Magnete vs. Holzklammern |
|
1 2
|
03.06.13 19:21
Found
|
Magnete vs. Holzklammern
Hallo an Alle,
wollte mal fragen, wie Ihr eure Anstecker gebastelt habt. Mit Magneten oder Holzklammern? Ich denke, die "Nadelmethode" fällt weg... Was spricht für die jeweiligen Methoden? Danke für eure Antworten.
|
|
|
|
03.06.13 19:48
tabi
|
Re: Magnete vs. Holzklammern
Wir werden unsere Namensschilder mit Supermagneten machen. Die halten perfekt und machen die Kleider nicht kaput. Grüessli
|
|
|
|
04.06.13 09:04
Found
|
Das habe ich mir auch überlegt. Hm, da findet man immer wieder Dinge, an die man nicht gedacht hat... Schrittmacher, das könnte ein Problem sein. Vielleicht weiss jemand mehr?
|
|
|
|
04.06.13 11:17
toluwunicht registriert
|
Wir haben auch Magnete genommen. Bzgl dem Herzschrittmacher kann man ja fragen und für diese Person ein Schild mit Klammer oder Nadel machen.
|
|
|
04.06.13 15:08
Lusnicht registriert
|
mir lö namensschildli mit magnetli la mache grad bim florist. das mit em härzschrittmacher weisi, aber zum glück het kene vo üsne gäscht so eine, emu nid dasi wüsst für d namensschidlil vo de 3 chind wo am fest dabi si hani chlini chlämmerli gno. i gloube, magnetli si würklech am gäbigste.
|
|
|
|
05.06.13 23:08
Found
|
Ich sehe, es gibt bei beiden Vor-/Nachteile... Kommt wohl auch recht auf die Garderobe an...
@Canoa: Wo gibts diesen Leim?Habe ich noch nie gehört!
|
|
|
06.06.13 09:13
Nathi1985
|
Mir hend üsi Namenskärtli mit Magnet gmacht vo Supermagnete. Bi Interesse chani dir sust mol dä Link schicke vo dene wo mir bstellt gha hend. Aso diä hend meeega guet ghebet und i han ez nöd mitübercho das irgendwo nöd gange isch oder nöd passt het. Aso i würds widor so mache!
Lg
|
|
|
|
1 2
|