| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
our moneybox
 1 2 3 4 5 .. 15 .. 24
22.03.10 14:50
Carmile 

Re: our moneybox

danke danke :-)

aber sone sach isch es würkli nöd. i han mer afangs project wedding agluegt bevore i dschachtle kauft han, denn aber nümm und han minere kreativität freie lauf loh.

mini tipps und tricks:
sA und O isch es eifach gueti schachtle zfinde wo im verhältnis zuenand passet. will di unterste bi mir chli grösser isch, hani uffgfüllt mit H&M hoorschmuck bluemli ;-) wenns goht wissi boxe neh. di eine isch schwarz gsi und i han no di ganz möse mit wissem papier überzieh, das hät nerve kostet. sus hett stürkis anderst usgseh und nöd so glüchtet.

vode farbe her gset e uswahl vo 3 stück nöd schlecht us.

han alles mit pritt stift gmacht und teils no kleberlet. döt wo me brief inewörft hani mit kleberli verstärkt.

gnueg bändeli kaufe wo me 3x wiederhole chan.

öppis für obe druff als deko

..denn gueti musik inelegge und loslegge;-) viel spass


22.03.10 22:26
peja 

Re: our moneybox

"..denn gueti musik inelegge und loslegge;-) " i mach das au so.. gaht viel besser, gäll?!

22.03.10 22:31
Carmile 

Re: our moneybox

yeppa..und apropo, ME erinnert sich dra dass mer dringend mol söttet mit me tanzkurs afange. manno, wie die zit au vergoht...


26.05.10 10:54
cuenca 

Re: our moneybox

Dieser Thread ist schon etwas älter, aber ich wollte mal nachhacken, ob jemand auch noch ein Foto von seiner Money-Box hat.

Wir haben beschlossen, ebenfalls eine zu machen, aber mehr im Sinn davon, dass man auch die Kärtli hineinschmeissen kann. Ich weiss nicht ob ich so eine grosse machen will... deshalb wäre ich um ein paar andere Fotos froh :-)

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

26.05.10 12:14
Kati7 
Re: our moneybox

Liebe Cuenca
Wir machen eine Letterbox anstatt eine Moneybox damit alle ihre Kärtchen etc. hinein werfen können. Diese Box wird zum einen am Apéro aufgestellt und dann mit zum Fest transportiert. Leider kann ich Dir aber noch kein Foto hier rein stellen, da diese Letterbox von meinem Mami und meiner Schwägerin in Spe gebastelt wird (sie sind unsere Bastelfeen) Sobald ich aber das Werk anschauen darf kann ich ein Foto machen.

26.05.10 14:33
ces 

Re: our moneybox

hat jemand noch weitere beispiele (fotos) von einer letterbox oder moneybox???

31.05.10 07:50
Zerah 
Re: our moneybox

Hallöchen allerseits
Ich habe dieses Wochenende meiner kreative Seite zum Thema Moneybox freien Lauf gegeben.
Im Spielzeugwarengeschäft habe ich mir einen Herzballonsgekauft mit einem Durchmesser von ca 40 cm. Diesen habe ich dann ganz fleissig umkleistert... Primarschule lässt grüssen. Bin aber noch nicht fertig, zum Schluss muss ich das ganze noch mit weissem Papier umkleistern und dann soll das ganze noch in unseren Farben angepinselt werden... Natürlich muss ich noch ein Schlitz (Briefeinwurt) schneiden.... macht aber riesig Spass..



wir heiraten am 16.7.2010 zivil und 21.08.2010 kirchlich

04.06.10 20:43
Blumenfee 

Re: our moneybox

Wow dini Moneybox isch wunder wunder schön!! Hesch super gmacht!!

Wohär heit ihr di runde Schachtle? Bide Baschtelläde findi nume di chline (bis ca. 15cm) Bim Tchibo hani jetz Huetschachtle gfunde aber di choschte 25.-.............

Wi höch isch öii Moneybox? u wi gross isch di underschti?

Merci für öii hilf!

Öii Bluemefee


29.06.10 13:25
Blumenfee 

Re: our moneybox

So jetz het ou mi d'Baschtelluscht packt u i möcht öich mis Wärch zeige sisch zwar no nid ganz fertig, Dekofigur fehlt no ufem oberschte Päckli u so äs paar chlinikeite woni mi aber zersch ume chli mues la inspiriere

lg Bluemefee





Datei-Anhänge
IMG_3944.JPG IMG_3944.JPG (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 222 kB

29.06.10 13:38
Carmile 

Re: our moneybox

hey blumefee

was für es tolls werk wo du do hizaubert häsch. gfallt mer super guet. bin eh en fan vo dem lila, verträumte. wo machsch de schlitz hi? (gsehnen nur grad nöd), i di unterst box?

grüesslis

 1 2 3 4 5 .. 15 .. 24
gefunden   Anchesenamun   Hochzeitsfeierlichkeiten   basteln   Trauung   Tomorrow   Spielzeugwarengeschäft   moneybox   Gefällt   bestellt   Oktober   «~»«»~«»Hochzeit   Schlitz   allesvergässewoidäschuelglernt   schachteln   Palchen   Schnubel   eigentlich   heiraten   einfach