| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
eigene Website gestalten
 1 .. 4 5 6 7 8
05.01.12 10:01
nimbini 

Re: eigene Website gestalten

hey angiyves, wir haben unsere homepage auch auf ichwuensche.ch gemacht! finde, die haben ganz tolle vorlagen und wir haben nur komplimente dafür bekommen! ich habe stuuuunden aufgewendet, um diese zu füllen, aber es hat mir riesig spass gemacht.... sieht auch bei euch echt toll aus!

lg nimbini

05.01.12 10:18
livipivi

nicht registriert

Re: eigene Website gestalten

wir auch Nimbini finde die Seite auch mega toll

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.01.12 10:52
angiyves 

Re: eigene Website gestalten

Dankeschön Ihr Liebe. Hani nit so drmit grächnet dass si Euch gfallt will si jo nit so klassisch isch. Aber zu de Phöteli und em Fescht und uns passt halt nüt anders

Mir hänn jetzt doch no 30.- zahlt, damits bi www.angieundyves.heiraten.ch blibt.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

05.01.12 10:54
nimbini 

Re: eigene Website gestalten

wieso nöd so klassisch? eusi hät ziemlich genau so usgseh? sind ja meh oder weniger standard bi ichwuensche.ch! händ ihr die bilder sälber gmalt? findi rächt cool.... mir händ eus sogar jetzt nach ablauf vo de homepage no e cd bstellt, damit sie eus doch au so chli no erhalte bliebt.....

lg

05.01.12 11:18
angiyves 

Re: eigene Website gestalten

nimbini:
wieso nöd so klassisch? eusi hät ziemlich genau so usgseh? sind ja meh oder weniger standard bi ichwuensche.ch! händ ihr die bilder sälber gmalt? findi rächt cool.... mir händ eus sogar jetzt nach ablauf vo de homepage no e cd bstellt, damit sie eus doch au so chli no erhalte bliebt.....

lg

Jo eifach halt chli anderscht Jo, die sinn sälber zeichnet- mi Verlobte macht so Sache Jo die CD bstelle mir au

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

05.01.12 12:10
pingu83 

Re: eigene Website gestalten

www.roger-andrea.jimdo.com

ich han eigentli welle das jimdo.com weg ha und es upgrade zahle, aber min verlobti het gmint das sigis nit wert, da mier dr fokus nit ufd HP legend.

jetzt gangi grad mal die andere ga agügsle


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*

05.01.12 12:13
livipivi

nicht registriert

Re: eigene Website gestalten

mega cooli Homepage Angiyves- s Layout isch s glieche wie mir gha hend- so schön
euri Wuffis sind ja oberknuddlig

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.01.12 12:17
livipivi

nicht registriert

Re: eigene Website gestalten

Hey Pingu, au schöni Homepage- krass find ich na das ihr kommuniziered das ihr nach em Hürote afanged z "üebe" das tuet mer ja normalerwies ned verrote, wels mer ja die erste 3 Monät au verlüre chan und das denn psychisch es riese Problem isch wenn immer ali frage, und und wenn isch es jetzt sowiet- bisch scho..., au wenns ned sötti klappe (gott bewahre, aber passiert ja immer öfter) chans u schlimm si wenn denn all immer druf umehacked.
Also söss findi sie super, sorry, bin nur grad echli verschrocke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.01.12 12:29
pingu83 

Re: eigene Website gestalten

Hallo livipivi, danke.

Das mit dem üben ist eigentlich eher als Witz gemeint, da wir ja nach der Hochzeit zuerst 4-5 Monate auf Reisen gehen. Meinst du es kommt zu krass rüber???


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*

05.01.12 12:32
livipivi

nicht registriert

Re: eigene Website gestalten

Also ICH fands jetzt schon noch extrem offen und es gibt sicher Leute die dich dann immer anhauen, ich meine das passiert eben schon sowieso wenn du heiratest- man wird automatisch in den Topf- jetzt gibts e Kinder geworfen. Kenne viele die das hassen das ständig Leute fragen ob sie schon üben und ob sie schwanger sei- wann es denn soweit ist bla bla bla.
Also wir haben ja auch einen ungefähren Plan mit anfangen üben, aber ich sage immer allen, das wir noch weit davon entfernt sind und noch lange kein Stress haben (obwohls der Plan sagt- ca. in einem halben Jahr anfangen) einfach als Selbstschutz

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 4 5 6 7 8
Übernachtungsmöglichkeiten   Benutzerfreundlich   Homepage   wirtschaftsinformatiker   eigentlich   bearbeitet   Hochzeitshomepage   hochzeitshomepages   gemacht   standardvorlagen   gestalten   passwortgschützt   Freundschaft   carmile   Hochzeitswebsite   Auslandsaufenthalt   projectwedding   Hochzeit   gestaltungsvarianten   Website