| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko
 1 2 3 4
09.10.09 08:17
Inessa

nicht registriert

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

mh mal überlegen.. ev. kleine fläschchen mit spez. öl oder essig oder likör

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

09.10.09 08:37
souris 

Hallo zäme

Mir händ z'erscht au welle für d'Manne d'M&M's ond für d'Fraue en Tee (Entspannigstee mit eme "Rotstich") dritue, aber mini Schwö het denn gmeint, sie hegi also au gern Süesses. Ond es isch tatsächlich so gsii, dass d'Fraue ihri Säckli z'erscht leer gha händ...

En Alternative wär suscht no so Spaghetti-Gwürz. Weiss ned gnau, wie mer dem seid. Das chan mer für Pesto bruche. Eifach Olivenöl erwärme ond denn die Chrüter driitue. Gits glaubs im Globus.

liebe Gruess
Souris

09.10.09 11:31
peja 

mersi für all die tipps.. i finds eifach schön, wänn mer dä gäscht überhaupt öppis mitgiit.. i bin scho a paar hochziite gsi, da häts nüt gäh.. isch au okay. aber i würd gärn dä lüüt ä chlini erinnerig uf dä heiweg gäh.. eifach "schön, das du da bisch" u äs danke säge..

1 2 3 4
Schnapsgläsli   Essensplatten   Namensschildli   heliumballoons   zusammengerollt   kea-teelichter   Ex-Arbetskollegin   Gwürzmischige   schläckwareshop   Organza-Säckli   Dankeschärtli   Gastgeschenk   verschiedeni   Entspannigstee   balloonsbybev   Spaghetti-Gwürz   Gastgschänk   gastgschänkli   bonbonfattoria   Gaschtgschänk