Am zivile hani en Struss in Härzform i de Farb vom Chleid, aber das hani no ned. Ond am Kirchleche hani roti Rose, wöu mi Frönd farbeblend esch hani e Farb welle wo är au gsehd, rosa hät mer au sehr guet gfalle aber är gseht das aus wiss
Da unsere Farben bei der Hochzeit blau & weiss sind, habe ich mich jetzt auch ein wenig beraten lassen und mich umgehört.. Diese würden mir noch gefallen, sind alle mit blauen Hortensien:
Elea ech ha es Lila Chleid jedesmou weni das ah seid är zo mer: Hesch scho weder s Graue vöre gnoh! *gg* Ond ech fende am Schönschte Tag vom Läbe set mer jo die Sache scho gseh wies send! =)
Butterfliege der Zweite gefällt mir besonders gut!
morelia auso ech cha der ungefähr säge was muesch rächne, en Bekannti vo mer macht eus Blume, darum muessi zum Glöck ned met dene Prise rächne, aber sie hed mer gseid e Brutstruss chosti normau ca. 180 CHF, ond för e Zivile ca. 150 CHF, s Asteckeri ca. 40 CHF
ja de zweiti gfallt mer au sehr guet :) weiss nur nöd so ganz was da alles für blueme drin sind.. aber da cha sicher dfloristin wiiterhälfe...
also ich han da d priise vo eusere floristin. die sind nöd ganz so tüür. s chund wie gseit immer ufd blueme und d struussform ah aber da so in etwa d priise:
brautstrauss zivil: ab 60.- brautstrauss länglich gesteckt: ab 120.- brautstrauss mit Orchideen: ab 150.- anstecker Trauzeugen/Bräutigam: ab 12.- anstecker gäste: ab 10.-