| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Inspiration Kirchendeko
 1 2 3 4
15.05.12 13:49
Chatzezuengli 

Re: Inspiration Kirchendeko

Hab mich gestern noch mit meiner Trauzeugin getroffen.

Und wir habenden perfekten Plan zusammengestellt (Hoffe ich zumindest)

Also, Blümchen gibts an jedem zweiten Bank, wiesses Tüll,rote Rose und etwas Efeu.

Diese wird meien Trauzeugin, während wir vor der Kirche Fotos von uns machen, an die Bänke anbringen.
Beim vorderen Kircheneingan gibts doch Luftballons. Einfach nicht in Bäumchenform. So können wir sie noch mitnehemen und beim Sektempfang biem Resti weiderverwenden.

Die Blümchen aus der Kirche wird meien Trauzeugin nach der Trauung zusammensammeln und unter den weiblichen Gästen verteilen. So bekommt jede Frau noch ein Stürssli

Wie findet ihr das?


** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

16.05.12 09:20
Trollkjerring 

Re: Inspiration Kirchendeko

Mir händ i dä Kilä wiisi Rosä a dä Kilä "Bänk" am Bodä stellä mer dänn diä sälber bastletä Windlichter:



Da i dä Kappelä nöd meh als zwei ächti Kerzä erlaubt sind, hämer müässe uf Batterie betriebni umstiegä, wenns Liächt stimmt, merkt mers fast nöd.

Wedding Date: 19.05.2012

Datei-Anhänge
IMG_1178.JPG IMG_1178.JPG

Mime-Type: image/jpeg, 105 kB

16.05.12 09:31
Chatzezuengli 

Re: Inspiration Kirchendeko

Di si ja hennä schön Fingi ä mega Idee! Hät its aber bedänke wäg mim Chleid, wüu ig ä mega grossi Schleppe ha, dasi d'heufti vo de Glesli mitrise


** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

16.05.12 09:34
MaLu 

Re: Inspiration Kirchendeko

wow, das gseht würklech mega schön us!

- 22.06.2013 -

16.05.12 09:56
Trollkjerring 

Re: Inspiration Kirchendeko

Dankä vielmal! hehe säg nüt, das hani gar no nöd überleit gha, abär ich dänke mit minerä Schleppä wird ichs umgha chönä, hoffi etz mal und sus eifach wiiter laufä.

Wedding Date: 19.05.2012

16.05.12 10:00
saerli 

Re: Inspiration Kirchendeko

So herzig, genau settig due i au bastle! Bin aber no am Gonfi-Gläser sammle :)


°°°22. September 2012°°°

16.05.12 10:08
Trollkjerring 

Re: Inspiration Kirchendeko

hehe so cool! Mini Trauzüügin hät diä züäfällig im Internet xeh gha und mir sind gad hii und weg xi.
Ich han dGläsli im Depot kauft gha, da mir nöd so Confi ässer sind und diä rundumä wohl au chli länger a eim Glas hettät, wäremär worschindli niä fertig wordä.

Wedding Date: 19.05.2012

16.05.12 10:08
Chatzezuengli 

Re: Inspiration Kirchendeko

Trollkjerring:
Dankä vielmal! hehe säg nüt, das hani gar no nöd überleit gha, abär ich dänke mit minerä Schleppä wird ichs umgha chönä, hoffi etz mal und sus eifach wiiter laufä.

Wedding Date: 19.05.2012

Hihi, gäu de si de liechli aui bi öich vore So richtig romantisch

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

16.05.12 10:21
Trollkjerring 

Re: Inspiration Kirchendeko

Chatzezuengli:
Trollkjerring:
Dankä vielmal! hehe säg nüt, das hani gar no nöd überleit gha, abär ich dänke mit minerä Schleppä wird ichs umgha chönä, hoffi etz mal und sus eifach wiiter laufä.

Wedding Date: 19.05.2012

Hihi, gäu de si de liechli aui bi öich vore So richtig romantisch

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

hehe genau, mir müänd ja schliesslich au öbis dävo ha.


Wedding Date: 19.05.2012

16.05.12 10:30
saerli 

Re: Inspiration Kirchendeko

Trollkjerring:
hehe so cool! Mini Trauzüügin hät diä züäfällig im Internet xeh gha und mir sind gad hii und weg xi.
Ich han dGläsli im Depot kauft gha, da mir nöd so Confi ässer sind und diä rundumä wohl au chli länger a eim Glas hettät, wäremär worschindli niä fertig wordä.

Wedding Date: 19.05.2012

Wo hast du diese bestellt??? Depot???

°°°22. September 2012°°°

 1 2 3 4
Inspiration   lilien-rosen-gräser   Buchsbaumstämmchen   inspiration-board   Kerzenleuchter   zusammensammeln   Kirchendeko   zusammengestellt   Chatzezuengli   wegtransportieren   schläierchruut-strüüsli   Wedding   weiderverwenden   schläierchruutchugeli   Banksträusschen   verandtwortläch   Ueberzügigsarbet   schleierkrutkugle   Schläierchruut   Trollkjerring