| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautstrauss- Farbe und Blumen?
 1 2 3 4
12.08.09 07:37
silver83 

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

also, drum gots jo wägä dä chärtli
ich will au gärn, dass alles chli zämä passt und im sep. will afangä mit bastlä und mit papier ichaufä und so. wie schärtli söll usgsie weiss i scho. will es sw foti druf chund ischs au nid zproblem wägä dä farbä, er wür den alles passe. aber imnä johr söll sich diä farb den au dur di ganz deko witerzüchä, also au bi dä bluemä.
bi minem chleid sind au 2 farbe dinä, ivory und den no so en milchkaffiton. blau tönt sehr geut bi dä blüemli, aber den isch doch chli "chald"? würen ihr nid lieber no en warmä ton dri neh?



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

12.08.09 07:47
Inessa

nicht registriert

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

mir persönlich würde blau nicht gefallen, dann lieber ein lila- oder fliederton (oder so wie ich altrosa). im herbst kann ich mir aber auch gelb oder orange gut vorstellen. da mussst du mal in dich gehen denn die farbe muss zu dir passen. ev. auch mal schauen was für ein typ du bist (sommer, frühling etc.) und danach gehen?

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

12.08.09 07:53
silver83 

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

flieder wött i sowiso dri ha, wägem chleid vum trauzügin, den no en cremeton oder wiis. ich hänge aber chli bir 3tä häng i no es chli. mier wür orange au no guet gfallä, aber passt das den zämä, flieder, oragen und wiis. chli grüens häts jo meisens au no umä?
ich will jo nid en fasnachtsstrus



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

12.08.09 08:00
Piglet 

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

Auso orange ond flieder passt minere Meinig no ned wörkli zäme...
Hm, creme ond flieder wär auso gsetzt. Eigentli wördi mocca derzue gar ned schlächt fende. De wörds ou super zo dim Chleid passe. Ond die Kombination wär sehr edel ond elegant ond chöntsch ohni Problem ou i de Chärtli omsetze (ond rästlechi Deko). De wär dr Struss ou ned so "chalt" sondern hät no en warme Ton denne. Chasch jo mau met Farbcharte oder so usprobiere wie der die Kombi gfaut. Flieder wär e däm Fau denn öichi Akzentfarb.
Bruni Blueme gets aber ev. chöntsch die Farb ou eifach z.B. met emne Band i Struss integriere?

Es zarts Gäub wie d'Inessa vorgschlage het wördi ou no schön finde. Rächt frösch ond eher früehligshaft. Wär aber ned onbedingt en warmi Farb.

Mer händs ebe omgekehrt apackt. Zerst d'Farbe bestimmt, denn d'Chärtli gmacht ond jetzt beni ou am Brutstruss ond Blueme ussueche. Mer händ creme, brun ond orange.

12.08.09 08:06
Inessa

nicht registriert

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

@silver - mach nicht zu viel rein, weniger ist oft mehr. ich würde nur flieder und creme oder orange und creme oder so nehmen.

wir haben übrigens zuerst karten etc. gemacht und dann die farbe bestimmt. aber ich wusste dass ich so im pastelligen bereich von lila und rosa bleiben würde.


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

12.08.09 09:42
silver83 

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

es geht mier auch um die karten, die möchte ich im nächsten monat anfangen zu basteln. aber ich möchte nicht farben nehmen die im brautstrauss dann scheusslich aussehen, oder es keine blumen gibt dazu. der gedanke im milchkaffeebänder und zartgelben blüten gefällt mier sehr gut und ich kann mier das super für die karten vorstellen! ich glaube das ist es

Danke viel mol



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

12.08.09 10:21
Piglet 

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

De hei mer auso chöne witerhäufe
Denn probiersches mau met möuchkaffi, zitronegäub und flieder? Fendi sehr en schöni, eleganti ond ou ned so alltäglechi Kombination. Ond met dene Farbe chasch secher schöni Chärtli kreiere.

Bhaut eifach em Hinterchopf, dass em Oktober nöm sooo vöu Blueme Saison händ (kenne das, mer hürote jo ou em Oktober). Esch denn je nachdäm en Chostefrog.

12.08.09 10:55
silver83 

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

ja, ich findä diä kombi au sehr schön! mit em zitronägelb wer mier glaub nid in sinn cho, und uf die milchkaffibrunä bänder chan sie den gad perlä ufzüchä... das würd sicher en schönä struss und au es schöns chärtli

ja das mit em priis sich so ä sach, han mol gnueg butgetiert...hoffä es langet

aber dankä viel mol eu 2!



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

12.08.09 14:26
Nadine123 

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

Au jo Bidermeier-Struss wird bi mir vermutli au... Vor allem wenns Kleid eher Romantisch isch...
Also, i ha emol so inere Deutschen Zeitschrift ******style. Isch Titelblatt en geniale Strus gseh. Mit grosse Rose eifach i verschiedene Pastellfarbe. Dä hät mir genial guet gfalle... I wör wenn i di wär emol uf diä Hompage go luege...

12.08.09 14:47
silver83 

Re: Brautstrauss- Farbe und Blumen?

ja ich han im internet u viel stüss scho agluegt, leider weiss i etz au gar nid welles heftli du meinsch

aber ich lueg mol, vilicht zeigt sie mier no öpis anders wo schön isch. ich will dä struss unbenigt tröchnä lo, han au no diä 2 wo ich näbetgängerin gsi bin und dä vum zivilä aber sertigi mit "gehänge" dra gfallen mier nid so guet und diä mit dä langä grässer noch undä sind au wunderschön, aber das chan i jo den nienets ufstellä (kei vasä für setigs)

drum denk i in drichtig biedermeier... aber dankä viel mol nadine123



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

 1 2 3 4
milchkaffibrunä   hochzitsheftli   wahrscheinlich   grundvorstellungen   Bidermeier-Struss   Brautsträusse   Brautstrauss-   milchkaffeebänder   Sonnenblumenthema   milchkaffiton   Sonnenblumen   Schlussendlich   fasnachtsstrus   flieder   früehligshaft   verhürotet   biedermeier   brautstrauss   näbetgängerin   zurechtgeschnitten