| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spezielle Einladungskarte für ''Spezielle'' Gäste??!!
 1
25.01.11 11:05
Blumenfee 

Spezielle Einladungskarte für ''Spezielle'' Gäste??!!

Bi widr dranne a üsne Iladigschartene (ha ja fo vore chönne afa, wägem nöie Datum Juppiiii ) jetz hani mr überleit obme für d'Trouzüge, Pfarrer, Fotografe, Sängerin ä spezielli Iladig sött/chönt mache?! Schliesslech gstalte si ja ou dä Tag mit.

Wi machet ihr das??

25.01.11 11:19
Soefeli82

nicht registriert

Re: Spezielle Einladungskarte für ''Spezielle'' Gäste??!!

Hallo Bluämäfee

Mir hei üsne Trouzüge gar ke Iladig gä.
Am Pfarrer, dr Sängere heimer ä Iladig gä mitem "normale" aperotext und dr Fotograf, wo eh ä Kolleg isch vo üs, het ä Iladig für ds ganze fescht übercho.

Mir hei aber nid dr text apasst, sondern eifach dä gno wo mir üsne gescht gä hei.

Bsunders dr Pfarrer het sehr freud ka, das är ds iladigschärtli übercho het. är het gmeint, das säg scho viel us und är het d'iladig sogar ar Trouig derbi ka und ufgha und dr Spruch dervo i trouig la ifliässä.

Dä Mitwürkende heimer diä Iladig persönlich übergä u nid gschickt. das hät mire meinig na, komisch usgseh...

Jep so hei mir das gmacht... Heisst natürlech nid, dass das diä Richtegi Lösig isch. Gits ja bim hürate eh nid

LG Soefeli

** Es war einfach traumhaft - 20. & 28. August 2010!!**

1
Spezielle   natürlech   traumhaft   persönlich   Trouzüge   ifliässä   iladigschärtli   Schliesslech   Mitwürkende   Pfarrer   Einladungskarte   Iladigschartene   spezielli   aperotext   Richtegi   gschickt   Bsunders   überleit   Fotografe   Bluämäfee