| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bildersammlung Einladungskarten
 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43
27.02.13 15:49
himbeer 

Re: Bildersammlung Einladungskarten

oh sonne 13, mir händ au s zivile am 13.9.13 :-) und s fest denn ein tag später.

27.02.13 20:24
eve9 
Re: Bildersammlung Einladungskarten

wow, mit eme sälber gsungene Lied! und d Iladige gsänd super us! Hammer!!! i glaub wenn ich würd singe, würd niemert cho!!!

Elea: Richtig, i heisse Eveline, aber d Kollege rüefe mir alli eve. Und s 9 isch ebe füre September, welli denne Geburi han. Hahaha, en Profi-Brut allwäg ned, aber bestimmt en seeeeeeeeeeeeeeehr inspirierti Brut!

27.02.13 20:47
sonne13 

Re: Bildersammlung Einladungskarten

hey himbeer, kuuuhl - denn bstell ich demfall grad für friitig UND samstig tolls wätter

28.02.13 14:52
himbeer 

Re: Bildersammlung Einladungskarten

haha unbedingt! vorallem für de samstig... händ eigentlich gern welle dusse fiire.

16.03.13 17:50
MsJenaya 

Re: Bildersammlung Einladungskarten

So das wär no üsi Iladigskarte. Hinde steit no Ort und Datum und dAmäldefrist. Alli Details hani imne ABC unterbracht.

Ds Strassdings ide mitti hani uf Etsy bstellt gha

Datei-Anhänge
Foto-1.jpg Foto-1.jpg (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 107 kB

16.03.13 17:59
kleinefeder 

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Wow... gseht mega schön us... Ich han mir mol es Wili lang au überleit, öb ich nöd glich sowas mit eme Bändeli und somene Strassdings mache möcht. Eigentlich hani immer mit Bändeli wölle schaffe, schlussendlich chunts halt glich immer andersch use, als me denkt und ich bi so au mega zfriede. Mol luege, öb ich bi mim Entwurf blibe :D
Das gfallt mir aber mega guet und gseht u edel und schön us. Gell Du häsch gseit gha, Du hegsches nöd selber wölle schribe unds drucke loh und denn no fertig zeme baschtlet. Ich e voll schöni und spezielli Schrift...

16.03.13 20:08
MsJenaya 

Re: Bildersammlung Einladungskarten

@kleinfelder genau. i ha eifach ned eso ne schöni schrift und es hät dIladig ruiniert. I ha de uf dafont.com die Schrift gfunde und dänkt, dass die guet zum Stil vom Chärtli passt.
Freut mi wes dr gfallt. I ha ou mega freud.

17.03.13 12:18
chickpea 

Re: Bildersammlung Einladungskarten

@ MsJenaya euchi Charte findi superschön, so fin, schlicht und feschtilich. Vo wo hesch denn die schöni Sptze?

18.03.13 08:16
MsJenaya 

Re: Bildersammlung Einladungskarten

@chickpea Die hani im Bastelzentrum in Bern kouft. dUswahl isch ned eso gross aber sie het glängt für mi.

20.03.13 09:57
Sue87 

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Das isch üsi Iladigskarte fürs Grilliere nachem Zivile das Jahr.
Ds kirchleche Fescht fyre mer de im 2014;O)

d Karte heimer i Couverts ta mit ganz vilne Schmetterlings-Konfetti womer vorher usgstanzt hei

Datei-Anhänge
für Smartphoto Kopie.jpg für Smartphoto Kopie.jpg (70x)

Mime-Type: image/jpeg, 164 kB

 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43
Bildersammlung   wirklich   einladung   Einladungen   heiraten   Zuletzt   September   gefällt   einfach   angiyves   Einladungskarten   Forever   bearbeitet   gemacht   Tomorrow   Zeremonie   Einladungskarte   Oktober   gefallen   Ziviltrauung