äs Farb problemli......... |
|
1 2
|
|
|
11.06.10 11:20
Soefeli82nicht registriert
|
Re: äs Farb problemli.........
Hallo Blumenfee
Ig würd mi für ds Brune entscheide. Will dir die farb äbä no anderne orte drinne heit... vilich würd no so äs matters, hellers violett passe...
lg soefeli
**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**
|
|
|
|
|
11.06.10 12:20
happyday
|
oder es perlmuet papier? das glänzt ja so ufene art und wiis und nimmt so au verschideartigi wiis-tön uf?
|
|
|
|
11.06.10 13:24
cuenca
|
Ich würd s'helle violett no dezue näh. So häsch eigentlich kei 2. farb sondern nume en andere Farbton (wär au fürs Couvert guet). Und wennd Luscht häsch, denn chasch immerno brun oder altrosa dezue näh, wobi ich brun würd favoritisiere.
Beträffend de Stärki vom Brun: Wennd z.B. mit em Brun ganz fiin schaffsch (z.B. fini Streife oder es Härzli oder es bruuns Bändeli), denn würkts nid z'fescht. Es dörf eifach nid die dominanti farb si, aber das wär ja eh wiis und violett...
Aber Du hast ja noch etwas Zeit, wenn ich das recht sehe. Schau doch mal nach anderen Gegenständen, die Du sonst noch wünscht, in welchen Farben es die gibt (ich musste extrem lange für Kerzen in unseren Farben schauen), auch z.B. Blumen, etc. Vielleicht hilft es Dir in der Farbauswahl dann auch noch etwas...
PS: wenn Du noch am studieren wegen dem Gold bist, ich würde dann aufgrund dieser bereits ausgewählten Farben zu Silber tendieren... einfach noch als Tipp... _____________________________________ Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010
|
|
|
|
|
|
|
1 2
|