Mir händ als Gastgschänk M&M's bedrucke lah, in roti Organza-Säckli abgfüllt ond die in es Gwürzgläsli vo de Ikea tue. Han dihei es Föteli, stells euch susch hüt Abig ine.
Mir tüend als "zweits Gastgschänk" mit de Dankeschärtli allne gladne Gäst en CD mit ehre animierte Fotishow, wo im Hintergrund d'Lieder vo eusem Tag laufet, schicke. Ich finds uh lässig, han jedes Mal Hüenerhuut, wenn ich sie lahn no laufe...
Souris; häsch du die chöne i dä Schwiiz bstelle.. i bin mal uf dhomepage gange u dä isch gstande, versand nume düütschland.. häsch du ä anderi adresse?
wie versproche, da no es Föteli vo euse Namensschildli/Gastgschenk. Ich han mini M&M's müesse an en Adresse in Dütschland schicke lah, han aber Gottseidank en liebi Ex-Arbetskollegin, wo mer sie i d'Schwiiz bracht het.
mersi viel mal fürs foti! gseht suuuppper us.. ahh das isch natürli gäbig, muess au mal abkläre, ob i das nach düütschland schicke lah.. suscht han i dänkt, da mer nid viel lüüt si, chan i au ine "normale schläckwareshop" gah.. oder isch das viel türer, weisch du das grad?