our moneybox |
|
1 .. 8 9 10 11 12 .. 18 .. 24
|
12.01.11 19:25
Eleni07
|
Re: our moneybox
@palchen, wänn ich gnaui Vorstellige het, wiä z.b d'Iladig sell usgeh, oder wiä ich suscht epis würd welle ha oder mache, wär mer das mit em motto au schnuppe Ich ha wiä s'Gfühl, äs mues alles ufenand abgstumme si, sind letscht jahr a 2 Hochzite gsi, und beidi händ so en richtige rote Fade ka, s'hät sich i jedem Detail wieder gspieglet mit dä Farbe oder Symbol, bi dä einte stärcher als bi dä andere... Ich weiss jä sälber, dass es jä nöd "mues" so si, möcht au gar nöd so is Detail ga, will ich finds dänn schnäll mal z'vill. I möcht aber uf kein fall, dass es irgendwiä zämegwürflet usgseht so ganz irgendwelcher Struktur. Momentan zerbrichi mir dä Chopf über d'Iladige, und ich hoffe, wänni diä mal so han, dass sie eus beidne gfallet, dänn chani dänn uf dem ufbouä. Oje, das tönt bestimmt sehr verzwieflet, so schlimm isch es nöd, hasses eifach, wänni irgendwo steckä bliebe und nöd witerchum
@cuenca, a Blueme hani au scho dänkt, ha mi extra mal erkundigt, was dänn so alles i dere zyt blüeht, aber das sind so villi, dass mich das jetzt gar nöd witerbracht hät, willi mi nöd uf e bestimmti sorte konzentriert ka ha Orange und Blau tönt voll interessant, will ja beidi starch sind. bi gad dini Blueme go goolgle, känn mi halt nöd so us, isch sehr schön und exotisch, chamer sehr guet mit blau vorstelle, meinti sogar, die Blueme bruched en starche kontrast, damits no me zur Gältig chömed.
Danke für euri Inputs, hilft immer
Gruess Eleni07
|
|
|
|
|
|
|
|
17.01.11 19:28
Eleni07
|
@Cosa, wir haben uns nun ein bisschen mehr mit dem Thema "Einladungskarten" auseinandergesetzt, und ich denke, da werden sich dann gewisse Farben ergeben, welche wir dann auch für die Moneybox und auch sonst verwenden werden. Also, sobald unsere Karten stehen, kann ich mit der Moneybox beginnen. Wir waren heute in einem Do-it und ich hab mich da mal so umgeschaut, und habe schon viele Ideen zum verzieren... brauche nur noch die Boxen und dann die Farben Was wird nun aus eurer Moneybox, wirst du sie so lassen?
@palchen, du hast vollkommen recht, vieles ergibt sich durchs planen. Bei uns wird es wahrscheinlich ähnlich sein wie bei euch: Ohne bestimmtes Motto aber halt ein roter Faden.. ist mir auch sehr sympatisch so, weil sich halt nicht gerade etwas spezielles herauskristallisiert. Sonst würde es wahrscheinlich nicht natürlich wirken.
Lg Eleni
|
|
|
01.02.11 09:28
Veligandu
|
Hallo zusammen
Je länger ich darüber nachdenke, desto grösser wird der Wunsch auch ein solch schöne Moneybox zu basteln. Werde mich mal umschauen, ob ich solche Schachteln finde...
----------------- Wir tauchen in unser neues Abenteuer am 11.06.11
|
|
|
|
13.02.11 21:34
Veligandu
|
Hallo Ich habe meine Schachteln in Uster gefunden (Dank eine Tipp vom Forum) und muss sie nun grundieren (waren leider nicht weiss) und dann noch lackieren. Als Farben habe ich braun und creme ausgewählt. Sind zwar nicht die Hochzeitsfarben, aber die Farben passen gut zu den rosafarbenen Rosen, die ich dann als Deko dafür nehmen werde.
-------------------------- Wir tauchen in unser neues Abenteuer am 11.06.11
|
|
|
16.03.11 16:54
PrinzessinNnicht registriert
|
Ich überlege mir auch, eine Moneybox zu basteln (obwohl es wieder so viel zu tun gibt). Irgendwie find ich das einfach schöner, als einfach eine Konto-Nr. anzugeben, wo die Leute das Geld einzahlen können.
Weisse Schachteln wären sicherlich von Vorteil...mal schauen, wo man die findet
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
1 .. 8 9 10 11 12 .. 18 .. 24
|