| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Anstecker für Gäste
 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 25
14.03.12 11:08
Proeschu 

Re: Anstecker für Gäste

Ich dänke, es chonnd scho no druf a, wie gross dass dGsellschaft am Obig esch... oisi Namenstäfeli (womer jo am Schluss glich ned brucht händ) hani äxtra met Klemmerli gmacht, dass dKleider ned kaputt gönd... (bide Manne so, dasses bide Brust-Täsche chönnd here mache ond bide Fraue so, dasses entweder am Kleid oder am Träger fescht gmacht hätti chönne werde)

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

14.03.12 11:10
saerli 

Re: Anstecker für Gäste

Proeschu: Das met de Klämmerli hani mer au öberleit und es wär glaub die einzit Art wie ichs mer chan vorstelle, falls mers den doch mached.

Mer send am Obig um di 50 Persone, wovo scho fast dHälfti mini Familie esch...

°°°22. September 2012°°°

14.03.12 11:12
nimbini 

Re: Anstecker für Gäste

@saerli, also mir händ au kei namensastecker gha, wil ich stahn absolut nöd uf die dinger! 1. find ichs meistens hässlich und 2. chostets viel zyt und ufwand für das, dass es nachher dehei bi de meischte im chübel landet.... darum, das geld und de ufwand chan meh sich spare....

guet, mir händ s'glück gha, dass mini trauzügin die meischte gladene gäscht sowieso scho kännt hät und sich au viel gäscht unterenand scho kännt händ! und die wo sich nöd känned, händ ja es muul zum fröge, wie de ander heisst.... ich finds also absolut keis muss und würds jederzyt wieder eso mache...

lg nimbini

14.03.12 11:15
cutebride 

Re: Anstecker für Gäste

nimbini, danke für dini wort :) irgendwiä hani immer sgfühl gha dass es chli komisch isch wemmers nöd macht aber so überlegg ich mir das uf jedefall nomal! ich tendiere ehnder dezue s'nöd zmache. au us em grund wo d'soraya gschriebe het weg dä chleider.

.:wedding date:. 29. September 2012

14.03.12 11:16
saerli 

Re: Anstecker für Gäste

i fende jo die no herzig... die chönnt mer den ebe ergendwo dra chlämmerle.

aber für de Name hets vellecht chli zwenig Platz :(

http://kissloud.ch/de/vintage-rose-elfen...ooden-pegs.html



°°°22. September 2012°°°

14.03.12 11:17
saerli 

Re: Anstecker für Gäste

Mer esch es au lieber ohni... aber mini TZ kennt die wenigste. Daher verstoh ich eres Argument. Aber i möcht halt glich wenns goht lieber kei Namenstäfeli...


°°°22. September 2012°°°

14.03.12 11:20
cutebride 

Re: Anstecker für Gäste

saerli, diä gsehnd würkli herzig us! falls es vom name her nöd platzt het chöntsch au es zweits herzli nebetzue chlebe und det de name druf due (hani andere hochziit so gseh gha).

da wär es bischbil wo chasch chaufe wo den ähnlich wür usgseh:
http://www.etsy.com/listing/65374419/25-...ding-favor-tags

.:wedding date:. 29. September 2012

14.03.12 11:31
nimbini 

Re: Anstecker für Gäste

@cutebride, isch doch gerngscheh! han nur mal welle säge, dass es also würklich au ohni gaht.... und meh wird nöd komisch agluegt! ich bin ja immer no de meinig, dass jede a sinere hochzyt dörf das mache, wo er will! ich meine, d'trauzügin muess ja au, wänn sie d'lüüt nöd kännt und die namensschildli muess verteile, die nach em name fröge.... und sie chan ja au eifach so d'lüüt nach em name fröge, trauzügin isch ja immer öpper, wo eim nöch isch und dänn hät d'bruut de tz sicher au scho was verzellt vo dere person und dänn chan meh sich die au merke.... und meistens kännt e tz ja en grossteil vo de gsellschaft....

14.03.12 13:08
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Anstecker für Gäste

Also ich muss nimbini recht geben. Wir hatten auch keine Anstecker für die Gäste und es hat wunderbar funktioniert. Ich bin im Nachhinein froh, dass wir keine hatten. Selber find ich die Dinger unpraktisch und für die Frauen (wenn sie in schönen Kleider kommen usw.) einfach doof, zum Befestigen. Zudem hätte ich sie wohl selber gebastelt und so konnte ich die Zeit in etwas anderes investieren. Und es hat niemand von unseren Gästen diese Dinger vermisst!


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

14.03.12 13:26
saerli 

Re: Anstecker für Gäste

Gut, nun kann ich mit gutem Gewissen sagen, dass wir auch keine haben werden. Ich hoffe meine TZ hat Verständnis dafür.

Grüessli

°°°22. September 2012°°°

 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 25
heiraten   preisleistungsverhältnis   Verliebt   Unterlagsscheiben   supermagnete   September   gemacht   einfach   Reiseübelkeitstabletten   Namenstäfeli   kostenloser-Versand-Aktion   Schmetterlings-Anstecker   Wäscheklammern   Magnete   Anstecker   Herzschrittmacher-Träger   Herzschrittmacher   bestellt   wirklich   Unterlagsscheibe