our moneybox |
|
1 .. 7 8 9 10 11 .. 18 .. 24
|
|
|
|
|
10.01.11 16:27
Eleni07
|
Re: our moneybox
hi Cosa, ich will dich jetzt nöd enttüsche, aber ich dänke ä ehrlichi und konstruktivi meinig isch halt wichtig.... Bi so begeistered gsi vo eure moneybox, dass ich diä dänn unbedingt mim gg ha müesse zeige und bim 2te mal aneluege hani dänn dänkt ka, isch mer zvill verzierige, will sowohl diä rote als au diä helle boxe äs muster händ. ha mer überleit, wännt villicht uni-roti boxe nimmsch und dänn ä paar ächti rose (oder au kunstrose) würsch ne zum dekoriere. Suscht findi d'farb kombi und au das mit dä initiale superschön. und ich find nöd, dass es irgendwiä eifach usgesht, ganz im gegeteil!
Nei, wüssed eifach no kei farbe oder motto, suscht hämmer eigentli rächt vill scho: resti, location, (iladischarte hani i mim chopf, muess sie nur no realisiere, cha dänn det d'farbe eifach apasse) wüssed ihr dänn scho lang eues motto/ eui Farbe? sind ihr dänn eifach mal amene abig zämegsässe und händ dra umestudiert und eu dänn eifach für epis entschiede, oder wiä chunt mer uf das? Ich dänke, wänn das mal wüssti, chänti scho vill witerplane; ebe wäg deko und so.
grüessli Eleni07
|
|
|
|
|
10.01.11 16:50
Eleni07
|
Re: our moneybox
D'lieblingsfarb vo mim Schatz isch blau, ich sälber ha nöd würkli ä lieblingsfarb, mag eifach diä warme tön wiä rot, violett und so, aber au lachs, flieder und rosa. Ha mir scho paar mal gedanke gmacht, was chönti jetzt äs symbol oder en gedanke si, wo ich möcht mit dä hz verbindä, s'isch mer eifach niä "de Gedanke" cho.. hoffe aber, dass das bald mal wird cho, suscht wirdi dänn no nervös
Isch mer gnau glich gange mit em HZ-Datum; ha welle diä datene wo mer fyre tuet, ächli verteilt ha im jahr, nöd das alles uf eimal chunt, und isch sone langi flaute. Drum hät eusi HZ irgenwänn im spatsummer oder früene herbscht stattfinde und ich ha det eifach keis Datum gse ka, wo mer irgendepis würd bedüte.. Und dänn uf eimal hani diä Idee ka, imin gg hät am 16. und ich am 9. geburi (beidi Mai) und so häts dänn euses Datum ge; 16.09 und jetzt isch das perfekt für eus! Sonen Gedanke wünsch mer ebe au bim motto!
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 7 8 9 10 11 .. 18 .. 24
|