| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Anstecker für Gäste
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 25
14.03.12 10:17
angiyves 

Re: Anstecker für Gäste

jusi:
hi mädels

so, wieder mal ein bildchen von mir... meine bastelversuche...

Boah, jetzt aber! Die sinn jo suuuper! Ha scho Angst becho wäg Dim Facebook-Itrag

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

14.03.12 10:23
Proeschu 

Re: Anstecker für Gäste

@Jusi

Jep, de ganz Ufwand för nüd... aber es esch super gsi so, es hed niemert gstört. Aber mer send au nome en Drittel vo oine Gäscht gsi.... denn esch das es bitzli eifacher.

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

14.03.12 10:46
saerli 

Re: Anstecker für Gäste

esch es sehr blöd, wenn mer kei Namensschildli het?
i selber has ebe ned so gern, wills z.B. em Kleid chan schade... (mer esch das ebe mol passiert woni es fiins Sidekleid agha ha........). Ohni Schildli findis eifach schöner und viel Gäst nach paar Stund die Astecker oder Kleber sowieso wieder abnämed. Klar hets au Vorteil, wenn dGäst agschriebe send. Aber die meiste kenned sich ja sowieso scho.
Mini TZ wet ebe unbedingt Namensschidli, aber ich ned... Jetz münd mer en Lösig finde ;)


°°°22. September 2012°°°

14.03.12 10:57
cutebride 

Re: Anstecker für Gäste

@saerli,

ich verstah dich guet, mir gahts nämli ähnlich!! ich find eigentli au nöd dass es unbedingt nötig isch.. mini TZ het aber gseit dass di einte gäst sich den chli "spezieller" fühlet wil das zeigt dass sie nachene no zum ässe iglade sind ha ja nochli zit zums mir überlegge aber falls ihr den en lösig gfunde hend würds mi no wunder ne

.:wedding date:. 29. September 2012

14.03.12 10:59
soraya1 

Re: Anstecker für Gäste

Hallo saerli
Mir werdet au ke Namensschildli ha. Vor allem will is nid schön find uf de Föteli u wen en Gast es Chleidigsstück ahet wo sich farblich mit em Astecker bist. Zudem hani jetzt nie erlebt das es würkli en Unterschied gmacht het.

Mini Bridemaid het au unbedingt welchi welle (vor allem wil sis nur so kennt). Mir he den eifach gseit das mer das nid möchted und damit isch es beendet gsi.
Wiso möcht dini TZ das unbedingt? Nur um für sich t Lüt besser usenand halte z chöne oder het sie en bestimmte Grund? Evt chasch du ire ja vo de wichtigste Lüt Föteli zeige, dass sie weis wer wer isch.
Sie chönt ja au t Lüt nach Föteli afroge u us dene den gad no es chlini Überraschig für eu mache.




September 01, 2012 we will walking down the aisle
and July 13, 2012

14.03.12 11:04
soraya1 

Re: Anstecker für Gäste

@cutebride
T Abegäst nutze die Chance natürli um sich zerst mal unterenand kennezlerne, was ja schön isch.
Das mit em "speziell" fühle het aber au en Nachteil. So dü sich bim Apero definitiv 2 Gruppe bilde u t Aperogäst chönte sich au chli unwichtig vorcho.
Den chunts sicher druf a wie gross die beide Gruppe sie. Wen 50% oder me nur zum Apero glade werde, fühle sich die sicher weniger usgschlosse als wen nur 10 nur Aperogäst sie.


September 01, 2012 we will walking down the aisle
and July 13, 2012

14.03.12 11:04
Cylli81 

Re: Anstecker für Gäste

Für Trauzüge isch es eifacher wenn Gäst Namenstäfeli hend.
So chönts Abig-Gäst vo de nur-Apéro-Gäst besser unterscheide. Z. Bsp. wenn sie denn alli Abig-Gäst müend zämetrommle für Wieterfahrt zu de Abiglocation.

Als ich Trauzügin gsi bin, hani das no gschätzt. Meh chan ja nöd die ganzi Gsellschaft kenne.

semper fidelis - 02.06.2012

14.03.12 11:06
saerli 

Re: Anstecker für Gäste

ja es "hebed" die gladne Gäst vom Obig natürlich vo de Apérogäst ab. Aber das esch ja ned notwendig. Im Gägeteil, sust händ die einte denn sGfühl "waaaaas, die dörf am Obig debiii sie und ich ned???"

I glaub mini TZ möchtis vor allem, damit sie dNäme het, will sis z.B. für dFotosessions ev. brucht. Sie get sech so Müeh und das freut mich extem :) Aber es sell so sie wie mer eus das wünsched und ich glaub es goht au guet ohni dNamensschidler.

Bin froh, bin ich ned allei met mine "Sorge".

°°°22. September 2012°°°

14.03.12 11:07
saerli 

Re: Anstecker für Gäste

Cylli81:
Für Trauzüge isch es eifacher wenn Gäst Namenstäfeli hend.
So chönts Abig-Gäst vo de nur-Apéro-Gäst besser unterscheide. Z. Bsp. wenn sie denn alli Abig-Gäst müend zämetrommle für Wieterfahrt zu de Abiglocation.

Als ich Trauzügin gsi bin, hani das no gschätzt. Meh chan ja nöd die ganzi Gsellschaft kenne.

semper fidelis - 02.06.2012


Das chani guet novollzieh. Aber eusi Obiggäst wüssed wenn sie wo münd sie. Vo dem her sets kei Problem geh. Und ebe, die meiste kenned enand sowieso scho.

°°°22. September 2012°°°

14.03.12 11:08
Seechind84 

Re: Anstecker für Gäste

@saerli: Also wenns viel Lüt sind, wo sich underenand nöd kenned, find ich Namensastecker (öb jetzt mit Nodle oder Magnet isch es Thema für sich) no guet. Ich bin so selte schlecht im Name merke und bi mir heissed denn eifach alli hey du..
Binnere chlinere Gsellschaft oder binere Gsellschaft wo sich grösteteils underenand kennt chans au überflüssig si.. Das muesch du selber beurteile.

Mir werded Astecker ha, eifach well sich die beide Familiene überhaupt nid kenned. Usserdem isch es in Dütschland nid unbedingt so üblich en Apero z'mache und es isch denn für d'TZ eifach zum d'Lüt noch em Apero z'trenne. (Alli mit Astecker gönd wieder ist Resti und für alli ohni isch es denn fertig)

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 25
Magnete   September   Unterlagsscheibe   Reiseübelkeitstabletten   kostenloser-Versand-Aktion   Namenstäfeli   einfach   Anstecker   gemacht   heiraten   Verliebt   Schmetterlings-Anstecker   supermagnete   wirklich   Herzschrittmacher   preisleistungsverhältnis   Unterlagsscheiben   bestellt   Wäscheklammern   Herzschrittmacher-Träger