| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
euer brautstrauss
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 34 .. 54
20.04.10 15:21
Kati7 
Re: euer brautstrauss

Wow Eure Sträusse sehen alle wirklich sehr schön aus.
Ich habe meine Blumendeko bereits bestellt, d.h. mit dem Blumenladen besprochen und alles vereinbart. Mein Strauss wird ungefähr so aussehen, doch einfach mit Margeriten anstatt Gerbera (entschuldigt die Qualität des Bildes, musste es x Mal kopieren bin ja im Geschäft:-).

Datei-Anhänge
HZ Strauss.JPG HZ Strauss.JPG (283x)

Mime-Type: image/pjpeg, 28 kB

20.04.10 15:58
dorina 

Re: euer brautstrauss

Ganz toll Kati!!!


Gruess
dorina

20.04.10 16:54
Snuggers 
Re: euer brautstrauss

Ich hatte auch einen runden Rosenstrauss (siehe Bild) in crème und grün.

Die Tischdeko war ebenfalls in crème und grün gehalten - jedoch nicht ausschliessich mit Rosen.

Ich hoffe, es ist auf den Bildern einigermassen zu sehen.. ;)

Datei-Anhänge
claudia & markus.jpg claudia & markus.jpg (56x)

Mime-Type: image/pjpeg, 105 kB

claudia & markus1.jpg claudia & markus1.jpg (62x)

Mime-Type: image/pjpeg, 181 kB

20.04.10 18:53
seeletaenzli 

Re: euer brautstrauss

@dorina...
ech dänke de struss werd om die 23cm breit si... ned alllzu gross...
chans aber schwär säge... d'lilie hend jo sehr grossi blüete..
han au s'gfühl das die creme-farbige blüete met de perle wonderschön usgsähnd... leider han i kes beld im internet gfonde...
aber bi de florestin hets eis ka... ond es hed wörkli super usgseh.

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

20.04.10 19:54
minzentee76 

Re: euer brautstrauss

bin mer betreffend struss no ned ganz sicher. aber so ungefähr chönnt er usgseh (mit dünne gräsli überzoge)...



Datei-Anhänge
Brautstrauss5.jpg Brautstrauss5.jpg (244x)

Mime-Type: image/pjpeg, 65 kB

17.05.10 10:43
seeletaenzli 

Re: euer brautstrauss

hallo zäme

han mi ganz chorzfreschtig för en andere struss entschede...
han jo onbedengt lilie welle... well ech die blueme eifach liebe... met bronze-farbige perle...
etz hed leider d'florestin ned die rechtig liliefarb chönne uftriibe... entweder sends z'wiss oder eifach z'gälbstechig...
ond noch langem hin ond här ond öberlegge han i mi för en rose-struss entschede... en ronde rose-struss (nor halbchogle) met elfebei/creme-farbige rose... ond zwöschetine die bronze-farbige perle... han au s'gfühl dass das am beschte zo mim chleid passt...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

17.05.10 11:14
happyday 

Re: euer brautstrauss

hei seeletänzli - din nöi struus gfallt mer super. emu so wieni ne mer so vo dim beschriib här vorstelle. aber hät gliich entschide wie du: wenns die richtig lilie-farb nid hed, denn häti au umdisoniert.

ja gäll, üsi strüüsli gönd schoh bald in produktion: i dim fall noh 4 mal schlafe!!!

ich bih ja denn au spannt wie mis strüüsli usgsehd. aber mini variante isch jo nid so rüde schwirig zum mache - halt äifach ungwöhnlich für en bruutstruus.

17.05.10 14:03
seeletaenzli 

Re: euer brautstrauss

ou jo ben rüüdig gspannt... aber han es guets gfühl bim rosestruss....

dis strüssli werd secher top...! also chans mer guet vorstelle zo der ond dim chleid.

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

17.05.10 14:24
tonie 
Re: euer brautstrauss

ich hab letzthin eine ganz tolle floristin gefunden, die sträusse abgestimmt auf euer persönlichkeits-profil macht. also anhand eurer charaktereigenschaften. echt lustig.

googelt mal: blumen mit charakter.
falls ich mich doch noch kurzfristig gegen die handtasche und für einen strauss entscheide, dann will ich den von ihr.

17.05.10 17:17
Venezia 

Re: euer brautstrauss

hallo tonie

..ha grad die typ agluegt...find i no witzig zum Beispiel für en Geburtstag, aber für d'hochzyt würd i mi denn doch nid uf en charakter verloh :-)

frog an alli

machet dir ein oder zwei exemplar vom struus? het bi euch d'brutführerin au en struus, eifach s chleiner model vo dr bruut?

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 34 .. 54
Oktober   irgendwie   Zuletzt   Trauzeugin   gefällt   Forever   eigentlich   einfach   sträusse   Yuhuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   bearbeitet   heiraten   vielleicht   floristin   wirklich   brautstrauss   Tomorrow   gefallen   Strauss   weisse-rosen-etwas-gruenzeugs-strauss