do hämer no recht möse nofröge. (Da isch jo nur än Knopfdruck). Aber ebe, dä Koch und Räumlichkeiten sind genial. Aber i ha ebe nur soo panik ka, well ä Kollegin vu mir da passiert isch. Das dä da anderwitig (für me Persone) reserviert hät und tue hät als ob nöd... Und denn wett i denn ebe scho no chöne blöd tue...
Kappele und Kleid han i au... Aber süs no nix. Ha jetzt denn ebe au ä Prüefig vor mir. Aber Ende Okt. startid mir denn voll döre.. :o)
|
|
|
|
24.03.10 15:58
Gioia82
|
Re: Bräute 05.06.2010
Hoi schusseli
mir sind eigentli glich wit wie ihr ;-) mir händ scho alles müend eifach no chli is detail sachä entscheidä wie deko usw. Ja also es gaht würkli nümme lang freui mich riesig bin aber glich froh, wänn alles verbi isch, hoffe eifach nur das alles guet klappet und dass ich nüt vergiss ;-)
|
|
|
|
|
1 2
|