Text in den Einladungskarten |
|
1 2 3 4 5 .. 11 .. 16
|
|
|
01.04.10 06:54
Jeanine
|
Re: Text in den Einladungskarten
hallo zusammen!
wow da ist ja einiges schon zusammen gekommen! :) ich danke euch schon mal für die vielen antworten
wir werden unsere wohl auf hochdeutsch schreiben, weil wir nicht aus dem gleichen kanton kommen, damit es nicht in nur einem dialekt geschrieben ist.... das mit dem Gedicht auf der gegenüberliegenden Seite finde ich auch noch schön, ev. können wir sowas auch noch einfliessen lassen! wir haben eben auch nicht sehr viel platz..
geplant ist, die kärtchen ca. mitte / ende april zu verschicken; unser hochzeit ist dann ende september... findet ihr das zu früh?
liebe grüsse
|
|
|
01.04.10 07:39
chloro
|
Nein finde ich nicht.Ein halbes Jahr vorher finde ich super, denn die Anmeldefrist ist ja auch noch und so hast du dann genug Zeit alles zu organisieren.Und die geladenen Gäste haben dann auch nicht schon alles verplant und wissen genug früh den Termin.
|
|
|
|
|
|
|
|
01.04.10 10:22
Schani81
|
do d'amälde frescht be üs no bis am 30.04.10 lauft, dönd mer nonig so gross nochefroge. s'schöne esch, dass sech alli gladnige gäscht bereits agmälded händ.
bi de apero gäscht fähled üs no es paar amäldige. do aber nor no es paar usstehend send, werd ech denn dene au ganz fräch alüte ond froge öb sie chömed, sobald d'amäldefrescht abgloffe esch.
ech fende, sobald öppis vo wäge an- oder abmäldig stohd, heds eifach met astand ond respäkt im bruutpaar gägeöber ztue, das mer öppis degilche tuet. öbs jetzt för's fäscht oder nor för's apero esch. ech ben eifach so erzoge worde, das wenn mer öppis öberchond, sech au deför chan bedanke, öbs jetzt met emene telefon, emene chärtli oder halt au nor es sms oder es mail esch.
verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010
|
|
|
02.04.10 20:15
Jeanine
|
so mir händ jetzt mal en provisorische text:
bi eusem kärtli staht z oberst eusi näme und z unterst im kärtli "wir heiraten" (isch so ufgrund vo üsem kärtli)...
när de text i de mitti:
Die kirchliche Trauung findet am 25.09.2010 um 14.00 Uhr in Kirche xy in xy statt.
Zum anschliessenden Apéro bist du / seid ihr herzlich eingeladen. (Zum anschliessenden Apéro und Festessen bist du / seid ihr herzlich eingeladen.) An-/ Abmeldungen bis zum 30.06.2010 nehmen wir gerne persönlich oder unter www.xy.heiraten.ch entgegen.
unsere Anschrift: xyxy
was meinet ihr derzue???
ich han hüt bi mim künftige schwiegermami vieli iladigskärtli vo anderne lüt agluegt wo sie gsammlet hät und die händ alli eigentlich au relativ eifach gschriebe gha....
liebi grüessli
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 11 .. 16
|