Anstecker für Gäste |
|
1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 25
|
|
|
|
|
14.03.12 11:15
cutebride
|
Re: Anstecker für Gäste
nimbini, danke für dini wort :) irgendwiä hani immer sgfühl gha dass es chli komisch isch wemmers nöd macht aber so überlegg ich mir das uf jedefall nomal! ich tendiere ehnder dezue s'nöd zmache. au us em grund wo d'soraya gschriebe het weg dä chleider.
.:wedding date:. 29. September 2012
|
|
|
|
|
14.03.12 11:20
cutebride
|
saerli, diä gsehnd würkli herzig us! falls es vom name her nöd platzt het chöntsch au es zweits herzli nebetzue chlebe und det de name druf due (hani andere hochziit so gseh gha).
da wär es bischbil wo chasch chaufe wo den ähnlich wür usgseh: http://www.etsy.com/listing/65374419/25-...ding-favor-tags
.:wedding date:. 29. September 2012
|
|
|
|
14.03.12 13:08
PrinzessinNnicht registriert
|
Also ich muss nimbini recht geben. Wir hatten auch keine Anstecker für die Gäste und es hat wunderbar funktioniert. Ich bin im Nachhinein froh, dass wir keine hatten. Selber find ich die Dinger unpraktisch und für die Frauen (wenn sie in schönen Kleider kommen usw.) einfach doof, zum Befestigen. Zudem hätte ich sie wohl selber gebastelt und so konnte ich die Zeit in etwas anderes investieren. Und es hat niemand von unseren Gästen diese Dinger vermisst!
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
|
1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 25
|