| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Antworten - Einladung
 1 .. 4 5 6 7 8
18.01.10 13:34
speedy 

Re: Antworten - Einladung

Hey Carmile

Bi üs händs alli gwüsst. Die Gladene Gäscht sowieso, damits sicher nid denn grad id Ferie wänd oder so. Het doch zwei Päärli gäh, wo jetz wäge üs ihri Ferie verschiebed.
Aber au vo de Apéro-Gäscht händs sehr viel scho gwüsst. Ich ha am 19.7.09 min Atrag griegt, und am 05.08.09 mim Liebschte uf de Geburtstag unseri Homepage gschänkt. Mir händ si grad a däm Tag denn au uf unser Profil im Facebook glade, und do hets natürlich grad Kommentär ghaglet. Mir händ denn au no so Visitechärtli mit üserem Datum, de Adrässe und em Link vo de Homepage druf gmacht und die denn agfange verteile. Mir händ immer e paar im Portemonnaie und sind scho paar mol froh gsi drum.
Würklich überrascht isch bi uns sowieso niemer gsi, obwohl mir erscht guet zwei Johr zämme sind. Es isch im ganze Dorf und au i de Familie und im Fründeskreis klar gsi, dass es nur no e Frog vo dr Zit isch, wenn dass es denn mol bekannt gmacht wird.

18.01.10 13:46
Carmile 

Re: Antworten - Einladung

aber gell speedy, isch sicher es tolls gfühl gsi uf facebook die page zveröffentliche, nöd? i weiss no seeehr gnau, wo i in malibu beach de atrag becho han, däno mine eltre und schwö hei aglüte han id schwiz und sofort bi mine verwandte ide usa is internet bin und uf facebook de beziehungsstatus gändert han. noch glaub füf min. sind di erste froge cho :-) bin döt glaub zwei tag nur im internet ghange und han mi gfreut wie es chlises chind.

vode apero gäst wüsset nonig all dass iglade sind, do bini also nomol gspannt uf es paar überraschti antworte. aber jo, mit de andre hend mers natürli au abgsproche damit möglcihst viel chönd cho. und bi üs im juli isch denn gad no fuessballzit und es paar sind in afrika, isch absproch scho wichtig gsi.


Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich

18.01.10 13:52
speedy 

Re: Antworten - Einladung

Jo, isch würklich es wahninnigs Gfühl gsi. Und mini Freud isch no gstiege, wo denn alli die tolle Reaktione uf unseri Homepage cho sind. Aber ebe, au die immer wieder neue Kommentär uf Facebook sind ächt luschtig gsi. Und ich ha denn au e paar Fründschaftsafroge griegt vo Lüt wo min Liebschte kenned. Hani au no witzig gfunde.

Mir händ üsi Hochzit genau wäge däm im April: Eine vo unserne wichtigschte Gäscht isch im Juni in Afrika.

02.02.10 10:37
cuenca 

Re: Antworten - Einladung

Mir sind momentan am Iladige vorbereite, aber wüssed nonig, wenn mir die selled uselah... Die einte vo Eu händ sie 6 Monet im Vorus, anderi 3 Mönet... was rated ihr ois? mir werded e churzi ameldefrischt mache, max. 30 Tag, schuscht verleged d'lüt das nume wieder! (muesch sowieso bi de einte nahfröge)

Apropos Marke: Mer chan die Sondermarke au im Internet bstelle (egal weli) unter Philatelie uf de Post-Homepage. Es gid au verschiedene spezielli Philatelie-Poststelle, die eint isch in Züri und det händs e grossi Uswahl...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

02.02.10 13:58
Dee 

Re: Antworten - Einladung

also mir werdeds es halbs jahr vorher useschicke.... und au ameldefrist 30 tàg.
chan mir bitte mal öpper de link schicke zu dene herzlimarke? hans nid gfunde.... :(

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

02.02.10 13:59
peja 

Re: Antworten - Einladung

hi cuenca

mer händ 6mönet vorher diladige verschickt, dä händ sie 30tag ziit gah u so wüsset mer das 5mönet vorher.. viel händs aber scho vorher gwüsst, das mer hürate isch also nid sooo ne grossi überraschig gsi.. i finds so super, dä weiss mer das scho chli wegem wiitersplane..

gruess

02.02.10 14:09
tinkerbell

nicht registriert

Re: Antworten - Einladung


aso mer hend üsi chärtli geschter abgscheckt. aso zemli gnau 5 mönet vorem hochzig. die gladne gäschte chömet si höt per a-poscht öber, die andere per b-poscht de morn oder öbermorn - je noch schnäppeposcht ;-) mer hend aber ke amäldefrischt denne. die meischte dönd e grad alüte oder üs druf aspräche ond danke förs chärtli. de chamer de grad so näbebi froge öb si ou chömed. ha no nie en amäldefrescht gseh be dene chärtli woni bes etzt öbercho han. ah ond, be üs hends nor dfamilie ond trouzüge gwösst das mer hürote. före räschte esches auso en öberraschig...

wäg de marke. ech ha öber webstamp säuber marke kreiiert. esch ganz eifach ond onkompliziert. ha üsi zwe schmätterling as motiv gno. ech ha denn die marke of transparänti etikette drockt. hett aso super usgseh well d'adrässe ou met transparänte etikette druf kleibet send.

gruess tink

***3. Juli 2010***

02.02.10 14:11
cuenca 

Re: Antworten - Einladung

Das tönt au guet :-) mir händ ebe d'marke scho und mir händ ois lang überleit ob a oder b poscht... da mir aber gfunde händ, dass d'marke vo de b-poscht besser zu oisem farbkonzept passt, mached mirs mit b-poscht... hauptsach e schöni marke

@ dee: hans der per pn gschickt...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

02.02.10 14:15
chloro 

Re: Antworten - Einladung

Mir hei üsi Chärtli ar Wiehnachte de gladne Gescht persönlech verteilt. De agere ir Autjohrswuche gschickt oder o verteilt. Die gladne Gescht ehimer gschribe si söuisech doch bitte bis Ändi Februar aa oder ab mäude. Die meischte heisech gad wosi s Chärtli gse heii, agmäudet.Mir hei auso es haubs Johr vor der Hochzyt d chärtli gää und bis 4 Mönet vorhär müessesisech amäude. De heimer när no gnue Zit mit witerplane

02.02.10 14:23
Dee 

Re: Antworten - Einladung

hi Cuenca

Danke vielmal! bin au scho uf dere siite gsi, aber Herzli gsehn ich glich no kei.....

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

 1 .. 4 5 6 7 8
eigenen   Pfarrskirche   Aktivierungscode   Franziska   Hochzeit   Antworten   heiraten   Anmeldefrist   einfach   Steigerungsmöglichkeit   Restaurant   Ansichten   Philatelie-Poststelle   Fründschaftsafroge   Save-the-datekarten   Einladungen   Grüessli   wellnessbehandlung   Einladung   Kirchlich