| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm
 1 2 3 4 5 6
29.03.12 10:48
Proeschu 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

@Jusi
Bei uns hatte mein GG und sein Trauzeugen ein Anstecker (GG mit der gleichen Rose wie ich im Strauss, sein TZ mit der gleichen Rose wie der Strauss von meiner Trauzeugin)

1. & 4.6.2011

29.03.12 10:53
Trollkjerring 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

@jusi

Bi ois hät min GG und beidi TZ än Astecker, s isch au für mini TZ praktischer wenn sie en Asteckär hät als es Strüssli oder äs Armbändeli, was ich zwar au no schön gfundä het. Das mit dä Väterä han ich mir au no überleit gha, findi au no ä schöni Idee.

Wedding Date: 19.05.2012

29.03.12 10:57
jusi 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

villä dank für öichi mäldigä... i ha ebä au immer dänkt gg und tz ä astecker und tz und ig ä strüssli...

mi mami het mir jetzt grad gsäit, dass es früähner eher so gsi isch, dass alli gladänä gescht ä chlises asteckerli kha häi drfür het mä käini namensschildli kha... das fänd ig irgendwiä au no schön... meeensch, so vill sachä zum entscheidä

29.03.12 11:04
Proeschu 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

@Jusi
DAS esch secher öppis ganz schöns, aber au chli en Choste-Frog!

1. & 4.6.2011

29.03.12 11:05
Piratenbraut_77 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

Hoi Jusi

bei uns bekommen auch die Väter Anstecker. Da mein Paps mich in die Kirche führt, möchte ich diesen für ihn. Und Schwiegervater im Sinne der Gleichbehandlung....wäre sonst etwas gemein und die Floristin meine, dass es auf den Fotos besser aussieht...aber wahrscheinlich wollte sie mir den nur verkaufen (aber so teuer ist der Anstecker ja nicht).

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***

29.03.12 11:08
Trollkjerring 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

@jusi

Findi au ä schöni Idee für all Gäst en Astecker. Ja gäll, so viel Entscheidigä! Mir sind das ebä gestär bim Florist go bespräche xi und dänn sind au so viel Frage cho, bin fast chli überforderät xi. D Floristin hät dänn gmeint, sie chämi sich vor wiä i derä Werbig mitem Kaffi, chum hät dä Typ ä Frag beantwortät chund scho diä nöchst und dä Schweiss lauft ihm nur so abe.

Wedding Date: 19.05.2012

Zuletzt bearbeitet am 29.03.12 11:22

29.03.12 11:12
Piratenbraut_77 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

@Entscheidungen

Komme mir auch oft vor wie in der Kaffeewerbung und kaum hat man sich in der einen Sache zu einer Entscheidung durchringen können, kommt schon die nächste...
Gut, dass ihr das versteht und auch so erlebt. Um mich herum versteht das (fast) keiner - nur die, dies es auch schon mal mitgemacht haben. Aber zum Glück sind es ja Luxusprobleme

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***

29.03.12 11:20
Trollkjerring 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

Piratenbraut_77:
@Entscheidungen

Komme mir auch oft vor wie in der Kaffeewerbung und kaum hat man sich in der einen Sache zu einer Entscheidung durchringen können, kommt schon die nächste...
Gut, dass ihr das versteht und auch so erlebt. Um mich herum versteht das (fast) keiner - nur die, dies es auch schon mal mitgemacht haben. Aber zum Glück sind es ja Luxusprobleme

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***

Hehe, ja isch amig schön zghöre, dass mer nöd allei isch. Säg nüt, wenn das nöd so wär und ich jedä Tag so Entscheidigä müässt träffe, hettis glaub langsam xeh.

Wedding Date: 19.05.2012

29.03.12 11:39
cutebride 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

Diä Kaffiwerbig isch e super Beschriebig wiäs eim gaht bi dä Hochziitsplanig

Ha gar niä drüber nadenkt dass eusi TZ's au en astecker bzw. strüssli chöntet becho... hmm denket ihr nöd dass mini TZ susch schochli viel zum träge het (täschli und so) und s'drum chli blöd wär? het öpper erfahrig?

.:wedding date:. 29. September 2012

29.03.12 11:47
Trollkjerring 

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

@cutebride mini TZ isch mitcho und hät dänn vo sich us xeit, sie hegi liebär en Asteckär, dass sie dänn d Händ au frei hät. Miteme Strüssli dänki, chas guet si, dasses dänn chli zviel wird mit Täschli usw.



@Piratenbraut_77 häsch mi etz gad zum Nachädänke bracht, wäg dä Väterä. Ich glaub mir lönd das au no machä. Findi doch au no ä schöni Idee. Min GG hät gmeint, öb mer dänn für d Müätterä au gad no än Asteckär händ wellä mache. Was meinet ihr? Ich weiss nöd, öbs dänn fast zviel wird...

Wedding Date: 19.05.2012

Zuletzt bearbeitet am 29.03.12 11:48

 1 2 3 4 5 6
Brautstraussmässig   Piratenbraut   Brutstrusswerfe   Entscheidigä   Bräutigamm   namensschildli   Hochziitsplanig   Armband   Taruzeugen-Assistentin   Anstecker   Wedding   Gleichbehandlung   Blumenanstecker   Strüssli   Blumen-Armbänder   Entscheidungen   September   Inspirationsbilder   sympany-wärbig   Strauss