Das sind no üsi Namensastecker, die mitem wisse Rösli sind vo GGs Site, und die grüene vo miner Site. Befestiget werdeds mit Magnet. Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!
Marie:Wow Bellastella. Deine Anstecker find ich meeega schön. Vorallem die Idee mit den zwei Mäscheli ist super.
Bravo!
Meine Anstecker Magnete die ich bei Supermagnet bestellt habe sind heute angekommen. Bin sehr zufrieden, hält tiptop
Wir heiraten am 18.8.2012
Merci Isch ä Zangegeburg gsi bis mer gwüsst händ was mer wänd und dänn gfunde händ was mer bruched. Aber s Resultat findi au cool. Ja mir händ au d Magnet det bstellt, und hine as Herz hämmer unterlagschibli gmacht, hebt super! (bis jetzt )
Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!
@Proeschu: ich han die Rösli scho vor uuurzite mal bi butinette bstellt, ganz am afang vom organisiere, und schlussändlich ämmers würkli no guet chöne bruche. üsi familie känned sich ebe gar nöd gägesitig, drum hämmer das no ä gueti idee gfunde
Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!
Wow, die sind super schön bellastella! Habt ihr die selber gemacht oder irgendwo bestellt? Oder einen Teil bestellt und einen Teil selber gemacht (z.b. die Namen angebracht)?