Ich würde sagen, es sind Ranunkeln, Rosen und Hortensien im 2ten Strauss. Mir gefällt der zweit letzte am besten, mit den Gerbera. Hab mir auch schon überlegt, blaue Blumen zu nehmen und Hortensien find ich mega schön, aber das Blau würde leider nicht so gut passen. Haben ein dunkleres und ein helleres
Also i ha mi nomol umenstiede. Ha ja zersch eine welle mit Orchidee und Rose aber inzwüsche woti gloub eifach eine komplett us wiesse Rose. So ähnlech wie dä eifach würklech mit ganz wiesse Rose und ned creme:
Ich het für mini BJ gern sörigi strüss.. Wie findet ihr das? T chile sell ebe au mit baby's breath dekoriert wärdä.. (weiss gar nid wie die uf dütsch heisst)
@ sarasina, dä Struss uf em Bild gfallt mer mega, will er so fin isch. Ich bi mit dem Bild und no zwei anderne in Lade gange. Ich han öppis frisches und frielighafts in violett welle wil mini Schue violett gsi sind.
Im Lade hän si denn Gschteck gha wo genau dem entsproche hend. Denn hani so eine halt eifach als Brutstruss bschtellt. Git de Bilder eifach no en fröhliche Farbtupf an unserer Hochzits ischs nämlich chalt und grau gsi (nid dass mi das gstört hätt).
I ha mire Floristin das Bild als Muster gä. Mine wird eso ähnlech eifach mit wiesse Rose anstat creme und mini trouzügin bechunt eine in ähnlecher Form eifach chliner und mit rosa Rose.