| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeitsdeko im Depot/Interio
 1 2 3
06.04.10 07:38
happyday 

Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

hallo carmile,

gsehd auso glunge us üches dekomaterial. passt äifach perfekt zäme, komplimänt. du sötsch äigendlich dekoratörin oder wedding-planeri wärde. ich würd üses fäscht auso ohni mit de wimpere z`zucke i dini händ legge

ha das weekend bi üs dehäi am bode d`tischgrössi abkläbt, es wiises tuech i dere grössi anegläit und ha denn emol de tisch dekoriert, gluegt welli farb serviette am beschte passt usw. glaube chund guet. aber trotzdem, mues noh chlih riife und ufäinisch laufi am morge a üsem deko-zimmer verbih und wäis: genau so mues es sih!

wünsche allne deko-ladies en wunderschöne tag und gniessid die warme sunnestrahle,
happyday

06.04.10 08:11
peja 

Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

carmille; wieder äs kompliment.. äs gseht würkli sehr schön us.. bsunders die chärze u buchs-sache gfallet mer super guet!! mersi viel mal für dfoti!! isch immer wieder schön zgseh, was anderi machet..

viel spass no wietershin!

06.04.10 08:12
peja 

Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

no zwei frage:
- trauuigscherze händ ihr die no speziell verziert?
- sind steiherzli au vom depot?

grüessli u danke!

06.04.10 08:39
sheilyn 

Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

hihi bei mir sah es ähnlich aus. ^^

hier ist ca die HÄLFTE von meiner tisch deco ^^bmusste die sachen noch weiter verarbeiten ^^. das bild ist nur von einem einkauf ^^!
habe noch fast doppelt so viel deco, mit jensten materialien und sachen...
und wie gesagt hab ich sie zu 80% noch weiterverarbeiten, evt sieht es deshalb nach so viel aus.
wobei von diesen kleinen runden gläser die ihr auf dem tisch sieht, habe ich 6 stück gekauft ond von den grossen 2 stück, hatten nicht alle platz auf meinem tisch ^^
ok das kerzengebastel zeug ist von jumbo, aber es ist sehr viel vom depot. :)

moment hab seit gestern einen mac und weiss noch nicht wie ich hier bilder reinstellen kann. foto kommt gleich.
weiss jemand wie man bilder verkleinert auf dem mac? hab hier noch voll keinen durchblick...

naja hoffe es ist nicht zu gross...:

http://j.imagehost.org/view/0177/Diverses_109


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 06.04.2010

06.04.10 10:41
Zerah 
Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

Wow... da sage ich nur wow!!! Sieht echt super aus eure Dekorationen!
Ich bin da noch nicht ganz so wiet. Wir sind zur Zeit auch am planen für unsere Hochzeitsdeko...
Bänder habe ich an einem Rampenverkauf ganz billig ergattert 1kg 39.–. Falls jemand noch etwas braucht, nur zu.
Viele Deko Sachen habe ich bereits, zum Teil auch selber gestanzt bei meinen Eltern... man will ja sparen wo man kann. Könnt ihr mir vielleicht sagen wo genau man diesen Depot/Interio in Konstanz findet? Brauche noch etwas Inspiration. Die gesamte Deko soll in weiss/hellgrün und etwas dunkelgrün werden.

Danke.
lg Zerah

06.04.10 11:10
sheilyn 

Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

http://www.interio.ch/FILIALEN/9f906e002...4da7db2ad0.html

hier findest du evt einen depot in deiner nähe... ;)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

06.04.10 12:45
Carmile 

Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

@zerah: tipp, je schneller du in einen depot gehen kannst, umso besser. bei uns war schon einiges ausverkauft (nach 3 tagen), am wochenende geht sowieso immer viel weg. z.B. wir haben den gesamten gläslibestand gekauft ;-))

der depot ist im Lago Einkaufscenter in konstanz, gleich gegenüber vom seaworld. wenn möglich würde ich unter der woche gehen, am weekend findest du meistens ein total überfülltes parkhaus vor, ansonsten früh am morgen oder spät abends (das lago hat immer bis um 20h offen am sa.), dann kann es einfach sein, dass vieles ausgebucht ist. anscheinend soll es diese oder nächste woche nochmals material geben (neues, ähnliches hochzeitsmaterial).

@sheilyn: bin gespnnt auf deine deko,die farben gefallen mir sehr gut.


06.04.10 12:49
Carmile 

Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

@peja: die herzli sind au vom depot. do de link, git zwo grössene (me chötns au beschrifte) http://www.depot-online.com/shop.php/sid...75646098/pgNr/2

mer wedet wohl eifach es glas mit de kerze no me mit perle uffülle, di wiss kerze dri und um alles e masche/bändel usse ume. vililcht no chli draht mit perle. mal schaun. mach sowas immer spontan wenn i gad kreativ bin, denn sprudlets nur so vor idee :-)

@happyday: danke fürs kompliment, hät mi gad gfreut :-) das mit em wedding planerin han mer scho überleit :-) het au scho idee, mol luege, wenns mer denn näbt mim vollzitjob abem nov "langwilig" sött werde als arbetstier :-) oder später wenn i chind han und den teilzit job bruch. es wär scho mis ding, aber es mues sich natürli au rentiere.

grüessli


06.04.10 13:27
happyday 

Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

wenni üchi biiträg so lise und denn mit dem schöne früehligstag mixe hani grad sone richtige drang, dasi am liebschte grad usem büro use würd gah und mich de deko wet widme.

ich tue üses deko zimmer (das isch äfiach es ganzes zimmer wo bi üs dehäi läär stahd wommer jetzt vorzue mit deko sache tüend fülle) emol fötele wenner luscht hend en blick ine zwärfe. denn hender au noh en idruck was bi üs so zämechoh isch. es läppered sich nämli choge schnell. auso ich fülle min smart aligs locker bis ufe, wenn mi d`dekochaufluscht mal wider packt

06.04.10 13:33
peja 

Re: Hochzeitsdeko im Depot/Interio

carmile, danke viel mal für dini tipps!

 1 2 3
Blumenkonstruktionen   hochzeitscountdown   wedding-planeri   Hochzeitsdeko   dbuchsbäumlikugle   Buchsbaumkugel   Interio   Namenskärtlihalter   kerzengebastel   weiterverarbeiten   hochzitsfieber   wahrscheinlich   sälbschtverständlech   konstanz   Hochzyytsfieber   trauuigscherze   Tauben-Kerzengläsern   Räumungsverkauf   hochzeitsmaterial   d`dekochaufluscht