| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ringkissen nicht aus Stoff
 1 2 3
23.03.10 14:07
vivala010

nicht registriert

Re: Ringkissen nicht aus Stoff

silver ich werd mit mim bluememeitli au wenn sie scho grösser isch zäme en stei go ussuechä beso gseit mir schliffäd dä selbo.. git so steisorte (weiss ned wiä dä heisst womer chan selber am stuck chaufä und den loh schlifä.) han das mol im werkuntericht dörfä machä ;)

23.03.10 14:52
silver83 

Re: Ringkissen nicht aus Stoff

du meinsch späckstei? han i au mol im wärchä gmacht. wer echt no ä idee, mol luegä.
mier gfallen diä ganz normalä super. er muess kei bsunderi form ha (härz oder so) eifach nur schön mit eckä und kantä wie üseri bezüchig au sött hald no chli platz ha für en chlinä text. aber da üser chli den 3 isch muess i luegä dass i en möglichst flachä findä. findi aber scho. und suscht isch das mooshärz au super schön!

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

23.03.10 22:16
Larea 

Re: Ringkissen nicht aus Stoff

Wir hatten ein "Ringkissen" aus einer Steinplatte dekoriert mit Blumen und die Ringe waren an Draht aufgehängt.
Ich hoffe ihr erkennt etwas auf dem Foto. Die Platte könntet ihr von mir haben. Ich würde sie euch auch dekorieren. Bin in diesem Bereich tätig.

Wir haben am 5.7.08 geheiratet.

Datei-Anhänge
Bild060_2.jpg Bild060_2.jpg (57x)

Mime-Type: image/jpeg, 202 kB

23.03.10 22:49
silver83 

Re: Ringkissen nicht aus Stoff

das gseht aber au super schön us!

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

24.03.10 09:55
peja 

Re: Ringkissen nicht aus Stoff

das isch au sehr schön.. bsunders mit dä blueme..

chan mer uf schieferstei au schriebe?

Zuletzt bearbeitet am 24.03.2010

24.03.10 10:00
silver83 

Re: Ringkissen nicht aus Stoff

ich hans etz gad mit em edding 751 usprobiert und es isch gangä. han ihn für gläser beschriftä kauft isch wasserfest und wiis

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

24.03.10 10:11
peja 

Re: Ringkissen nicht aus Stoff

okay, mersi!!
i glaub dä schla i mim gg das mal vor.. schieferstei, mit eme chline persönliche sprüchli druff, chli band ringsum u dät dring ahmache.. i find das no guet.. mer chönd dä dä stei als erinnerig a dä moment no lang bhalte, bzw. gaht nid kaputt wie äs ringchüssi us moos.. u die normal wiise gfallet mer nid, u wüsst nid was nachher mache mit so eim..

24.03.10 10:16
silver83 

Re: Ringkissen nicht aus Stoff

mier gots genau glich! zerst han i es chlises chörbli wöllä wo ä schöni gerbera dri isch und in der mitti den üseri ring. mit chli efeu drum... aber der stei häts mier echt atue wo ich in im fotialbum gsie ka han.

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

 1 2 3
Ringkissen   Content79185   Bastelanleitung   benachrichtigung   Privatnachrichten   zurückschreibe   Hochzeitstag   Blumenparadies   anspruchsvoll   Privatnachricht   verbotenerweise   schieferstei   interessieren   werkuntericht   Franziska   verhürotet   Preissegment   Blumengeschäft   Eigenkreation   Floristik-Bedarf